Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Chefens fru (2)

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 Yippie-Kie-Yae

Yippie-Kie-Yae

Member

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 juli 2016 - 09:45

Jag hade lyckats vridit till kroppen på arbetet för ett par månader sedan och gick hos en sjukgymnast i grannkommunen. Kände själv inte av några sviter av det längre så detta skulle nog vara sista besöket.
På morgonen samma dag som jag ska dit frågar min chef vilken tid jag skulle vara där, då hans fru skulle till samma klinik kl 10:15.
- 9:45, svarar jag.
- Jag ringer henne så kan ni ju åka ihop så slipper ni ta två bilar och lyckas hitta parkering mitt inne i stan, säger han.

Klockan är straxt innan 9 och jag ser genom fönstret att Louise är på ingång så jag går och byter om från arbetskläder till ett par mjukisbyxor och en ren tröja.
Hon kommer in i ett par svarta träningstights och en luvtröja med dragkedjan nere till hälften, lagom att man kan skymta ett färgglatt träningslinne i rosa och lila innanför.  
- Jaha det är bäst att vi åker då, säger hon.
Vi sätter och i bilen och småpratar hela vägen in.

Då jag är klar hos sjukgymnasten före Louise smiter jag ut till ICA-affären som ligger i huset mitt över. Jag rycker åt mig en paket kondomer och stoppar i fickan. Jag går tillbaks till kliniken och sätter mig i väntsalen och bläddrar i en tidning medans jag väntar på henne.

Efter en stund kommer hon och vi börjar gå mot bilen.

Väl framme vid bilen öppnar hon bagageluckan och lägger in sin väska.
- Jag tar väl av mig den här så du har nått att titta på, säger hon med ett leende och kastar in sin luvtröja vid väskan.

Jag vet inte vad jag ska vara så jag svarar med ett stort leende.

Vi har bara en järnvägsövergången kvar innan vi är ur staden och bommarna går ner precis när vi närmar oss.
Louise sträcker sig ner till växelspaken för att lägga i p-läget, men hennes hand hamnar på mina byxor och drar hand lätt över min kuk en gång innan hon hittar växelspaken. Hon är snart tillbaks med handen och masserar min kuk utanpå byxorna. Vi ser tåget närma sig och jag känner hur hennes hand letar sig in innanför mina byxor och kalsonger. Tåget passerar och hon drar ut handen.
- Vi kanske skulle stanna någonstans längs vägen, säger hon och börjar köra iväg.
- Det låter som en härlig ide, svarar jag.
Vi åker en bit på landsvägen, det är lite dåligt med bra avstickare, mest busshållplatser första biten.
Louise svänger av stora vägen in på en mindre väg och snart är vi utom synhåll. Hon knäpper upp bältet och vänder sig mot mig. Hennes hand utanpå mina byxor masserar min kuk alldeles lagom hårt.
Jag knäpper upp mitt bälte och för mina händer mot hennes bröst. Hon slutar för en kort stund att massera min kuk och jag har nu båda hennes bröst i mina händer.
Hennes hand är tillbaka utanpå mina byxor, jag släpper taget om hennes bröst och drar ner mina byxor till knäna.
Hennes hand börjar sakta runka mig.
- Sug av mig, säger jag.

- Okej men det är första gången, säger hon.
Det visar sig att hon tillhör den där delen av befolkningen som har ett obefintligt sexliv efter barnens födsel vilket är ca 20 år sedan.
Hon böjer ner sitt huvud mot min kuk och börjar med att slicka den ett par gånger från roten till toppen.
- Så ja fortsätt, säger jag.
Hennes läppar sluter sig runt mitt ollon. Hon är nog lite osäker och jag hjälper henne på traven med ett litet juck så hela ollonet är i hennes mun.
Hon stannar upp för att hämta andan och då tar jag tag om hennes axlar så hon är i upprest läge igen. Jag tar av henne linnet och ska just börja smeker hennes bröst när hon hukar sig ner mot min kuk igen.
Jag knäpper upp hennes bh och smeker nu hennes bröst samtidigt som hon suger av mig, jag känner att hon tar den lite djupare än förut .
- Jag kommer komma snart om du fortsätter i den här takten, säger jag.
Hon reser sig upp och hennes styva bröstvårtor blottas.
Jag lutar mig mot henne och min tunga börjar leka med den samtidigt som jag med ena handen smeker hennes fitta utanpå tightsen.
Det går inte lång stund innan den andra handen också är vid hennes fitta för att hjälpa till och händerna åker in innanför både tightsen och trosorna.

- Åh jag vill känna dig i mig, säger hon.
Hon sträcker bak armen och öppnar bildörren på sin sida. Jag stannar upp och gör det samma på min sida. Vi tittar på varandra och möts med en kyss innan vi vänder oss om för att kliva ur bilen.
Louise öppnar bagaget och böjer sig ner mot sin väska och rotar lite.

Under tiden sliter jag av mig tröjorna och  böjer mig ner för att få av skorna och byxorna helt. Innan jag reser mig tar jag upp kondompaketet ur fickan. Samtidigt vänder sig Louise mot mig och vi håller upp varsitt paket kondomer.
Vi utbrister i ett kortskratt och det visar sig att hon har tänkt samma tanke som mig och rusat över till samma ICA-affär när hon väntade på sin tid hos naprapaten.
När skrattet lagt sig möts vi i en tungkyss. Kyssen avbryts av när jag börjar dra ner träningstightsen på henne.
Där står vi helnakna båda två, under ännu en kyss plockar hon upp en kondom och ger mig.
- Ner med händerna i bagaget, säger jag.
Hon vänder sig om samtidigt som jag trär på kondomen på min kuk.
Jag kliver fram mot henne och styr kuken mot hennes fitta. Trycker in den försiktigt halvvägs in i henne och börjar knulla henne lite lugnt. Stannar till och drar ut den för att sedan låta den glida in halvvägs igen, upprepar detta ett par gånger för att retas lite med henne.
- Knulla mig, väser hon.
Jag trycker in kuken till roten och hon ger ifrån sig ett stort stön.
Jag fortsätter att knulla henne i ett ganska lugnt tempo men ändå bottna i henne vid varje stöt. Jag ökar takten och hennes stön övergår från att komma vid varje bottning till ett konstant stönande.
- Nu kommer jag snart, säger båda i samma ögonblick.
Hennes fitta kramar åt ordentligt runt min kuk och hon känner varje pulsering av mig och sperman som sprutas.
Jag drar mig ur henne och hon sätter sig på huk vid min kuk och drar av mig kondomen.
- Jag sparar den här som en liten souvenir tills nästa gång som jag hoppas blir snart, säger hon.
- Då sparar jag dom här då så får du gå troslös och mina tankar kommer va någon helt annanstans än på jobbet, säger jag och håller upp hennes trosor.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------