Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Är det vanligt att killar gillar tjejkläder? Crossdressing.

Trans Crossdress

• Vänligen logga in för att kunna svara
4 svar till detta ämne

#1 Marie_CD

Marie_CD

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationStockholm

Postad 27 oktober 2014 - 22:25

Finns det flera här som själva byter om till tjejkläder? Kanske lite hemma trans, crossdress eller så?

#2 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 810 inlägg
  • 5700 thanks

Postad 28 oktober 2014 - 13:11

Inte jag i alla fall, men har inget emot andra som gör det. Ett litet tips i all välmening: Tänk på bakgrunden när du tar kort.....

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#3 Tightajeans

Tightajeans

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 maj 2015 - 17:01

Jag byter ofta om till tjejkläder. Man blir kåt av att se sexigt klädda tjejer. Sen vill man själv se likadan ut och kunna tillfredställa en man.

Jag lever med en kvinna och har sex med henne, men ibland tänker jag på att det är en man som jag har i sängen när vi har sex.

Att vara kvinna alltid är inget för mig, men när det gäller sex är jag gärna det. Och håller på mycket med chat, telefonsex och camsex. Det är ju

svårt att få till några träffar när man är sambo.

#4 pgfsolle

pgfsolle

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 maj 2015 - 17:06

Hej

Jag klär mig ofta i sexiga tjejkläder och är på olika chatt site och träffar andra som gör likadant.

Vi har härliga c2c stunder med runk och sprut.

Hälsningar från en Hemmatransa

#5 Sambon

Sambon

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 43 inlägg
  • 2 thanks

Postad 12 februari 2016 - 18:09

Jag byter mer än gärna om tills sexiga tjejkläder. Helst då sexiga trosor, bikinis, leggings, stayups och nu på senare tid så har jag fått en förkärlek för sporttights.
Varför ska bara tjejer få vara fina i sexiga underkläder och tajta leggings?

Dock så är min sambo ibland lite sur för att jag har så många trosor och leggings.
(Hon tror förvisso att jag bara runkar i dem och leker med de härliga tygerna mot kropp och snopp)

Även taggad med Trans, Crossdress

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------