Hoppa till innehåll

Foto
* * * * * 2 Betyg

När hade ni sex senast?

• Vänligen logga in för att kunna svara
400 svar till detta ämne

#1 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 348 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 05 januari 2013 - 14:43

Som rubriken lyder, när hade ni sex senast? Beskriv var, när och hur?

Jag hade det natten till idag, hemma hos mig i min säng, med en man som jag dock haft sex med förut, han är ganska stor mellan benen, vi körde bakifrån, missionären, från sidan, ridställningen, och sen avslutade han med att komma i min mun och mitt ansikte.
  • neo4711 gillar detta

#2 eerfsmac

eerfsmac

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 januari 2013 - 09:48

Senast? Aldrig, Oskuld! x)

#3 snorkelfant

snorkelfant

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 06 januari 2013 - 20:25

har just dragit ut kuken ur frugans anal och sprutat på hennes breda röv samtidigt kom hon kraftigt med en vibrator i fittan gött
  • Gayman2 gillar detta

#4 bonehead80

bonehead80

Wyatt Earp luktar vanilj

• Members
  • 277 inlägg
  • 5 thanks

Postad 06 januari 2013 - 23:22

Förra året.. ^^ Nåja, ett par veckor sen, men då blev det tre gånger på samma dag. Jag fick komma två ggr och hon en gång (hon har svårt att släppa loss).

Missionären, sked, hon red mig och bakifrån. Helt underbart!
  • blommanblomman gillar detta
Kvinnlig orgasm är det bästa jag vet!

#5 Deji

Deji

Woho över 500 posts!

• Members
  • 574 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationSkaraborg

Postad 07 januari 2013 - 00:41

Senaste gången är på nyårsdagen det var ju trots allt efter tolvslaget med en liten nätt blondin hemma hos henne. Började med oralt åt båda hållen och hon kom. Sedan red hon mig, bakifrån, sked, bakifrån tills vi båda kom.

Av någon anledning tyckte hon att jag var lite för stor. Har en genomsnittlig storlek och den är 16x14. Så måste bara ha stött på mindre än genom snittet kukar.
..l.. (-_-) ..l.. Ge mig en STATSminister och inte en STASIminister för lyssnar man inte på folket så.... ..l.. (-_-) ..l..

#6 freelancer82

freelancer82

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 36 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 januari 2013 - 22:00

typ 8år sen. inte direkt den typen av kille som tjejer vill ha. är den snälla ärliga killen som inte får till de
  • kain79 gillar detta

#7 Bikillen_27

Bikillen_27

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 55 inlägg
  • 25 thanks

Postad 07 januari 2013 - 22:41

Igår i soffan med frugan....har hörn soffa och hon red mig tills jag fyllde henne med sperma

#8 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 08 januari 2013 - 16:20

just knullat min kåta fru på köks bordet satsen hamnade delvis på hennes stora mjölkstinna bröst delvis i hennes mun slickade henne till en ordentlig sprut orgasm gud va fittsaft e gott

#9 Guest_vxj-snall-kille_*

Guest_vxj-snall-kille_*
  • Guests
  • thanks

Postad 27 januari 2013 - 14:22

Hade sex senast igår, med en milf jag träffar regelbundet. Vi hånglade. Jag drog av henne kläderna långsamt, slickade henne över hela kroppen. Hon låg på sängen, jag böjde mig över henne så hon kunde suga mig. Sedan knullade jag henne i missionären och doggy. Hon kommer väldigt lätt, så efter ett tag så sprutade jag henne i fittan. mmmm
  • fiskarn1 gillar detta

#10 Eson66

Eson66

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 32 inlägg
  • 2 thanks

Postad 28 januari 2013 - 22:36

Tidigt i söndags morse hade jag en galen trekant med en kompis och hans söta flicka. Hon blev verkligen genomknullad i alla hål. Munknullad, slickad, hånglad, knullad i fittan, analknullad, dubbelmackad och till och med dubbel i analen.
Hon är helt fantastisk och hon och hennes kille är ett härligt kärlekspar.
Glad jag fått uppleva detta innan det är dags att dö.
  • hellboy85 gillar detta

#11 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 29 januari 2013 - 07:38

i morse kom in på tooaletten när min ny duchade fru stod med röven i vädret och torkade fötterna bsra att sära lite på skinkorna slicka lite lätt på hennes röv och fitthål för att sedan sticka in kuken och knulla henne snabbt hon kom så hon skakade jag drog ut kuken och runkade över hennes stora bröst hon slickade de sista sperma dropparna från mitt ollon och gick i väg till jobbet

#12 Allan-Svensson

Allan-Svensson

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 45 inlägg
  • 0 thanks

Postad 04 februari 2013 - 20:23

Det var igår kväll, Fyllesex..
Jag var för tankad, hon kom 2ggr, och var nöjd...
Tömde imorse ist, minst lika bra det.. :D

We live on front porches and swing life away.

#13 Jespermanen

Jespermanen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 42 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationMalmö

Postad 15 februari 2013 - 13:46

Misstänker att det är en del fantasier i den här tråden... här kommer dock lite äkta socialrealistiskt sex.

Senast jag knullade var i förrgår morse. Efter att jag vaknat låg jag och slöjuckade med morgonståndet mot min fru. Efter ett tag flög fan i mig, så jag satte ollonet mot hennes rövhål och fortsatte att jucka lite (utan att den gick in, givetvis, det funkar inte så i verkligheten). Det visade sig uppskattat (min fru skulle aldrig erkänna att hon gillar att ta den i tvåan). Så jag låg där och hade det gött och smekte hennes tuttar och klitta.

När hon var riktigt blöt och kåt tog jag fram glidmedlet ur nattduksbordet, smorde in kuken och satte den mot rövhålet igen, lite mer målmedvetet den här gången. Frugan fick hjälpa till och styra den rätt och snart var jag inne.

Knullet varade väl ett par minuter, frugan tryckte sig verkligen mot kuken och kom snart när jag masserade klittan på henne. Jag sprutade i stjärten på henne medan hon låg och krampade i sin orgasm.

Ett trevligt litet vardagsknull som förgyllde den onsdagen.
  • H-sson64, Rulle Ac och Richard12345 gillar detta

#14 Ariman

Ariman

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 februari 2013 - 22:41

Jo tack, misstänker att det är en del fantasier på den här tråden.

#15 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 348 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 21 februari 2013 - 14:13

Hade sex natten i söndag förra veckan, det blev oralsex, bakifrån, från sidan, missionären, sen kom han på mitt ben av alla ställen.

#16 Jespermanen

Jespermanen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 42 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationMalmö

Postad 22 februari 2013 - 09:28

Hade sex natten i söndag förra veckan, det blev oralsex, bakifrån, från sidan, missionären, sen kom han på mitt ben av alla ställen.

På benet...?

#17 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 348 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 10 mars 2013 - 13:34

Igår morse, med en man jag har haft sex med förut, vart lite fingra och så, sen från sidan för det mesta, så kom han senare över min stjärt.

#18 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 11 mars 2013 - 17:00

min fru slickar nu av sin fittsaft från min kuk å snart sprutar ja min sperma på hennes stora mjuka bröst nu kommer de
  • hot_male gillar detta

#19 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 18 mars 2013 - 08:26

i går kväll på väg hem blev pissnödiga och stannade vid vägkanten frugan drog upp kjolen visade sin troslösa fitta bakifrån där hon knäade lite mellan bildörrararna drog i sär skinkorna och pissade en grov stråle rakt ut på markendet skvätte lite på hennes höga stövlar ja ställde mig bakom pissade in i hennes skvalande vatten fall sexigt att se våra strålar mötas tog ett steg fram och drog ollonet mellan hennes kiss våta blygdläppar tryckte in min kuk och började jucka hon smekte sin klitta när fittan började krampa kring kuken kom vi båda och ja fyllde henne så sperman droppade ur hennes kåta hål hon fick sätta sig på ett par hanskar för att inte fläcka ner sätet på väg hem
  • juhanisivo gillar detta

#20 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 348 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 14 april 2013 - 09:16

Natten till i lördags hemma i min lägenhet bland annat i köket, på golvet, i sängen och på soffan, med samma kille som jag hade sex med senast, det blev oralsex, missionären, bakifrån, ridställningen och från sidan, sen kom han över min mage.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------