Hoppa till innehåll

Foto
* * * * * 2 Betyg

Vikarien

• Vänligen logga in för att kunna svara
23 svar till detta ämne

#1 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 06 februari 2016 - 23:07

Janne hade fått samtalet på morgonen där han fick frågan om att vikariera som skolvaktmästare. Det skulle säkert bli soft tänkte Janne, spana på tjejer och ragga på lärarinnorna.

Vid Jannes ankomst var redan skolan i full gång. På felanmälningslistan fanns två blinkande lysrör och en rinnande kran i tjejernas omklädningsrum.

Han bytte lysrören men kranen fick vänta tills lunchrasten.

Plötsligt ringde mobilen i fickan. Janne plockade upp den.

- Hallå?

- Hej det är Monika på expeditionen.

- Tjena Monika

- Du, skolläkaren kunde inte komma idag som planerat, kan du gå och sätta upp en lapp på hans dörr?

Janne hängde av sig verktygsbältet och gav sig av mot läkarmottagningen.

Utanför satt två tjejer och väntade i soffan.

Shit vilka hetingar, tänkte han medan han låste upp dörren till läkarmottagningen för att hämta papper och tejp.

- Hej, är det du som är doktorn, frågade den ena tjejen.

Hon var en smal tjej med arabiskt utseende. Det svarta håret var uppsatt i en inbakad fläta. Janne kunde se att hon inte direkt försökte dölja sina stora bröst.

- Eeh, vad? fick han ur sig till svar.

- Ja, vi skulle ju på hälsokontroll nu klockan nio! Sa den andra tjejen.

Hon var ganska muskulöst byggd, säkert gymnast eller så tänkte Janne. Hennes blonda hår hängde ner till de sommarbruna axlarna. Han sneglade på hennes bröst, de såg ut att vara små och fina där under linnet.

Janne kände hur det spände till i kuken samtidigt som han fick en listig idé.

• Super Swede, kalle2555 och nisemannen gillar detta

Thanked by 2 Members:
nisemannen , Super Swede

#2 kalle2555

kalle2555

Älska Snuska!

• Members
  • 88 inlägg
  • 2 thanks

Postad 06 februari 2016 - 23:30

Vill ha fortsättningen nu :)

#3 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 122 inlägg
  • 58 thanks

Postad 06 februari 2016 - 23:35

Sätter mig bekvämt i fotöljen och tar fram popcornen 😈

#4 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 07 februari 2016 - 00:11

- Javisst, jag kommer strax ut, sa han och gick i och stängde dörren bakom sig.

Han hängde på sig den vita läkarrocken och spanade runt i rummet. Förutom stolen och skrivbordet fanns en standard brits, en gynstol och en tresitssoffa.

I kalendern som låg på skrivbordet kunde han läsa ”09:00 Isabella och Serva, p-piller och u-s”

Kuken hade nu börjat kännas varm och han öppnade dörren.

- Välkomna in!

Han gjorde en gest mot soffan och tjejerna slog sig ner.

- Ok, jag tänkte börja med en allmän undersökning och sen en mer utförlig eftersom jag antar att det är första gången ni får p-piller utskrivet?

Båda tjejerna nickade.

- Ja, ni kan börja med att ta av er till underkläderna.

Serva och Isabella reste sig från soffan och började klä av sig plagg efter plagg medan Janne gick och låste dörren samt tände lampan för ”upptaget”.

Serva stod redan färdig. Vita stringtrosor och en tunn bh-topp.

Jävlar vilka stora pattar, tänkte Janne samtidigt som han ställde sig bakom henne och la händerna på hennes höfter.

Pulsen började stiga när händerna gled upp längs hennes mage. Hennes hy var den lenaste hann vidrört på säkert tjugo år.

Han samlade sig och ställde sig framför Serva med en fundersam blick.

- Ok, du kan ta av dig bh:n så ska jag undersöka dina bröst.

- Mina bröst? sa Serva.

- Ja, det gör man med alla kvinnor som ska få preventivmedel, inget att oroa sig för.

Hon sneglade på Isabella som satt i soffan, fortfarande med linnet på. Sen krängde hon toppen över huvudet och släppte lös de stora brösten.

Jannes kuk bultade hårt i byxan och han gick fram och tog båda brösten i händerna. De var underbart mjuka men samtidigt fasta i formen. Han kunde se att bröstvårtorna var normalstora samtidigt som han smekte och klämde på brösten.

Serva tittade ut genom fönstret samtidigt som hon fick brösten genomknådade av snuskgubben.

- Du kan ta av dig trosorna, sa Janne.

Serva tvekade någon sekund men gjorde som doktorn sa.

Janne följde hennes rörelse noga med blicken och kunde se att det fanns en tydlig fuktfläck i de vita trosorna. Hon klev ur trosorna och lät dem ligga på golvet.

Janne satte sig på huk och spanade in fittan. Den var helt orakad, men hårväxten var ändå ganska sparsam och koncentrerad till nedre delen av venusberget.

Fittdoften slog emot honom som en käftsmäll och hans hjärta slog så hårt att det nästa borde ha hörts ut i korridoren.

- Vill du vara snäll och ställa dig axelbrett men benen, sa Janne.

Serva gjorde som han sa.

Blygdläpparna var dock nästan hårlösa och hennes inre blygdläppar hängde ner cirka en centimeter.

Utan att tänka sig för lät han fingret nudda vid klitoris och vidare upp i skåran. När det kom till fitthålet kände han en tydlig fuktansamling. Han tittade upp mot Serva som nu såg rejält generad ut.

- Förlåt….sa hon. Jag vet inte varför, men jag känner mig alldeles varm där nere…

Janne kopplade på en förstående min.

- Ingen fara, det är helt normalt och händer de flesta. Vill du vara så snäll att ställa dig på alla fyra på britsen?

Serva nickade och Janne tittade hastigt bort mot Isabella som blixtsnabbt flyttade handen från sin ljumske till knät. 

• Super Swede gillar detta

Thanked by 1 Member:
Super Swede

#5 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 122 inlägg
  • 58 thanks

Postad 07 februari 2016 - 00:19

Detta låter riktigt intressant 😈 väntar "spänt" på fortsättningen 😇

Thanked by 1 Member:
Voyeur_scum

#6 kalle2555

kalle2555

Älska Snuska!

• Members
  • 88 inlägg
  • 2 thanks

Postad 07 februari 2016 - 00:47

:wub: :wub: :wub:

Thanked by 1 Member:
Voyeur_scum

#7 Dextro900

Dextro900

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 64 inlägg
  • 8 thanks

Postad 07 februari 2016 - 01:26

Väntar på mer! :)

#8 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 07 februari 2016 - 22:21

- Satt hon och tog på sig själv? tänkte han, men blev snabbt fokuserad på Serva som nu stod på alla fyra på britsen.

Han bad henne backa mot änden av britsen samtidigt som han rullade fram en stol och satte sig.

Hennes rosa springa var enormt upphetsande. De något utstående blygdläpparna var aningen fuktiga. Hennes stjärthål var otroligt vackert, alldeles slätt och fint med små rynkor som ledde in mot öppningen. Det var till färgen något mörkare än kringliggande hud.

Janne tog två fingrar och lät dem sära något på springan, sen spretade han på fingrarna och tittade in i fittöppningen. Eftersom det redan var så fuktigt därinne så lät han långfingret glida in så långt han nådde.

Serva stönade till när han försiktigt gned fingertoppen mot området där hennes g-punkt borde sitta. Försiktigt lät han fingret glida in och ut ett par gånger innan han drog ut det och inspekterade fittjuicen.

Isabella hade fått ett meddelande på telefonen och satt fullt upptagen med att besvara det. Janne stoppade in det kladdiga fingret i munnen.

Det smakade underbart, både sött och syrligt på en och samma gång.

- Vet ni tjejer…. att man själv kan undersöka statusen på sitt underliv? ljög Janne.

- Nä, sa Isabella.

- Vad menar du? Sa Serva.

-Jo, sa Janne. Genom att lukta på sin flytning och även smaka på den, så kan man få en ganska bra uppfattning om allt är som det ska där nere.

- Kan man? sa båda tjejerna samtidigt.

- Javisst, kom och sätt dig här bredvid Isabella.

Isabella reste sig och satte sig på pallen bredvid Janne. Han stoppade in pekfingret i Servas fitta, drog ut det och luktade på det.

- Det här luktar precis som det ska, vill du känna? sa han och tittade på Isabella.

Försiktigt lutade hon sig framåt och luktade på Jannes blöta finger.

Hon fnissade till och rodnade.

- Smaka på det du, sa han och nickade uppmuntrande.

Isabella tvekade lite…

- Kan jag ta mitt eget finger istället?

- Javisst, om Serva tycker det är ok?

Serva nickade.

Isabella förde försiktigt in sitt pekfinger mellan Servas blygdläppar, drog därefter ut det och förde det mot sin mun. Med tungan slickade hon från knogen upp till fingertoppen.

- Oj, va sött det smakade! sa hon samtidigt som Janne kunde se att rodnaden tilltog.

- Den där smaken betyder att allt är ok, sa Janne.

- Kan jag få låna toaletten? frågade Isabella.

- Javisst, sa Janne. Den ligger där borta. Han pekade med handen.

Isabella reste sig och försvann in på toaletten.

Äntligen, tänkte Janne och knäppte upp sina byxor. Den 18 cm långa kuken fjädrade ut med kraft! Från den framdragna förhuden rann en droppe försats ner längs kukskaftet. Som tur var dolde hans vita läkarrock det mesta av kuken.

Han runkade fram så mycket försats han kunde från kuken och fångade upp det med pekfingret.

Därefter smorde han in hennes lilla stjärthål med det.

- Har du fått något infört här någon gång?

Serva nickade.

- Lägg dig ner med överkroppen och svanka lite. Sen slappnar du bara av!

Hon gjorde som han sa.

Janne såg att hon nu var rejält blöt i fittan så han stoppade in sitt pekfinger där och rörde runt lite innan han förde upp det mot stjärthålet.

Första centimetern gick bra sen började Serva att jämra sig lite. Janne tog ut fingret, blötte det i munnen och förde sedan in det igen. Fingret gled in en cm, han stannade upp och lirkade lite och tryckte sen på en centimeter till.

- AJ!! skrek Serva.

- Det går bra, jag är snart inne, förklarade Janne.

- Varför ska du in i min röv för?

- Jag ska bara känna lite, kan du försöka slappna av?

Han greppade nu vänsterhanden runt kuken och började runka av den enorma kåthet han nu upplevde.

Nu var fingret inne helt och Serva slutade jämra sig. Han tittade upp och såg att Isabella stod och iaktog dem utanför toalettdörren.

Helvete!! Undrar om hon såg att han satt och runkade?

- Jaha, ska vi byta platser? undrade Janne.

- Ok, sa Isabella och drog ner trosorna.

Linnet drog hon över huvudet och slängde i soffan.

Janne drog ut fingret från Servas rövhål och hon klev ned från britsen och satte sig på pallen bredvid.

Han hade nu blivit ivrig och gick fram för att klämma på Isabellas små bröst. De var minimala, bara en liten utbuktnad med små hårda bröstvårtor. Han tog dem båda i sina händer och klämde lite.

Han lät händerna vandra ner längs hennes nakna kropp.

Chocken slog honom som en slägga i huvudet, han hade glömt att stoppa in kuken…. Isabella hade inget märkt men Serva satt och stirrade förfärat.

Han skylde sig snabbt med läkarrocken.

- Ok, jag tror vi kan ta dig i gynekologstolen istället, sa han och pekade där den stod bakom Isabella.

Hon vände sig raskt om och gick och satte sig.

Janne följde efter, fortfarande med kuken svajande under rocken.

Isabella la upp benen i skenorna och blottade sitt rosa fitthål.

Han satte sig mellan hennes ben och granskade miraklet framför sig. Gynstolen var oväntat hög så Janne var tvungen att hissa upp sin pall något.

Hennes venusberg var helt renrakat och stack upp som en liten bulle. Han tittade in i hennes fitthål och kunde se att det var alldeles kladdigt där inne. Han lät fingret glida in i henne.

Samtidigt kom Serva, som fortfarande var helnaken och satte sig på pallen bredvid. Janne kunde se att hon hade en lapp i handen.

#9 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 07 februari 2016 - 23:40

Hon höll fram lappen, Janne läste: ”1000 kr? ;-)”

Vad menade hon? Han tittade frågande på henne, hon blinkade med ena ögat och pekade ner mot hans hårda kuk.

Han nickade ivrigt.

Serva gled av stolen och satte sig diskret på knä med ansiktet i höjd med hans kuk. Försiktigt lät hon tungan nudda vid hans förhud och började slicka på den. Försatsen rann nu från hans kuk medan hon lät tungan försvinna in mellan ollonet och förhuden. Jävlar vad skönt tänkte han.

Det slog honom just att fingret som han nu fingrade Isabellas trånga fitta med var samma som han nyss rövpullat Serva med. Han drog ut det och tryckte in det i Servas mun.

Hon sög nu på fingret, Janne tittade förnöjt på.

- Vad är det som låter? Frågade Isabella.

- Jag vet inte, det är säkert städerskan utanför eller något, drog han till med.

Ska vi göra en lukt och doftkontroll på din slida med?

- Ok!

Janne stoppade in fingret i hennes blöta hål och sen vidare in i sin mun.

- Verkar jag frisk?

- Det är lite syrligt, svarade han. Testa får du se!

Hon tog sitt långfinger och stoppade in det i fittan, därefter förde hon det mot munnen.

- Det smakar ju inte som Servas slida direkt.

- Vad tycker du det smakar då?

Serva hade nu börjat suga hans grova kuk ordentligt och ha hade svårt att hålla rösten under kontroll.

- Jag vet inte, inte lika sött som Servas….nästan lite syrligt, svarade hon.

- Mmmm. Är du sexuellt aktiv?

Hon skakade nekande på huvudet.

- Doktorn, är det samma för killar?

- Vad menar du?

- Ja…alltså….kan man kontrollera på samma sätt….genom att smaka på en penis alltså?

- Ja, sa Janne. Det funkar på samma sätt.

Isabella funderade.

- Jag har aldrig smakat på en penis, alltså aldrig haft en i munnen.

- Om du vill kan du få prova på min….alltså så du vet hur en frisk penis ska smaka?

Isabella såg fundersam ut. Serva sög nu hårt på Jannes stora ollon, han fick putta bort hennes huvud för att inte spruta.

- Nu känner jag mig så billig, sa Isabella. Förlåt….

- Det är ingen fara, sa Janne och reste sig upp. Alla är vi nyfikna på sånt vi aldrig testat.

Han tittade ned på golvet mot Serva som torkade sig runt munnen. Därefter gick han bort mot huvudänden av gynstolen. Kuken stod som ett spett framför Isabellas ansikte. Hon bet sig lite i läppen och stirrade nyfiket på hans kuk.

Hon såg honom i ögonen och gapade. Janne var inte sen att agera. Han förde det glansiga ollonet mot hennes läppar och lät det glida in mellan dem.

Försiktigt började hon suga. Han blundade och njöt samtidigt som handen greppade hennes ena lilla bröst. Han lösgjorde kuken från hennes sug och frågade:

- Smakade det gott?

Hon nickade till svar. Han var nu rejält kåt.

Serva satt nu på golvet och onanerade genom att massera sin klitoris. Med en gest vinkade han till sig henne och pekade på kuken som nu gled in och ut ur Isabellas mun.

Serva gick runt och ställde sig bredvid Isabellas ansikte. Janne tog loss kuken från Isabellas sugmun och drog servas rumpa till sig.

- Nej, inte i fittan! Protesterade hon. Jag måste vara oskuld.

Hon såg Janne i ögonen.

- Men rövhålet går bra, sa hon med ett leende.

Vilken jävla fjortishora, tänkte han samtidigt som hon böjde sig framåt stående. Hennes stora bröst landade rakt i Isabellas ansikte.

Janne spottade i handen och smorde in hennes rövhål innan han tryckte sitt stora ollon mot det lilla hålet.

Han kunde knappt kontrollera sig. Med kraft tryckte han på mot hennas trånga skithål och kände hur ollonet gled in, centimeter för centimeter.

Serva skrek till men Janne var nu bortom all kontroll, han pumpade nu den lilla rumpan det hårdaste han kunde. Den tjocka kuken gled ut och in ända till roten.

Han lutade sig över Isabella och lät långfingret hitta även hennes lilla rumphål. Han hann inte in mer än två centimeter innan han började nå klimax.

Bryskt förde han Serva åt sidan.

Kuken gled ur hennes röv och han förde den snabbt mot Isabellas ansikte. Hon hann inte mer är att spärra upp ögonen innan han tryckte in kuken i hennes mun.

Spermastrålarna sköt ut från ollonet och fyllde Isabellas mun. Se sista pumpande strålarna la han på hennes läppar och haka.

Isabella såg på honom osäkert och slickade i sig de sista dropparna.

Det vita sperman rann från hennes mungipa ner på kinden. Han smekte den nytömda kuken fram och tillbaka över hennes ansikte och mjölkade ut de sista dropparna sperma över hennes panna och näsa.

- Nu vet du hur en frisk kuk ska smaka, sa han med ett leende.

Janne sneglade på kalendern som låg på skrivbordet bredvid.

”10:00 Monika (exp), flytningar”

#10 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 122 inlägg
  • 58 thanks

Postad 07 februari 2016 - 23:57

Ja jävlar det där var defenetivt inte dumt alls 😈

#11 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 08 februari 2016 - 00:26

Ja jävlar det där var defenetivt inte dumt alls 😈

Tack. Om intresse finns från ett par stycken så skriver jag en till.

Thanked by 1 Member:
erikjonsen

#12 hubbabubba75k

hubbabubba75k

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 1 122 inlägg
  • 58 thanks

Postad 08 februari 2016 - 02:45

Du får en näve upp i luften från mig i alla fall 😃

#13 Rock90

Rock90

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 34 inlägg
  • 0 thanks

Postad 08 februari 2016 - 04:55

Tackar o lyfter på hatten. Läser gärna mer om Jannes äventyr.

#14 Dextro900

Dextro900

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 64 inlägg
  • 8 thanks

Postad 08 februari 2016 - 22:47

Läser gärna mer noveller av dig, speciellt i den åldern :)

#15 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 810 inlägg
  • 5700 thanks

Postad 09 februari 2016 - 12:12

Tack. Om intresse finns från ett par stycken så skriver jag en till.

Intresse finns verkligen. Fortsätter du i samma stil så läser jag gärna många fler!!!

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#16 egon992007

egon992007

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 61 inlägg
  • 1 thanks

Postad 09 februari 2016 - 12:56

Fortsätt gärna! Novellerna uppskattas!😊

#17 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 09 februari 2016 - 18:07

Kul att höra. Låter hjärnan fundera under kvällen så kanske jag kommer på något. Förslag mottages tacksamt via PM

#18 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 09 februari 2016 - 18:08

.

Redigerat av Voyeur_scum, 09 februari 2016 - 18:08.

• Voyeur_scum gillar detta

#19 Suade69

Suade69

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg
  • 1 thanks

Postad 14 februari 2016 - 22:48

Gärna en novell på temat "Time Stopper" :)

#20 Voyeur_scum

Voyeur_scum

Rönken-Rasmus

• Members
  • 429 inlägg
  • 52 thanks

Postad 14 februari 2016 - 23:21

Intressant. Ska se vad jag kan göra :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------