Hoppa till innehåll

Foto
* * * * - 1 Betyg

Fest hos Lisa och Magnus

• Vänligen logga in för att kunna svara
2 svar till detta ämne

#1 ElinaW

ElinaW

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 3 thanks

Postad 29 december 2013 - 03:21

”Kom igen nu, Elina! Vi är redan sena!” hördes det från hallen. Ständigt denna stress. Jag lade sista handen vid läppglansen och tittade mig i spegeln. Utmärkt! Den blodröda, knälånga klänningen och de svarta stay-upsen matchade läpparna perfekt. Mitt blonda, långa hår var precis sådär lagom slarvigt uppsatt, och den ihärdiga löpningen jag ägnade kvällarna åt hade hållit formerna som de skulle vara. Urringningen var kanske lite väl vågad för en privatfest, men snyggt blev det! ”Idag, helst!” hetsade Frida. Vi hade varit ett par i över ett år nu, och det hade varit lite omtumlande. Jag hade visserligen alltid haft ett gott öga till tjejer och strulat lite i tonåren, men jag hade aldrig föreställt mig att ha ett seriöst förhållande. Frida däremot var öppet lesbisk och hade inget till övers för det motsatta könet.

Jag öppnade toalettdörren och gick ut i hallen, där Frida stod och såg lika uppjagad ut som hon brukade när vi skulle iväg någonstans. På något sätt så brukade vi ändå alltid komma fram i exakt rätt tid. Frida var en väldigt lång tjej, med långt, ljust, men ganska tunt hår, och blå ögon. Hon var smal, men inte väldigt smal, utan hade formerna på rätta ställena. En snyggare jeansrumpa än hennes fick man nog leta efter. ”Kan vi gå då?” undrade Frida. ”Ja, ja, ja”, muttrade jag och drog på mina höga, svarta stövlar, de som både gjorde mig några centimeter längre och dessutom var kanonsnygga. Vi hade blivit inbjudna till ett par som Frida var bekant med, Lisa och Magnus, och tydligen skulle ytterligare ett par komma. Lisa och Magnus var visserligen trevliga, men det brukade alltid bli en massa snack om feminism, heteronormer, sexism och så vidare, så det kunde lätt bli lite tröttsamt. Det andra paret som skulle komma hade vi inte träffat, men de hette tydligen Rina och Anton. De var båda utbytesstudenter. Hon kom från Japan och han från Kroatien.

Lisa och Magnus bodde i en fin, men ganska liten, trea i ett höghusområde ganska nära studentboendet där jag och Frida hade var sitt korridorrum. Vi hade såklart pratat om att flytta ihop vi också, men jag tyckte inte det verkade vara någon bra idé så länge inte pluggandet var avklarat. Hur som helst var det inte mer än fem minuters promenad, och vi anlände exakt en minut över utsatt tid. Lisa tog emot oss i dörren. ”Heeej, välkomna! Kom in! Jag håller precis på med det sista.” sa hon och skuttade in i köket igen. Det var ganska typiskt Lisa. På något sätt hade hon passat in i en reklambild från 50-talet, med förkläde och dammsugare. Hon var lite rund i formerna, väldigt husmoderlig, liksom, med långt, tjockt brunt hår och nästan lite onaturligt vita tänder. ”Hej hej!” hördes Magnus som kom in från köket. Lång och smal, kortklippt och klädd i skjorta och jeans kom han bärandes på en stol. ”Det blir lite trångt, men det ska nog gå den här gången också.” sa han och försvann in i vardagsrummet.

Vi hade precis hängt av oss när Rina och Anton dök upp också. Rina visade sig vara en mycket glad tjej som pratade på både in- och utandningen och blandade engelska med svenska så man ganska snabbt glömde bort vilket språk man egentligen pratade. Anton var mer tystlåten, men det var väl tur det, annars hade de nog aldrig fungerat ihop. Rina var kort, smal och utan några utstuderade former, men hon hade vackert, långt, svart hår uppsatt i en hästsvans, och en strålande snygg axelbandslös klänning i djupblått. Anton var precis som Magnus kortklippt, med tjockt, svart stubb och lite mörka ansiktsdrag.

Lisa hade inte sparat på krutet till den här middagen. Fördrink, förrätt, varmrätt, efterrätt, ostar och kex, kaffe med avec och dessutom utvalda viner till alla rätter. När vi reste oss från bordet för att mödosamt flytta till soffan nästan fyra timmar senare var vi både stoppmätta och ganska rejält berusade. Jag och Frida satt och småpratade lite med Rina, medan killarna fixade fram drinkbuffén och Lisa fejade i köket. Och precis som jag visste så började det ju såklart komma frågor om hur det är att vara lesbisk, om vi blir illa bemötta, och så vidare. Jag orkade inte riktigt med det utan reste mig, bara för att få röra mig lite och skaka ner all maten lite grann. Ute i hallen hörde jag Anton och Magnus som höll på och mumla om någonting inne i klädkammaren, samtidigt som de klirrade med flaskorna. ”You … … lesbian girls, … … hot as hell!” hörde jag Anton mumla, varpå Magnus skrattade. ”Yeah, I know what you mean.” Vad fan, tänkte jag? Är det mig och Frida de pratar om? ”But that Elina chick”, fortsatte Magnus, ”I don’t think she’s a proper lesbian, more bisex, you know?” ”Best of both worlds, eh?” flinade Anton. Jag funderade på vad jag skulle göra. Det var ju inga lögner han hade farit med, Magnus, inte egentligen. Men så opassande! Jag gick tillbaka och satte mig hos Frida igen. När drinkarna väl kommit fram gick jag och blandade mig en Long Island Iced Tea. Det verkade lagom giftigt just då.

Två timmar senare var vi alla rejält fulla. Long Island hade blivit kvällens drink, och den som är påläst vet att den innehåller rejält mycket sprit. Frida var i sitt esse och bekämpade ideliga påhopp från Anton och Magnus om att ”visst saknade hon väl en riktig man ibland?” med sitt vanliga argument att ”tjejer vet vad tjejer vill ha, och det är inte en svettig, hårig apa som kommer krypande mitt i natten och lämnar en otillfredsställd”. Det där hade pågått en stund när Frida rätt som det var hoppade upp ur soffan och satte sig grensle över mitt knä och började frenetiskt kyssa mig. Jag hade dåsat till lite själv och blev överraskad, men jag förstod ganska snabbt vad hon höll på med och kysste henne tillbaka. Vi kysstes intensivt en stund, till entusiastiska hurranden från den manliga sidan innan Frida hoppade av och satte sig igen. ”Så där ska det gå till!” sa hon triumferande. ”Lisa och Rina, er tur!” Lisa såg alldeles överrumplad ut där hon satt på en puff på golvet, men Rina smilade glatt och hoppade lättsamt över till Lisas knä och dök in i en våldsam kyss. Lisa slappnade av och började kyssa tillbaka och snart var de inslingrade i varandra så man undrade om de skulle hitta ut igen. Killarna satt bara och gapade.

Frida såg ut att vara väldigt nöjd med sig själv när hon kröp upp jämte mig i soffan med en drink. ”Lisa har varit sugen på att prova en tjej hur länge som helst” sa hon. ”Hur vet du det?” undrade jag. ”Så frågvis som hon varit? Skojar du?” skrattade Frida. ”Och Rina berättade ute i köket innan att hon också varit nyfiken på tjejsex. Jag gav dem bara en liten knuff, och se vad som händer!” Frida hade rätt, Lisa och Rina verkade helt uppslukade av varandra. Lisas händer hade vandrat ner över Rinas rumpa och de båda tjejerna satt nu och gungade långsamt och rytmiskt, med munnarna klistrade vid varandra. Jag sneglade på killarna, och de såg ganska bleka ut, men ögonen följde de båda tjejerna intensivt och jag anade att de började sitta lite obekvämt på sina hårda stolar. Frida var alldeles glansig i blicken där hon satt och fnittrade över vad hon tyckte sig ha åstadkommit, och jag kände själv att det pirrade lite i den förbjudna delen av kroppen. Egentligen dags att gå hem, tyckte den förnuftiga delen av hjärnan. Jag dränkte den i lite mer Long Island Iced Tea.

Till slut så delade Lisa och Rina på sig och flämtade andfått. Båda två var alldeles röda i ansiktet och Lisa såg ut att svettas lite grann. Lisa viskade något till Rina som fnittrade förtjust, sen reste de sig tillsammans, sparkade undan puffen och drog undan bordet innan de resolut kom fram till mig och Frida. Rina satte sig grensle över mig, medan Lisa gjorde likadant med Frida. Frida och jag fick ögonkontakt. En liten nick. ”Det är OK!” Sedan omslöts vi båda i kyssar av våra nya soffkamrater. Rinas tungspets lekte runt mina läppar och jag mötte den med min egen. Våra tungor dansade runt varandra, kittlandes, fäktandes. Rina tryckte sin kropp emot min, jag kunde känna hur varm och skön hon var. Mina händer smekte Rinas rygg, ner över rumpan och upp igen. Jag kände ingen troskant, antingen hade hon inga trosor på sig, eller så var det så ultrasmå stringtrosor att det inte spelade någon roll. Jag sneglade på Frida och Lisa. Lisa smekte Fridas ansikte, ner över axlarna och ner över hennes bröst. Frida å andra sidan knådade Lisas fylliga rumpa och stönade lätt när deras tungspetsar möttes. Killarna verkade ha vaknat ur koman och satt och mumlade om något. De såg båda väldigt lyckliga ut.

Så flyttade Rina sina händer och smekte mina bröst utanpå klänningen. Jag kände hur mina bröstvårtor styvnade till och vällusten sprida sig i kroppen. Händerna gick på autopilot och drog upp Rinas kjol över hennes rumpa. Jubel kom från åskådarläktaren när de, precis som jag hade misstänkt, såg att Rina inte hade några trosor på sig. ”Jag kan knappast klandra henne”, tänkte jag, ”det har ju inte jag heller”. Jag fortsatte knåda hennes skinkor och såg i ögonvrån hur Lisa och Frida drog sina toppar över huvudet, knäppte upp behåarna och släppte ut brösten i full frihet. Fridas bröst var som vanligt små och fasta, med små rosenröda bröstvårtor. Lisas var betydligt större, en aning hängiga, och med lite större bröstvårtor. Frida dök genast ner och började suga på Lisas ena bröst och Lisa såg ut som om hon var i himmelriket. Samtidigt kände jag hur Rina drog ner mina axelband. Jag gjorde loss armarna och lät klänningen glida ner. Rina sträckte sig runt och knäppte upp min behå. Hon slängde den i ansiktet på Anton innan hon dök ner och tog mitt ena bröst i munnen. Jag letade upp dragkedjan på Rinas klänning och drog ner den. Klänningen öppnade sig som ett skal och föll ner runt midjan på Rina. Hon hade ingen behå på sig, men å andra sidan var det inte mycket för en sådan att hålla i. Jag nöp lite försiktigt i hennes små, mörka bröstvårtor och hörde hur hon stönade till.

Jag och Rina ställde oss upp och krängde av oss våra klänningar. Rina var nu alldeles naken, och jag i bara stay-ups. Vi kysstes igen innan jag satte mig ner i soffan, gled fram lite och särade på benen. Min mus var som vanligt vältrimmad, med en liten sträng kvar i mitten. Rina ställde sig på alla fyra och dök rakt ner i härligheten. Hennes tunga träffade min klitta och jag kände hur det gick rysningar genom hela kroppen när hon virvlade runt den med tungspetsen. Gud så skönt. Jag vände blicken åt Fridas håll och fick en typisk ”Inte illa!”-nick tillbaka. Frida och Lisa hade också fått av sig sina byxor och Lisa satt nu på golvet framför Frida, endast iförd ett par vita stringtrosor. Frida var helt naken och satte sig tillrätta för att ta emot Lisas tunga. Killarna hade knäppt upp sina byxor och satt och smårunkade innanför kalsongerna, uppenbarligen alldeles betagna av situationen. Frida stönade högt när Lisas tunga mötte hennes mus, och hon började genast göra motrörelser med höfterna. ”Guuud, ja, vad skönt!” stånkade hon fram. Hon hade alltid varit lite högljudd av sig, Frida. Rina stötte till med tungan i mitt inre och fick mig att komma tillbaka till mig själv igen. Med varje stöt var det som en blixt slog ner, så skönt hon slickade! Jag tittade ner mot henne och mötte hennes kåta blick. Jag greppade om hennes huvud och pressade henne mot mig. Långt, långt in kom hennes tunga. Jag blundade och stönade högt.

Killarna reste sig upp och drog så till slut av sina byxor och kalsonger också. Två ganska stora kukar stod i givakt. Antons var störst, och pekade lite neråt, medan Magnus var lite längre och smalare och stod rakt upp. Man kunde också se att han trimmade sig ordentligt, och hade helrakad pung. Anton gick fram och ställde sig på knä bakom Rina, och Magnus gjorde detsamma bakom Lisa. Magnus drog undan Lisas string och lotsade vant in kuken i hennes våta öppning. Anton tog ett fast tag om Rinas höfter, siktade, och tryckte kuken i botten av Rinas fitta så det skvätte om det. Båda tjejerna stönade högt men fortsatte slicka mig och Frida. Killarna satte igång att knulla sina tjejer och snart var världen bara ett töcken av njutning, stön, sprit och svett. ”Yeah, yeah, fuck me, yeah…” vrålade Rina mellan slickningarna. Lisa stönade ordlöst och Frida satt och smekte sina bröst medan hon juckade med höfterna mot Lisas tunga. ”Såja, just där ja… åååh, slicka mig snabbare, åååh du är så skön…” hörde jag henne stöna. Jag vred mig av vällust. Rina slickade fantastiskt bra, och när hon körde in två fingrar i min fitta också vrålade jag rätt ut. Hon började fingerpulla mig långsamt, samtidigt som hennes tunga fortsatte virvla runt min klitta.

Så plötsligt reste sig killarna och bytte plats. Rina och Lisa tittade på varandra. Den där lilla nicken. Sen körde killarna kukarna i varandras flickvänner. Både Lisa och Rina stönade nu ännu högre. Förmodligen hade upphetsningen kickat upp en nivå till när de fick se sina pojkvänner köra kuken i en annan fitta. Jag och Frida tittade menande på varandra, och bytte sedan också plats med varandra. Lisa tittade upp på mig, alldeles genomsvettig och med sminket rinnandes i ansiktet. Hon smilade och dök sedan ner med tungan i min fitta. Hon slickade väldigt annorlunda. Mjukt, nästan försiktigt, trots att hon jobbade intensivt. Kroppen svarade på behandlingen och jag kände hur orgasmen kom krypande. Frida å sin sida nästan vrålade av njutning. ”Tror jag det”, tänkte jag, med tanke på Rinas betydligt mer explosiva sätt att slicka. Sen kickade orgasmen mig i magen och jag vek mig, jag skakade, jag vrålade när den skar som en åskknall genom kroppen. Jag hörde min fitta plaska och kände safterna rinna, och kände hur Lisa tryckte sin tunga mot min klitta och förstärkte orgasmen ytterligare. Jag kom tillbaka ungefär samtidigt som jag såg Frida gå in i den så välbekanta halva sit-upen som alltid föregår en våldsam orgasm, och väntade på explosionen. Den kom med full kraft ett ögonblick senare. Hon vred och vände sig, vrålade ut sin njutning samtidigt som hon tryckte Rinas ansikte mot sin fitta.

Det blev en naturlig paus. Jag och Frida satt bara och pustade, och killarna drog sig ur och vilade sig lite de också. Så lade sig Lisa på soffan och Rina satte sig grensle över hennes ansikte. Lisa sträckte ut tungan och Rina började genast röra sig mot den. Rina var alldeles slätrakad såg jag nu, och jag kunde inte undgå att tänka på hur ung hon såg ut. Lisa var vältrimmad, men inte slätrakad utan hade en tofs kvar. Frida var uppenbarligen inte klar utan dök ner mellan Lisas ben och tryckte tungan djupt i hennes fitta. Anton klev fram till mig. ”Well, Elina, I hear that you like guys also, not only women, yes?” Jag funderade en halv sekund, sen log jag mot killarna och lade mig på puffen. Anton ställde sig på knä igen, tog tag runt mina anklar, lyfte upp och särade mina ben. Sen tog han sikte igen, och utan förvarning tryckte han kuken i botten på min trånga fitta. Det gjorde lite ont ett ögonblick, och jag skrek till, men sen började han långsamt och metodiskt knulla mig. Hans stora kuk fyllde mig mer än jag var van vid och jag njöt i fulla drag. Magnus kom runt och sänkte sin kuk till mitt ansikte. Jag gapade och tog den i munnen så djupt jag kunde. Den smakade fitta, vilket såklart var en förbättring, och jag började suga den med djupa drag. På andra sidan hörde jag Lisa och Rina stöna mer och mer intensivt, och när jag tittade upp såg jag Rina sitta och skaka, nästan studsa, på Lisas ansikte samtidigt som hon vrålade ”I’m coming! I’m coming!”

Anton fortsatte knulla mig och jag lät mina fingrar hjälpa till att smeka fittan. Magnus munknullade mig hårt. ”Såja, sug kuken! Sug min hårda kuk! Åååh, det gillar du…” muttrade han. Jag arbetade med läppar och tunga runt hans ollon och tog den växelvis så djupt i munnen jag kunde. Anton drog sig ur och bytte plats med Magnus. Jag vände mig så jag låg på mage och tog genast Antons kuk i munnen samtidigt som Magnus tryckte sig in i mig bakifrån. Det var betydligt svårare att få in Antons kuk i munnen, men jag gapade och lyckades få in den rätt långt. Anton grymtade nästan och började sedan jucka mot. Rina hade bytt plats med Frida och låg nu mellan Lisas ben, ivrigt slickandes, medan Frida så ut att ha det mycket bra på Lisas ansikte. Jag kände hur fittan kramade om Magnus kuk och hur safterna flödade när han knullade mig. Anton munknullade mig utan pardon och jag fick nästan ont om luft. ”Mmm… ja, knulla mig… knulla mig… knulla mig” var det enda jag fick fram. Jag kände att extasen var nära igen när Lisa exploderade i en häftig orgasm. Hon skakade, det stänkte safter från hennes fitta över Rikas ansikte, hon klöste Frida i benen. Frida i sin tur verkade bli nästan överraskad när hon också kom i en galen orgasm. Hon klängde sig fast i soffan samtidigt som hon skrek rakt ut och fingerpullade sig frenetiskt för att få ut så mycket som möjligt av den. Och sedan kom jag. Det var som om allting först svartnade, sen blev det blodrött, och sen klövs hela kroppen på längden. Jag krampade, jag skrek, jag sparkade. Fittsafterna sprutade. Jag klöste mig fast i puffen. Det tycktes bara fortsätta och fortsätta.

Nu var det killarnas tur att vila sig. Magnus satte sig i soffan, och Anton sjönk ned i puffen. Rina gick fram till Magnus och ställde sig med ryggen mot honom innan hon sänkte sig ner över hans kuk. Lisa gjorde detsamma med Anton, och där satt de nu, mitt emot varandra, på varandras pojkvänners kukar. Och sen började de knulla. Jag har sällan sett någon knulla med sådan energi som dessa tjejer. De körde i sådan fart, med kukarna djupt i fittorna att man kunde tro de skulle ramla av. Killarna stönade högt. Frida flyttade undan några glas som stod på soffbordet och lade sig ned på det. Jag visste vad hon ville, Frida älskade att göra det på bord. Jag la mig ovanpå henne i en 69:a och gick loss på hennes fitta med full kraft, samtidigt som jag kände hur hon körde in fingrarna i min. Intensivt, girigt, slickade vi varandra. Vi vet hur vi vill ha det, jag och Frida. Rina och Lisa stönade. ”You look so good Lisa!” hörde jag Rina stöna fram. ”Oooh, your pussy is sooo fine on Magnus’ dick!” svarade Lisa. ”Yeah, I hope you enjoy Anton too” sa Rina och skrattade, och bara några sekunder senare skakade båda tjejerna loss i varsin ny orgasm. Jag tryckte två fingrar i Fridas fitta och kände de välbekanta sammandragningarna innan hennes höjdpunkt. Frida kände dem såklart också och blev än mer intensiv i sitt pullande och slickande. Frida kom först. Inte lika intensivt som innan, mer som en sista suck, men hon skakade och stönade högt. Jag satte mig upp så jag satt grensle över henne, för att låta henne slicka mig sista biten. Magnus och Anton reste sig och kom fram till mig. De trycker upp sina kukar i mitt ansikte och jag tar Magnus kuk i munnen, Antons i handen. Suger intensivt samtidigt som jag runkar Anton, sedan tvärtom. Fridas tunga leker med klittan. Plötsligt exploderar en kaskad av sperma i min mun och jag drar ut kuken. Resten av satsen kommer i ansiktet, i håret, på brösten. Samtidigt spänner sig Anton och skickar en enorm sats rakt i pannan som rinner ner över ansiktet. Och sen kom den tredje orgasmen. Det går inte att beskriva. Jag skriker och skriker och skriker…

Sex veckor senare var terminen slut och Rina och Anton var tvungna att åka hem. Naturligtvis önskade vi dem adjö på det bästa sättet vi kunde komma på: Fest hos Lisa och Magnus!

• Voyeur_scum, stålpojken, Jeepster and 5 others like this

Thanked by 3 Members:
Tomibollen , stålpojken , Znutte

#2 youandme

youandme

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 juli 2014 - 21:22

gosh

#3 whimpei

whimpei

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 0 thanks

Postad 01 augusti 2016 - 09:08

Grymt bra novell! Bästa på länge.
  • Pick gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------