Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Gloryhole, häng in din kuk och töm!

• Vänligen logga in för att kunna svara
4 svar till detta ämne

#1 Gloryhole

Gloryhole

Älska Snuska!

• Members
  • 82 inlägg
  • 4 thanks

Postad 15 december 2014 - 00:15

Ja vad säger man, rubriken säger allt. För det första har jag absolut ingen fixering vid ålder alls, jag bryr mig betydligt mer om kuken, formen och smaken. Jag är givetvis ett stort fan av stora ballar, normala går bra, inte för små bara, det går bort.

Jag fick ett brev i min inbox där det stod, jag har en stor kuk om du vill suga? 

Jag brukar uppskatta ett hej först, men när kåtheten slår till så vet man ju med sig själv att man är lite ”pang på.” Är man då själv kåt så är det ju klockrent! Jag kikade in på profilen:

Inget foto
Nästan ingen beskrivning på vad man söker
Ingen presentation
ålder - 20
Etnicitet - Europeisk
Läggning - hemlig

Sen var det stop!
Vanligtvis svarar jag inte ens då min erfarenhet säger att det är det datarunkare, skype -raggare, eller kik byta -bilder, det är inte min melodi. Man får gärna visa sin kuk, eftersom det är den viktiga biten då jag vill att den ska räcka ner i min hals. Givetvis uppskattar jag en hård fin tränad kropp, tatueringar och en snygg man, men jag söker sex och porr inte mer än så. Så för mig är kuken och kåtheten viktigt, och att man kan och vill njuta!

Jag svarade på brevet övertydligt, Vem är du! Och Var finns? Söker vaddå? 

Jag fick inget svar så jag tog för givet att snubben tröttnade innan vi ens börjat. Efter 30 min kom ett brev igen och då fick jag en förklaring om vem han var, och var han befann sig, det visade sig att han var bara ett stenkast ifrån mig då han hälsade på en kompis, och var sugen på att hänga in sin kuk i hålet i min källare. Jag svarade ja visst, men han hade fortfarande inte talat om hur stor kuk han har, och jag frågade inte mer, utan jag sa OK vi kör, killen skulle vara här på 15 min. han fick mitt KIK så vi fick kontakt lättare. 

Jag smet ner till källaren där jag har hålet och låste upp, och gjorde klart för att få en kuk i hålet. Väntade och klockan gick och inget hände, ännu en som bangar tänkte jag och var just på väg att ge upp då det kom ett meddelande på Kik att han fastnat med en god vän men var nu på väg. Jag var på vippen att säga att jag väntat länge nog men tänkte jag ger det en chans till.

Nu var han framme, jag öppnade och låste upp dörren till källaren och gick in och satte mig med min mun i lagom höjd vid hålet.  Ljuden hördes hur porten öppnades och snabba steg i trappan, nu stängdes och låstes även källardörren och jag körde ut lite av min tunga genom hålet för att vis hur kåt jag var på hans kuk. Han gick fram mot hålet och jag såg att han redan plockat fram sin kuk ur sina Jeans genom hålet och det var ingen dålig kuk.  Jag har haft en del stora pjäser men den här tog nog priset, gissar att man kallar det en hästkuk. Den var lång, grov och tung, inte hård då den hängdes in, utan mjuk och följsam. Gissningsvis var den närmare 20 cm i slakt tillstånd, och jag lät den hänga där och drog försiktigt bort förhuden, jag lekte lite med fingrarna med att bara nudda hans kuk, han stönade och ballen ryckte till.  Jag styrde upp kuken lite mot min mun och stoppade in den försiktigt och extremt sakta lät jag kuken glida ner i min hals. Nu var hela kuken nere och han sa på andra sidan med viskande röst: Oh fy fan så skönt, ingen har kunnat ta hela min kuk. Jag var tyst och lät hans nu hårda kuk ligga still i min hals, jag har sällan eller aldrig reflexer men i det här fallet kände jag att jag skulle ta det lilla lugna ☺ Där satt jag med en stenhård najs kuk långt ner i min hals och lät den bara ligga där, det rann saliv ner på pungen och längst väggen. Jag tog mina fingertoppar och nuddade hans pung ytterst varsamt, han stönade nu högt. Jag började sakta jobba med mina muskler i min hals så jag kramade hans kuk långsamt i min hals. Plötsligt kände jag hur kuken ryckte till och började pumpa, jag hörde från andra sidan oh fy fan oh fy fan upprepande gånger och hans sats pumpades rakt ner i min hals, och kuken var kvar. 

Den låg där utan att jag gjorde ett smack, nu lite slakare igen, men fortfarande kvar i min hals. Han flåsade och pustade lite och jag tänkte att nu drar han tillbaka kuken, men den var kvar. Han viskade tyst, jag vill en gång till.

Jag tänkte då på tiden då jag var 20 år och kuken stod som ett hammarskaft när någon andades på den, underbart! 

Några sekunder har gått, kanske en halv minut och kuken ligger ännu kvar, nu låter jag kuken långsamt glida ut bara någon cm sen tillbaka till roten igen, allt går ytterst långsamt och han stönar tyst på andra sidan.  

Han säger Guuud så skönt, jag svarar inte utan åter igen börjar mina fingrar nudda hans pung som hänger på insidan av hålet. Nu drar jag tillbaka hela kuken och låter den hänga fritt. Den är blöt av saliv och jag börjar leka med den med fingertopparna. Den hänger där i hålet och det hela ser sjukt sexigt ut. den är blöt av saliv, tung och hård och ser otroligt porrig ut i ljuset av min lilla lampa jag har där. Han stönade högt och jag gillar att man hör njutningen från honom. Jag svalde kuken igen, och lät den nu sakta knulla min hals, och han stönade ljudligt utan att vara för livlig, så där sexigt stön, njutningsfullt. Jag hade nu hela hans kuk ner igen och jag tänkte att jag skulle försöka leka lite med tungan på hans pung när hela hans kuk var i min hals, jag lyckades lite, men kände att hans kuk var för stor och fick istället låta honom sakta få munknulla mig. Jag började röra mitt huvud så att hans kuk fortfarande var djupt nere i min hals. Ollonet åkte upp och ner långt ner i mitt svalg och nu var det dags för en andra laddning. Han stönade till och kuken låg exakt som förra gången med mina läppar runt kukroten och ytterligare en sats pumpades rakt ner i halsen, det var ljuvligt skönt.

Nu drog han tillbaka sin kuk, jag satt kvar med min kuk i handen och runkade och sprutade ner mig själv, joggingbrallan var helt nersölad av min egen saft. Jag lät inget, jag ville skrika när jag sprutade, men satt tyst och njöt. 

Han sa: Tack som fan, det här var den bästa jag varit med om, nästa gång jag kommer till Stockholm får jag komma då?

Jag log och svarade, dum fråga!
Han skrattade lite och sa tack igen och gick.

Ja ibland får man så man tiger, vilken kuk! Mer sånt!
kik: GloryHoleSucker
(ej för bildbyte, bara för träffar).

• Jutrez, Gayman2, Bus Berra and 1 other like this

#2 karlskrona-kille

karlskrona-kille

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 1 thanks

Postad 30 september 2015 - 13:55

underbart, blir härligt kåt av detta

• Gayman2 gillar detta

Thanked by 1 Member:
Gloryhole

#3 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 837 inlägg
  • 5703 thanks

Postad 01 oktober 2015 - 15:42

Inte riktigt min grej. Men den var välskriven och lättlast!!

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

Thanked by 1 Member:
Gloryhole

#4 Gloryhole

Gloryhole

Älska Snuska!

• Members
  • 82 inlägg
  • 4 thanks

Postad 21 november 2016 - 01:52

Inte riktigt min grej. Men den var välskriven och lättlast!!

Tack - kul att du uppskattade den även om det inte var din pryl :)

#5 Rudess

Rudess

Me luv u long time

• Members
  • 664 inlägg
  • 38 thanks

Postad 14 januari 2017 - 22:56

Manuela... Ge upp.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------