Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Frun knullad

• Vänligen logga in för att kunna svara
43 svar till detta ämne

#21 KalleoAnna

KalleoAnna

Member

• Members
  • PipPip
  • 29 inlägg
  • 1 thanks

Postad 11 mars 2016 - 00:16

Precis samma medmin fru. Duett talk och villig till sex med andra män när vi har sex. Men sedan är hon blyg och vill inte ens prata om det.
Hur göra?
  • NuTjejen gillar detta

#22 chaostheory

chaostheory

Me luv u long time

• Members
  • 339 inlägg
  • 95 thanks

Postad 11 mars 2016 - 14:09

Om några av er par som skriver här inne finns i Stockholm så får ni gärna höra av er till mig, kan kanske se till så att era fantasier och tankar bli verklighet.

Det finns alltid något nytt att se!

#23 kille69an

kille69an

Member

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationEskilstuna

Postad 13 mars 2016 - 08:26

Samma här med min fru. Vild och kåt, vill ha sex med andra män, ibland flera samtidigt när vi har sex. Men sedan är hon tveksam. Vi har funderat på att åka till ett nakenbad i sommar och se vad som händer :P

#24 handic

handic

Me luv u long time

• Members
  • 227 inlägg
  • 14 thanks

Postad 28 mars 2016 - 15:32

Inga bilder
  • unknownkastrull gillar detta

#25 Per42

Per42

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 61 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 maj 2016 - 08:15

Jag var tillsammans med en tjej för många år sedan vi hade trekant med kille som hade lite större kuk än jävlar vad häftigt det var se henne tagen av den stora kuken uthållig som fan var han också; -) vi sög han tillsammans också :-) var häftigt när tjej och jag la oss i en 69 jag slickade henne medans han tog henne bakifrån ibland drog han ut kuken så jag fick suga :-)

#26 freelancer82

freelancer82

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 38 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 maj 2016 - 13:36

Om de finns nåt par från från Östergötland som vill låna ut frun så är de bara o o skicka pm;)

#27 karl19222

karl19222

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationStockholm

Postad 26 maj 2016 - 17:02

Haha bara skicka pm om man vill låna ut eller lånas ut haha ;)

#28 Hobbiten

Hobbiten

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 juni 2016 - 17:35

Verkar vara ett återkommande svar från många...
Jag har samma problem med min fru, hon går igång som fan på det när vi har se men sedan är det knäpptyst...
Vet ej, kan ju vara så att det är en väldigt upphetsande tanke när man är i "zonen" men utanför så kanske det är som att dom får skuldkänslor för själva tanken?
Bara en teori....
  • Hobbiten gillar detta

#29 Lifeisgood7

Lifeisgood7

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 juni 2016 - 18:22

Värmland nån?

#30 Lifeisgood7

Lifeisgood7

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 juni 2016 - 18:27

Badmeetsevil7 på kik. Värmland. Ställer up för er fruar :P

#31 DiskretM

DiskretM

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 74 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationVärmland

Postad 16 december 2016 - 13:43

Västra Värmland här ;-)

#32 hehe82

hehe82

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 59 inlägg
  • 34 thanks

Postad 17 december 2016 - 23:41

Är väl den mest förekommande kategori porr jag kollar på. Cuckold ;) vad handlar det om egentligen? Att se sin fru bli knullad eller att känna sig förnedrad?

#33 hehe82

hehe82

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 59 inlägg
  • 34 thanks

Är väl den mest förekommande kategori porr jag kollar på. Cuckold ;) vad handlar det om egentligen? Att se sin fru bli knullad eller att känna sig förnedrad?

#34 hehe82

hehe82

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 59 inlägg
  • 34 thanks

#35 DiskretM

DiskretM

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 74 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationVärmland

Postad 19 december 2016 - 11:30

Skulle gärna sätta på någons fru ;-) bara att höra av sig gärna västra Värmland
  • pälle gillar detta

#36 nixxie87

nixxie87

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 december 2016 - 00:02

Min fru och jag hade trekant med en kompis. Sjukt jävla upphetsande och se henne bli knullad av en annan. Tyvärr så hoppades väl han att dom skulle ha sex själva bakom min rygg så de blev aldrig nått mer med han så nästa gång får de bli nån random. Men sjukt jävla upphetsande iaf. Runka som en idiot och tänkte på det flera gånger om dagen efter 😂
  • pälle gillar detta

#37 pälle

pälle

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 202 inlägg
  • 5 thanks

Postad 13 januari 2017 - 23:10

Samma här. Jag kollar ofta på alla möjliga varianter av den porrkategorin och fantiserar om att det är min fru som jag ser bli knullad. Jag har aldrig sett det som det handlar om att känna sig själv förnedrad. Så verkar det säkert för någon som inte själv tänder på det, men för för mig är det bara upphetsande att tänka sig min fru i olika sexuella situationer

#38 Ejensamomdetta

Ejensamomdetta

Newbie

• Members
  • Pip
  • 9 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 januari 2017 - 21:13

Jag älskar när min fru sakta sakta blir kåt å sedan försiktigt tar annan kuk. Älskar när hon tar kuken, behandlar den lugnt å fint. Sedan vill jag alltid filma när han kör in kuken i henne. Sakta men helst i slutet när hon blir knullad hårt och fort å helst ska han fotuta över/på hennes klitta. Hon älskar att få varm doerma på klittan å pulla med annans mans sperma. Men vi delar 50:50. Jag vill slicka, alt knulla henne efteråt

#39 KnullaMinFru

KnullaMinFru

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 64 inlägg
  • 7 thanks

Postad 27 januari 2017 - 23:13

Så underbart.Tänk om vi kunde leka tillsammans

#40 Hobbiten

Hobbiten

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 februari 2017 - 20:52

Fantasin är riktigt uppletande...
Har fått min fru att släppa lite..
Vi hade en efterfest för ett par veckor sedan, vi vart fullare o fullare och körde en klassisk sanning och konsekvens vilket ledde till att frugan fick klä av sig, sedan behövde hon gå på toa och när hon kom tillbaka hade hon med sig en leksak och frågade om våran vän ville titta på medan hon gjorde det skönt för sig, det ville han, vilket slutade med att hon belönade honom med en avsugning samtidigt som jag skickade henne till orgasm.
  • Hobbiten gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------