Hoppa till innehåll

Foto
* * * * * 2 Betyg

När hade ni sex senast?

• Vänligen logga in för att kunna svara
405 svar till detta ämne

#21 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 27 april 2013 - 13:45

Natten till idag, med samma kille, som i tidigare inlägg, fast denna gång använde han en av mina massagestavar på mig samtidigt som jag gav honom oralsex, hade även på mig mina lårhöga svarta lackstövlar.
  • tattookille666, terias_19 och addeeller gillar detta

#22 snorkelfant

snorkelfant

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 436 inlägg
  • 15 thanks

Postad 01 maj 2013 - 16:39

har just sprutat över min frus breda röv utomhus på bak luckan på vår amrikanare

#23 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 05 maj 2013 - 08:56

Natten till lördag hemma hos mig i min säng, med en man som är väldigt stor mellan benen, det blev ridställningen, bakifrån, från sidan, missionären även sex i soffan, och jag gav honm oralsex medan han satt i min kontorsstol. och sen avslutade med ett sprut i mitt ansikte och mun.
  • Knullbullen gillar detta

#24 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 436 inlägg
  • 15 thanks

Postad 05 maj 2013 - 18:57

På bakluckan på cheva 59 an fruga sög upp mig medan hon pissade så de skvalade mellan hennes fötter hon la sig på rygg på bakluckan lyfte benen mot brösten bara att tränga in i hennes kåta gtotta och spruta den full sen blev det även väl smort med en sats i rövhölet när hon stod på alla fyra på filten bakom bilen mums

#25 Jespermanen

Jespermanen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 43 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationMalmö

Postad 09 maj 2013 - 08:07

Senast var i förrgår, med frun (som alltid, jag är den trogna typen). Ett ganska vanligt knull när vi gått och lagt oss, började med lite slick och sug, därefter missionären och sedan låg jag på rygg och hon på rygg ovanpå mig (ni fattar, vad heter den ställningen?). Hon kom först och efter det frågade jag artigt om jag fick spruta i hennes mun. Det gick bra det. Eftersom vi inte legat på ett tag så kom det en riktigt rejäl sats men hon höll god min, sög hårt och svalde duktigt =)

#26 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 436 inlägg
  • 15 thanks

Postad 12 maj 2013 - 06:14

i går kväll på väg hem från en fest svängde in på parkeringen till ett kultur minne som vanligt började vi med lite kiss frugan hissade kjolen hukde lite och kissade en skummande pöl på marken sen höll hon i min kuk när jag pissade vi lade en filt ppå det regn våta bordet och hon la upp sig på den kombinerade bordet och bänken av timmer drog upp kjolen jag slickade hennes kiss våta grotta så hon skrek ut sin orgasm i vårnatten tryckte in min kuk i hennes krampande sug fitta och vi knullade vilt tills ja fyllde hennes kåta fitthål till brädden med sperma de e så underbart att knulla ute
  • smurf6666 gillar detta

#27 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 14 juni 2013 - 09:58

Natten till idag hemma hos mig, i min säng, det blev ridställningen, och sen 69:an, så kom han sen i min mun.

#28 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 08 juli 2013 - 11:28

Har haft sex två gånger i helgen, dock inte samma person, först var det natten till söndagen, hemma hos en kille jag har haft sex med förut, det blev missionnären, ridställningen, bakifrån och från sidan och oralsex, men tyvärr kom ingen av oss.

Nästa gång var igår eftermiddag med mitt ex, hemma hos honom, det vart oralsex, sen från sidan, sen kom han i min mun.

#29 summersault

summersault

Me luv u long time

• Members
  • 135 inlägg
  • 4 thanks

Postad 08 juli 2013 - 16:33

I förrgår, blev lite av varje vi kände för, samt lite blodsugande ^^

#30 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 09 juli 2013 - 21:28

Dags igen då, hade sex för ca en timme sedan med en kille jag haft sex med förut, hemma hos mig i min säng, han fistade mig bland annat, vaginalt ska tiläggas, sen oralsex, han hade dock lite svårt att få upp den, men det löste sig, ingen av oss kom tyvärr.

#31 freebird29

freebird29

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 juli 2013 - 23:40

Senast?:aldrig. Hade chansen för 19 år sen men avböjde, hon låg med en kompis dagen efter. Är också för snäll blyg för att komma till. Undrar ibland hur mina gener lyckats överleva, dock ställer jag mig frågande till om alla har så mycket sex som det påstås överallt eller om det är chimär. Är en "man" förövrigt ;)

Redigerat av freebird29, 09 juli 2013 - 23:42.

#32 JensH

JensH

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 juli 2013 - 00:26

Jag har bara haft sex en gång i mitt liv :( och det var över 4år sedan, är 22 år idag..

För den som är intresserad så är det bara att höra sig ;)

Är en Kille på 22 som bor i stockholms trakten med bil

#33 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 436 inlägg
  • 15 thanks

Postad 20 juli 2013 - 06:58

härlig utom hus sex med frugan i går kväll fyllde hennes fitta bakifrån sen provade vi anal knull när hon kissade på alla fyra det var härligt 

#34 SevYeter

SevYeter

Me luv u long time

• Members
  • 80 inlägg
  • 0 thanks

Postad 26 juli 2013 - 06:55

jag nullar ofta jag knullade måndag tisdag onsdag :)
sÖKER MNS SEX

#35 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 30 juli 2013 - 10:03

I söndags kväll hemma hos mig med en man som jag dock haft sex med förut, som är ganska stor mellan benen, det blev missionären, bakifrån, från sidan, vi hade även sex på golvet, i min soffa, i sängen, i köket, slutade med att han kom i mitt ansikte och mun.

#36 juhanisivo

juhanisivo

• Members
  • 125 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationFalun

Postad 02 augusti 2013 - 21:56

I söndags kväll hemma hos mig med en man som jag dock haft sex med förut, som är ganska stor mellan benen, det blev missionären, bakifrån, från sidan, vi hade även sex på golvet, i min soffa, i sängen, i köket, slutade med att han kom i mitt ansikte och mun.

#37 juhanisivo

juhanisivo

• Members
  • 125 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationFalun

Postad 02 augusti 2013 - 21:58

Bara i musen?

#38 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 352 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 03 augusti 2013 - 17:16

Bara i musen?

Ja

#39 juhanisivo

juhanisivo

• Members
  • 125 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationFalun

Postad 03 augusti 2013 - 17:31

Nice

#40 juhanisivo

juhanisivo

• Members
  • 125 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationFalun

Postad 08 augusti 2013 - 13:36

Alldeles nyss i alla hål. Sen spruta jag i rumpan. Skönt va det! !!!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------