Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Midsommar

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 ElinaW

ElinaW

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 3 thanks

Postad 25 juni 2016 - 12:57

Så här på Midsommardagen, dagen efter en Midsommarafton med riktigt kanonväder och härliga upplevelser känns det som att jag vill dela med mig av dagen och allt härligt. Så håll till godo (alla namn är utbytta)!

Jag och min killkompis Johan, som jag är i ett lite löst förhållande med, var bjudna till en annan av mina kompisar, Jenny, och hennes kille Björn. De hade ordnat ett riktigt jättekalas i ett sommarhus vid en sjö, och hela dagen skulle bli fest med sill, jorgubbar, midsommarstång, grilla och en massa dricka så klart. Jag vaknade till smatter på fönstret och lite åska som tydligen hängde kvar efter nattens jätteåskväder, men ganska snart klarnade det upp och blev strålande fint väder. Johan hämtade mig redan kl 9 och vi gav oss iväg i hans bil. Jag i en gul sommarklänning med bara ärmar, och Johan i vita halvlånga byxor och en himmelsblå skjorta. Redan där i bilen kändes det som att det skulle bli en mycket speciell dag.

När vi kom fram en timme senare och hade packat ur oss, hälsat runt lite och sett oss omkring så blev vi och många andra ivägskickade för att plocka blommor till den enorma midsommarstången som Björn hade förberett, medan andra stannade kvar för att förbereda lunchen. Johan och jag tog solglasögonen på och promenerade iväg längs grusvägen, sedan in på en stig som ledde ut mot ett fält. Vi gick några hundra meter innan vi hittade lite gula och röda blommor som växte i kanten av fältet där det annars växte högt gräs. Nu förstår ju du som läser detta att känslorna gick heta den här dagen, så det borde inte vara så förvånande att det inte tog många sekunder efter att jag medvetet putat lite extra med baken när jag böjde mig ner för att plocka blommorna innan Johan var där med handen under min klänning och smekte min rumpa.

Vi såg oss omkring lite snabbt för att kolla om vi var ensamma, innan jag hukade mig ner, öppnade hans byxor, tog fram hans redan stenhårda kuk och tog den mellan mina läppar. Han stönade högt när jag sög honom med djupa, långsamma tag och jag kände hur jag själv blev alldeles våt. Jag släppte hans kuk, drog ner trosorna till knäna och lutade mig framåt mot en sten. Johan lyfte på kjolen och förde sin härliga kuk in i mig. Jag stönade lätt när han långsamt började knulla mig. Solen stekte på ryggen och jag njöt oerhört av alltihop. Dofterna från naturen, värmen, ljuset och det sköna känslan mellan benen. Sen gick det fortare och fortare. Det daskade när hans lår slog mot min rumpa. Johan stönade högt och jag gnydde där jag stod lutad mot min sten. Jag tog fingrarna till hjälp och snart kom jag i en härlig orgasm. Johan drog sig ur och sprutade taktiskt nog sina långa strålar ut över fältet. Det hade ju inte varit riktigt praktiskt att komma tillbaka alldeles nedkladdade så det var ju bra tänkt.

Vi rättade till kläderna, för tillfället tillfredsställda. Det hela hade inte tagit mer än max tio minuter. Vi plockade våra blommor och begav oss sedan tillbaka. Vi sa inte så mycket på vägen, utan njöt bara av allt. Vi kände nog båda att vi ville ha mer. Snart! Men det fanns det inte tid till. När vi kom tillbaka så stod lunchen framdukad och sedan rullade dagen på med aktiviteter, mat och dricka. Inte förrän framåt kvällen lugnade det ner sig lite igen. Maten var grillad och uppäten. Alla var stoppmätta och satt omkring i små grupper och snackade. En del som inte skulle stanna över natten hade åkt hem. Ett nytt åskväder hördes, men något regn verkade det inte bli. Det hade nu mörknat till slut, när det kom på tal att gå och bada.

Det blev en del snack fram och tillbaka om det, men i slutänden blev vi en liten grupp som gick ner till sjön. Där i mörkret klädde folk av sig, men man kunde inte se så mycket. De flesta killarna tog av sig helt, även Johan. Tjejerna behöll trosorna på, utom ett par stycken som näckade även de. Jag behöll mina på och hoppade i vattnet tillsammans med Johan. Det var inte vidare varmt. Jag kröp huttrande ihop nära Johan, som kramade mig, kysste mig och smekte mig över rumpan. Jag kände hur det pirrade i mig igen av beröringen. De flesta var redan uppe ur vattnet igen och torkade sig. Johan och jag simmade iväg en liten bit och fortsatte kyssas och kladda på varandra. Det tystnade runt omkring oss. Jag smekte Johans kuk under vattnet och han höll om mina bröst där vi stod i vattenbrynet. Det hörde ett litet stön. Jag trodde först det var Johan, men sen insåg jag att ljudet kommit från bryggan som vi kommit en bit bort ifrån.

Tydligen var vi inte ensamma kvar. Johan hade också hört det och vi tittade bort mot bryggan. Vi kunde inte se vem det var, men i det minimala ljuset som börjat kika upp ovanför horisonten såg vi en svart skugga av en man sitta på kanten av bryggan med benen isär. I vattnet framför honom guppade ett blont hår. Jag kände igen flätan. Det var en tjej som hette Alva som vi träffat innan på dagen, och det andra borde alltså vara hennes kille, som jag inte kom ihåg vad han hette. Tydligen hade de stannat kvar för lite myspys, men inte märkt att vi också var kvar. Nu sög hon honom i ett rasande tempo, vad vi kunde förstå. Jag blev störtkåt på direkten, och jag märkte att Johans kuk ställde sig som ett spjut i min hand. Vi stod där i vattnet och iakttog dem en stund. Johans hand vandrade ner och smekte min mus utanpå trosorna och jag runkade långsamt hans kuk. Vi visste inte riktigt hur vi skulle bete oss, det enda vi visste var att vi behövde knulla. Genast!

Det var ju omöjligt för oss att gå ur vattnet utan att märkas för de älskande två på bryggan, men vi rörde oss så diskret vi kunde upp på stranden. Alva tittade upp på oss, och killen ryckte till när vi kom upp ur vattnet och plaskandet bröt tystnaden. Johan gav killen en sån där manlig "Tjena"-vinkning och därmed verkade det vara okej. Alva dök ner över hans kuk igen. Vi kom upp på stranden där vi hade våra kläder, sådär en tio meter från bryggan. Vi torkade oss och bredde sedan ut handdukarna där på stranden. Jag ställde mig på knä och tog Johans kuk i munnen. Jag hörde Johan stöna och därefter Alva säga till killen "hon suger honom". Den andre killen stönade också. Det ljusnade snabbt nu och jag förstod att de såg oss lite mer än jag trodde de skulle göra. Men jag brydde mig inte utan fortsatte suga.

Ett plaskande nerifrån bryggan skvallrade om att Alva var uppe ur vattnet. Jag tittade upp och såg henne ställa sig på alla fyra på bryggan och killen bakom. De var vända mot oss. Tydligen tyckte de om vad de såg. Sen hörde jag klatschandet när killen började knulla henne bakifrån. Jag ställde mig upp och krånglade av mig mina blöta trosor. Johan fick lägga sig på handduken och jag lät mig sjunka ner över hans kuk. Paret på bryggan fick nu se oss i profil, och vi hade fin utsikt vi också. Sen började jag rida. Först långsamt, med långa tag, sen snabbt, sen tillbaka till långsamt. Små stön började höras över stranden när vi låg där, tio meter från varandra, och hade det så skönt. Då, utan förvarning, gick det för mig. Jag gav upp ett jämrande stön medan orgasmen klingade av. Johan kunde inte hålla sig utan sprutade han också, djupt inne i mig. Sedan dröjde det inte många sekunder innan paret på bryggan följde efter med djuriska läten som skvallrade om att det gick för dem också.

Det tog ett tag att komma tillrätta igen, tvätta av sig och få på kläderna. Det pratades inte så mycket, alla skämdes nog lite, och när vi kom upp till huset sa vi gonatt och gick och la oss ganska snart. Efteråt är det alltid lite pinsamt. Men jösses vilken Midsommar det blev.

• Maricon, Cybervision, JamesC and 1 other like this

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------