Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

DÄR RÖK MIN SVENDOM

debut knulla skoltjej

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 drangen6

drangen6

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 april 2016 - 09:38

En gång var jag en blyg oskyldig ung Sven. De lite yngre tjejer jag dejtade ville "hålla på sig" tills ...
De tjejer som var villiga mot alla , ville (vågade) jag ej gå ut med !!!!!!
Men inget varar för evigt - min svendom, den rök med besked och jag kom med i XX-klubben på
bara ett par månader !!! Det var sommarlovet före min ingenjörsexamen, då man var tvungen att
jobba med yrket praktiskt för att få betyg - jag fick antällning på Televerket som reparatör. Då
jag hade körkort fick jag åka runt i länet och installera o reparera telefoner.
Det var en mycket varm sommar och ofta blev jag mottagen av en hemmafru, som låg och solade
i trädgården. På "min tid" solade alla kvinnor topless, så det var ett himmelrike att bli visad runt i
husen av en nästan helnaken kvinna. Klart jag blev attraherad och behövde sällan ta "första steget",
särskilt kvinnor runt 30 - 40 var snabba att erbjuda en dusch efter den "svettiga" reparationen. Sen
ville de lära en oerfaren yngling allt om "kärlekens nöjen" - mer om det senare.
Men nu till hur det började: Ett av mina första besök var till tjejernas elevhem vid en folkhögskola, för
lantbruk. Utanför låg en en toppen snygg tjej o solade toppless - hon verkade vara ca 25 och lite äldre
än de tjejer jag brukade umgås med. När hon såg mig kom hon fram presenterade sig som Eva, sen
visade hon mig vägen till den trasiga telefonen den trasiga telefonen - jag försökte låta bli att stirra men
kikade i smyg på hennes härligt stora bröst som guppade när hon gick. Fick tunghäfta men lyckades be
henne räcka mig ett och annat verktyg. Felet var snart avklarat, då frågade hon om jag ville ha nåt att 
dricka, det var ju så varmt. Klart jag ville , så jag följde med in på hennes rum, hon bad mig inte sitta ner
så jag blev stående mittt i rummet och stirrade i smyg när hon stökade i kylen. Så gav hon mig ett glas
i ena handen och en flaska Loranga i den andra, du gillar väl "Lår-ånga" frågade hon !!! När jag stog och
drack började hon prata i smma stil, så jag kände hur jag började rodna. Hon berättade när hon väntade
på mig ( de andra tjejerna hade lektion) så försökte hon plugga för en tenta på en filt ute i det fria. Men i
kohagen intill var en ko "stutig" (?) (brunstig ?) och när hon inte fick bli riden av en tjur, hoppade hon på 
och red på de andra korna, som om hon var tjur. Jag kunde inte koncentrera mig utan kom på andra 
tankar - tror sånt smittar .....   sa hon  - och gick runt och karamade mig hårt  bakifrån - ( nästan likadant
som kossan på ängen) mina händer var ju upptagna, så jag kunde inte göra nåt - ville inte heller -  när
jag kände hur hennes händer gled in under skjortan och smekte över mitt bröst, samtidigt som hon 
roterade sitt sköte mot min ända. Vipps hade hon knäppt upp mitt bälte och de med verktyg tyngda 
kortbyxorna for i golvet med en duns...........................

Hoppsan här kanske det börjar bli barnförbjudet !!! Vill du höra mer, så får du skriva och intyga att du
är en TJEJ över 18 år ! Jag berättar gärna - via vanligt mail  , drangens6@gmail.com  -så kan jag även
 bifoga bilder till mina berättelser - hoppas även på en bild från dej !! 

SVEN

#2 Super Swede

Super Swede

Bröstinspektör

• Members
  • 11 825 inlägg
  • 5207 thanks

Postad 28 april 2016 - 11:33

Men för helv........

Vad är detta för dumheter?

Lägg upp hela, detta är ingen sida för minderåriga!!!

Jag använder  :biggrinff:  för att förtydliga att det jag skriver inte skall tolkas som allvar utan med humor.

Kolla in: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#3 Rudess

Rudess

Me luv u long time

• Members
  • 349 inlägg
  • 15 thanks

Postad 28 april 2016 - 21:02

Vad läste jag just nu?

#4 Super Swede

Super Swede

Bröstinspektör

• Members
  • 11 825 inlägg
  • 5207 thanks

Postad 29 april 2016 - 22:11

Vad läste jag just nu?

Jadu, inget som ger nobelpris i alla fall........

• stargatesg1 gillar detta

Jag använder  :biggrinff:  för att förtydliga att det jag skriver inte skall tolkas som allvar utan med humor.

Kolla in: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------