Hoppa till innehåll

Foto
* * * * - 1 Betyg

Min tjocka tjejkompis berättade för mig om fotbollskvällen...

• Vänligen logga in för att kunna svara
8 svar till detta ämne

#1 bbw_lover

bbw_lover

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 01 september 2013 - 01:33

Hejsan,

Jag har en tjejkompis som är lite överviktig, eller om man ska vara ärlig, fet... en riktig BBW!

Hon berättade följande historia för mig.

Hon hade alltid varit överviktig, och i skolan blivit retad för sina former.

Skämdes och hade svårt att träffa någon kille, åren gick och hon förblev singel.

Men så en dag träffade hon en kille som älskade henne för den hon var, och han älskade hennes stora former!

De hade varit ett par i några år, när de blev inbjudna till den där fotbollskvällen.

Det var hon och hennes pojkvän och tre andra par, och några till som kom själva.

Fotbollsmatchen som de skulle se på hemma hos en av de ensamma killarna var någon engelsk ligamatch.

Stämningen var hög under matchen, öl och tilltugg intogs under hög ljudnivå.

Efter matchen var slut så ville de tre andra paren gå hem, tjejens kille och tjejen blev kvar med 4 ensamma killar.

Det dracks och pratades, tjejens kille blev väldigt full, och till slut somnade han i soffan.

Den ensamma tjejen satt i soffan och snackade med killarna.

killen som satt närmast sa plötsligt, -fan va snygg du är!

Hon bara skrattade åt honom, var på killen sa -nej, ärligt jag gillar mulliga tjejer, och du är helt perfekt!

Han började snacka och sa att han nästan skämdes för sin dragning till tjocka tjejer.

Till sin förvåning fick tjejen höra av nästan samma historia av en av de andra killarna också.

En av killarna sa att han så gärna skulle vilja se hennes stora bröst.

Tjejen försökte skoja bort det hela, men kände sig samtidigt smickrad, spriten gjorde säkert också sitt till för det som skulle fortsätta.

Hon lyfte lite på sin blus så killarna fick se hennes stora pattar i spets-BH´n, drog sen snabbt ner den igen.

Killarna skrek besviket att de ville se mer, och att hennes pattar var fantastiska, och att de skulle vilja se dem utan BH...

hon skrattade och lyfte på blusen och plockade fram ett av de stora brösten ur en BH-kupa, ögonen höll på att trilla ur på killarna.

Hennes bröstvårta stod hårt och pekade mot killarna.

Den närmsta killen hade lagt sin ena hand på hennes tocka lår, och smekte det sakta upp och ner.

Nu började hon njuta av situationen, plötsligt var killarnas händer överallt på hennes kropp, och smekte hennes bröst och hennes lår.

Det tog inte många sekunder förrän hon kände en hand som smekte hennes fitta genom hennes kläder.

Hon var nu mycket upphetsad och kände hur det rann till i fittan, hon slängde en nevös blick bort mot sin kille som sov som ett barn ovetandes om att hans tjej höll på att förföras av 4 unga killar.

Han skulle nog inte vakna om det så blev jordbävning.

Innan hon hade fattat hur det gick till så satt hon i soffan utan byxor och trosor med benen särade och en killes ansikte mellan benen.

Han sa – kolla killar vilken hårig fläskfitta vi har här!!! Först blev hon då orolig att de skulle skratta åt henne och förnedra henne.

Men det tog två sekunder så begravde killen sitt ansikte i hennes håriga fitta, och hon behövde inte oroa sig mera.

Hans tunga for upp och ner i springan som började sava som en vårflod, sedan började han koncentrera sig på klittan och hon bara njöt.

De andra killarna var nu nakna och hade plockat fram sina pojkkukar samtidigt som de smekte hennes kropp överallt.

Plötsligt fick hon en kuk mot kinden, hon sög då in den utan att tveka. En hand ledde hennes hand till en annan kuk, hon började runka den och rulla förhuden upp och ner. Killen som hade slickat hennes fitta kunde nu inte hålla sig längre utan reste sig upp och körde in sin kuk i hennes fitta, han knullade henne hårt och fort. Det märktes på honom att det inte skulle ta så lång tid innan det gick för honom. Mycket riktigt, efter en stund så pumpade han skrikande sin sperma djupt inne i tjejens håriga fläskfitta. Så fort han drog ut sin av fittsaft och sperma drypande kuk från hennes hål så var där en ny hård kuk som åkte hårt ut och in i hennes fitta. Sperman rann nerför hennes stjärtskåra och gjorde en stor våt fläck på soffan. Killarna knullade henne en efter en, hon kunde inte hålla reda på vem som knullade henne. De tömde sig en efter en i henne, och hann få nytt stånd och var åter redo för en andra omgång när det var deras tur igen. Om det var någon av dem som hade problem med ståndet så kom de fram med sin halvslaka kuk till hennes mun så hon fick suga upp dem igen.

Själv hade hon kommit när den tredje killen kom i henne, sedan hade hon kommit två gånger till, men kom inte ihåg med vem av dem, allt var suddigt.

När killarna hade klarat 3 rundor var började de bli trötta och låg lite överallt i rummet och tittade på tjejen och log nöjt.

När hon reste sig var det som att hennes ben knappt bar henne, och sperman rann ner längs hennes ben, hennes fitta var alldeles röd och öm, men hon var nöjd, hade aldrig i sin vildaste fantasi kunnat tänka sig att gå med på något sånt här.

Hon gick ut på toaletten och torkade bort det mesta av sperman som rann på benen, letade reda på sina kläder och drog på dem.

Sparkade på killarna och sa till dem att ta på sina kläder, vilket de motvilligt gjorde.

Sedan väckte hon sin kille och ledde honom hemåt i natten, konstaterade att klockan var nästan 04.00 vilket innebar att hon knullat i nästan 3 timmar!

När tjejen berättade denna historien för mig, blev jag djävligt kåt, vilket hon visste, hon smekte mitt lår och min bula på byxorna… men det är en annan historia!

• Super Swede, boobis, baloba60 and 1 other like this

#2 Super Swede

Super Swede

Bröstinspektör

• Members
  • 11 991 inlägg
  • 5347 thanks

Postad 01 september 2013 - 09:39

… men det är en annan historia!

Den låter intressant. När får vi ta del av den då???

• bbw_lover gillar detta

Jag använder  :biggrinff:  för att förtydliga att det jag skriver inte skall tolkas som allvar utan med humor.

Kolla in: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#3 bbw_lover

bbw_lover

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 01 september 2013 - 21:07

Hahaha, nyfiken va? :D

Den kommer!

#4 Super Swede

Super Swede

Bröstinspektör

• Members
  • 11 991 inlägg
  • 5347 thanks

Postad 01 september 2013 - 21:52

Tur för dig!

Annars hade jag skickat Marit Paulsen och Gudrun Schyman på dig!!  :D :D :D :D

Jag använder  :biggrinff:  för att förtydliga att det jag skriver inte skall tolkas som allvar utan med humor.

#5 bbw_lover

bbw_lover

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 22 december 2013 - 03:46

Fortsättningen...

När tjejen hade avslutat sin berättelse så tittade hon på min bula mellan benen, böjde sig fram och smekte min hårda kuk genom mina byxor.
Jag tog min hand och förde den upp längs hennes lår upp under hennes korta kjol upp till hennes trosor.
Kännde hur hennes trosor var dyblöta! Frågade om hon var så upphetsad?
Hon svarade att hon hade träffat en kompis över en kopp kaffe på ett café, de hade blivit kåta och gemensamt gått till handikapptoaletten för en snabbis. Han hade bara dragit hennes trosor åt sidan, slickat hennes håriga fitta för att smörja upp henne lite. Sedan hade hon bara böjt sig framåt och hållt i sig i handfatet medan han drog upp hennes kjol, och drog hennes trosa åt sidan. Därefter styrde han sin stenhårda kuk in mellan hennes salivblöta blydläppar. Han knullade henne hårt och brutalt, efter. Ca 5min kom han djupt inne i hennes fitta, pumpade in laddning efter laddning i hennes fläskfitta...
Så nu rann hans sperma sakta ut genom hennes trosor...
Detta gjorde mig ännu kåtare! Nu bara måste jag ha in min kuk i hennes spermadrypande fitta!
Jag drog av hennes trosor och såg sperman som sipprade ut, slet av mig mina kläder väldigt fort.
Jag drog mitt ollon upp och ner i hennes springa och smörjde in mitt ollon med den andra killens sperma. Min kuk gled in ganska lätt, och jag började pumpa ut och in fortare och fortare. Efter ett tag bytte vi ställning, hon ställde sig på alla fyra och jag körde in min kuk i hennes håriga fläskfitta bakifrån. Till slut kunde jag inte hålla ut längre utan pumpade in min sperma djupt inne i hennes fitta, det var helt underbart!
  • Super Swede gillar detta

Thanked by 1 Member:
Super Swede

#6 frank2

frank2

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 november 2015 - 17:20

Ljuvligt!

#7 Super Swede

Super Swede

Bröstinspektör

• Members
  • 11 991 inlägg
  • 5347 thanks

Postad 09 november 2015 - 18:30

Vilket funkar bäst?

Hot eller böna och be om en fortsättning????

Jag testar böna och be.

Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla skriv mer!!

#8 bbw_lover

bbw_lover

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 14 november 2015 - 20:39

Haha snacka om tråd lyft!
Två år gammal tråd
Jag ska se om jag kan skriva om fortsättningen :P

#9 bbw_lover

bbw_lover

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 14 november 2015 - 20:39

Haha snacka om tråd lyft!
Två år gammal tråd
Jag ska se om jag kan skriva om fortsättningen :P

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------