Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Chefens fru (1)

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 Yippie-Kie-Yae

Yippie-Kie-Yae

Member

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 juli 2016 - 09:38

Det var en helt vanlig sommardag på jobbet som snart skulle bli en av de bästa.
Min chef hade gett sig iväg för en heldag i grannkommunen för att träffa kunder och kolla på jobb, även mina två kollegor hade gett sig iväg ut för en heldag med jobb i grannkommunen.
Klockan var straxt efter 8 och jag stod ensam ute i verkstaden och pysslade när chefens fru Louise, en 45-årig kvinna ed underbar kropp, gled in på jobbet.

Vi hälsade på varandra och min blick blev kvar på hennes rumpa för en kort stund. Hon gick in och satte sig på kontoret och började med sitt.
Efter en stund kommer hon ut till mig lite irriterad och ber mig komma in till henne för lite hjälp med datorn som strular.
Hon sätter sig i sin stol, suckar irriterat över tekniken som hon bara vill ska fungera då hon inte har något större teknikintresse, och försöker förklarar för mig vad som inte funkar.
Jag står där bredvid henne och kan inte låta bli att snegla ner i hennes svarta tajta linne och se hennes härliga klyfta blotta sig. Jag kommer på mig själv och lutar mig framåt för att knappa lite på tangentbordet .
Datorn börjar jobba med en uppdatering och jag rätar på mig och tar en litet steg bakåt för att hamna i ett perfekt läge för en skymt till ner i hennes linne. Jag står riktigt bra där, lite snett bakom henne, att hon inte märker hur jag tittar. Jag står där och drömmer mig bort och känner själv hur kuken böjar växa i mina byxor.

En ruta kommer upp i datorn och jag rycker till lite där jag står i en helt annan värld. Jag böjer mig fram igen för att knappa lite på tangentbordet.
Hon tänker att hon ska åka undan lite med stolen för att ge mig mer plats vid skrivbordet, men när hon är på väg att sträcka fram händerna mot bordsskivan för att rulla bak stolen känner jag hur hennes hand av misstag snuddar vid mina byxor och min kuk.
Hon kan inte ha undgått att känna mitt stånd för hon kastar en snabb blick på det men låtsat som om ingenting och i farten när hon ska åka åt sidan lite med stolen stöter hon till skrivbordet så hennes pennmugg åker ner på golvet.
Jag böjer mig ner för att plocka upp muggen och pennorna som ligger utspridda över golvet under skrivbordet.
Nu när jag ligger där på alla fyra för att plockar pennor får jag en underbar syn, mitt huvud stannar upp precis emellan hennes knä och min pannan nuddar kanten av hennes jeanskjol. Min blick är helt fast och jag ser hur hennes ljusgrå trosor ändrat nyans till väldigt mörkgrå nyans vid hennes fuktiga fitta.
Hon har uppmärksammat vart jag har blicken och hon hostar till för att avleda mig, jag tittar upp och våra blickar möts. Utan en tanke smeker mina händer hennes ben från foten upp till kjolen. När mina händer fortsätter upp på hennes lår under kjolen ser jag hur hon blundar och hon ger ifrån sig ett litet mmm-ljud. Mina händer backar tillbaks och rullar upp hennes kjol.
Jag smeker henne utanpå trosorna och börjar leka lite med tungan vid troskanten.
Mina fingrar drar trosorna åt sidan och hennes fitta blottar sig. Den är helt glansig av fittsaft och jag låter min tunga sakta slicka sig över hela fittan ett par gånger för att få i sig hennes fittsaft.

Hennes mobil ringer, det är hennes man, men hon reagerar inte.
Hennes andning blir allt tyngre, jag slutar slicka henne och låter ett finger glida in i henne.

Det går lätt så efter ett par pull ökar jag till två, mina fingrar varvar mellan långsamt och lite högre tempo ut och in i hennes härliga fitta. Jag lugnar mig och lite och drar ut fingrarna, smakar på dom.
- Du smakar underbart, säger jag.
Jag går ner med tungan på henne igen. Jag särar hennes blygdläppar med mina fingrar och slickar henne, långa drag upp över klitoris och jag ser hur hon njuter.
Som jag har fantiserat om henne under de senaste åren och nu är det verklighet. Jag känner att jag själv är nära att komma när jag känner hennes safter och hör hennes stön och inser att mina fantasier nu är verklighet.
- Åh snart kommer jag sluta inte, gnyr hon.
Min tunga fortsätter slicka henne i snabba drag ändra från mellangården upp till klitoris.
- Jag kommer, jag kommer gnyr hon och jag känner hur det sköljer ur henne. Jag kan inte hålla mig när hennes fontän kommer och jag känner hur kuken sprutar i kalsongerna.
- Nu kunde jag inte hålla mig heller, säger jag till henne.
Hennes mobil ringer igen.
 - Det är bäst du tar det, säger jag och rullar ner kjolen på henne och går ut i verkstaden.

• egon992007 gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------