Hoppa till innehåll

Foto
* * * * * 2 Betyg

När hade ni sex senast?

• Vänligen logga in för att kunna svara
399 svar till detta ämne

#381 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 23 november 2016 - 19:10

I måndags kväll hemma hos min 54-årige kompis, han tog mig bakifrån mot hans soffa, så kom han sen över min rygg, och jag tog det på fingrarna och svalde sen.

För några timmar sedan, med en 50-årig man jag haft sex med förut, det blev, smisk, oralsex, han använde massagestavar i båda mina hål, klämmor i mina bröstvårtor, och avslutas med påsättning, och han kom över min mage, som jag smakade på.

• hubbabubba75k gillar detta

#382 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 111 inlägg
  • 58 thanks

Postad 24 november 2016 - 11:48

Igår med den kvinnan från förra inlägget. Sammanfattning. Wetsex, analslick, sprut i halsen, ca 300 slag med piska och bälte. Fontäner till höger och vänster.....bra spenderade 3,5 timmar

#383 Jespermanen

Jespermanen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 42 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationMalmö

Postad 26 november 2016 - 16:51

Vaniljsex med frugan i morse. Hon stod på alla fyra, jag knullade henne bakifrån. Hon kom först, strax efter jag kom i henne. Känner att det är dags för något mer spännande nästa gång ;-)

• snorkelfant gillar detta

#384 Josefina19

Josefina19

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 inlägg
  • 1 thanks

Postad 27 november 2016 - 08:37

I går :)

#385 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 02 december 2016 - 19:45

Natten mot söndagen med min 54 årige kompis, hemma hos honom, det blev, oralsex, analsex och vaginalt.

Sen i tisdags hemma hos mig med en 72 - årig man, det blev missionären och från sidan tills vi båda kom.

Igår kväll hemma hos mig med en 50 årig man, det blev smisk, fastbunden, deepthroat och fist.

#386 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 14 december 2016 - 20:26

I måndags eftermiddag hemma hos mig med en 72 årig man, det blev fingra och missionären, sen kom vi nästan samtidigt.

#387 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 111 inlägg
  • 58 thanks

Postad 16 december 2016 - 21:25

På tisdag morgon/förmiddag. Fist med knuten näven lek med dildos sprut över brösten fontänorgasmer och deepthroat

#388 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 20 december 2016 - 18:44

Igår eftermiddag hemma hos mig med en 44 årig man jag haft sex med förut, som är VÄLDIGT stor mellan benen, det blev deepthroat, bondage, analsex, avslutades med att han kom i mitt ansikte och mun.

För några timmar sedan, men en 72 årig man jag har haft sex med förut, det blev fingra så att jag kom två, gånger och sen kom han kort efter.

#389 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 111 inlägg
  • 58 thanks

Postad 20 december 2016 - 19:22

Idag. Fick ett morgon besök som gick ca 4 timmar senare efter att ha blivit smiskad deepthroatad och knullad. Fontänorgasmer och "vanliga" på löpande band.

#390 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 22 december 2016 - 17:19

På förmiddagen idag  hemma hos mig i min säng med en 50 årig man som jag haft sex med förut, det blev smisk på stjärten med hans hand, linjal, och piska, bondage, wetsex, deepthroat, red han och blev tagen bakifrån, jag kom av att jag onanerade analt medan han tittade på och sen kom han av att jag gav honom oralsex.

#391 snorkelfant

snorkelfant

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 23 december 2016 - 06:04

Jul städade nakna ja o sambon härligt oralt analt kiss vaginalt mera wet och knull i hela huset allt avslutades med skön wet o sperma sprut i bastun hon tappa räkningen vid vid 11 orgasmer varav 8 med sköna fontäner ja spruta 9 ggr den sista kom de så lite så knappt nått kom ur hennes sköna röv när kuken ploppa ut 

#392 Par87

Par87

• Members
  • 122 inlägg
  • 5 thanks

Postad 28 december 2016 - 17:16

Idag på jobbet med flickvännen, en snabbis bakifrån.

#393 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 29 december 2016 - 19:19

I tisdags förmiddag med en 72 årig man Jag haft sex med förut, hemma hos mig i min säng, det blev fingra, missionären, jag red han, sen kom vi båda två.

#394 Par87

Par87

• Members
  • 122 inlägg
  • 5 thanks

Postad 31 december 2016 - 14:38

Igår. Flickvännen var så kåt att hon inte kunde vänta tills vi kom hem. Hon sög min kuk i bilen sen när man väl var hemma så knulla hon skiten ur mig i förarsätet. Spruta hennes fitta full med sperma.
Duktig flicka😀

#395 Par87

Par87

• Members
  • 122 inlägg
  • 5 thanks

Postad 31 december 2016 - 14:41

Sen knullade jag henne riktigt hårt en gång till när vi kom in. Avsluta det med ett ordentligt sprut på magen å brösten.

#396 lillprinsen32

lillprinsen32

Member

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 januari 2017 - 21:22

På morgonen med min sambo.
Vi kollade på porrfilm ihop . Med killar som har jätte kukar.
Sluta med att ja knulla henne med hennes favorit dildo. ( kopia av Shane diesel)
Å.hon sög av mig.

#397 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 07 januari 2017 - 09:10

Skön knull kväll i badtunnan mes sambon som fylldes analt med sperma men även kiss lavemang medan hon släppte det över kanten så sög hon upp ett nytt stånd till fittan denna gång red hon tills vi båda kom i det varma vattnet skön wet med mycke kiss dricka och analt igen 

nu på morronen blev de en snabbis bordet i deras grupp rum då ja körde henne till jobbet då hon fortfarande va lite yr efter all öl i går kväll de blev oralt och fittan men båda spruten lade ja i grädden till tårtan hon ska bjuda sina kollegor på till kaffet sen kissade hon en skvätt i deras kaffe bryggare så dom får smaka lite av oss båda :P  

#398 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 111 inlägg
  • 58 thanks

Postad 07 januari 2017 - 18:01

Igår eftermiddag/kväll.....riktligt med smisk djupt i halsen multipla fontäner styptag en härlig kväll och en yrande kollapsande spastisk och överlycklig lite slyna som somnade i Pappas armar ;)

#399 snorkelfant

snorkelfant

• Members
  • 434 inlägg
  • 15 thanks

Postad 14 januari 2017 - 13:22

Vår härliga knull lörda har börjat bra vaknade och låt morronståndet glida in mellan sambons kletiga skinkor två satser och lika många fontäner på freda kvällen gjorde hennes anal skön uppsmörjd med knullslem bara att stoppa in ollonet o låta henne knipa o krama tills satsen fyllde på hennes förråd .Sen skön wet i duschen med munsprut och fontän . kom in från skogen så bjöds ja på semla bestående av sambon svankande på alla 4 köksbordet den breda röven i vädret med grädde full ruman o fitta och florsocker på skinkorna bara att börja slicka som tack för bra utfört arbete mad tungan bakifrån då hon kom 2ggr så blev de varm dryck i form av hennes gyllne saft direkt från källan så blev de en stor sats på musen med sperma dom tack för semlan .Härligt ;-)

#400 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 347 inlägg
  • 24 thanks
  • LocationJärfälla

Postad Igår, 21:36

För två veckor sedan med min 31 årige kollega hemma hos mig i min säng, han är ganska stor mellan benen, det blev oralsex, missionären, från sidan sen sprutade han över min mage så att det skvätte ända upp till ansiktet.
  • hubbabubba75k och snorkelfant gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------