Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Chefens fru (3)

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 Yippie-Kie-Yae

Yippie-Kie-Yae

Member

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 juli 2016 - 09:49

Det är en helt vanlig vardagseftermiddag när chefen kommer ut och frågar om vi har jobb så vi klarar oss resten av eftermiddagen.
- Jodå det har vi, svarar vi.
- Okej bra för jag ska iväg, säger han.
Han ger sig iväg och Louise kommer ut och frågar om vi kan ta telefonen och låsa när vi går hem.
- Ja men inga problem, säger jag.
Hon ger sig iväg och det tar inte lång tid förrns det ringer. Jag går och svarar.
- Hej det är Mikael.

- Hej det är Louise, Stefan ska iväg med dottern och kommer hem senare ikväll så jag tänkte att du kunde säga till de andra att du ska iväg och kika på ett litet jobb så kan du komma hit.
- Ja men då säger vi så vi ses om en halvtimme ungefär, säger jag.
Jag lägger på och tänker att hon kan knappt ha hunnit lämna parkeringen innan hon ringde.
Jag säger åt mina kollegor att jag ska åka och kolla på ett litet jobb om en stund och jag vet inte om jag hinner tillbaks till det är dags att gå hem.
Jag städar undan och sätter mig i bilen och åker hem till Louise.
Jag knackar på grovingången på baksidan av huset som lite skyddad bakom en häck.
Louise öppnar dörren iklädd ett par jeans och en ljusblå skjorta. Mellan knapparna på skjortan skymtar jag hennes vita bh och hennes vackra bröst.
- Kan jag ta en snabbdusch jag känner mig lite smutsigt efter hela dagen, säger jag.
- Ja gå uppför trappan så är det dörren rakt fram jag kommer upp med en handduk, svarar Louise.
Medans jag står där i duschen hör jag Louise som kommer in.
- Har du duschat eller vill du göra mig sällskap, säger jag.
Jag får inget svar, eller så hör jag det inte för vattnet som rinner, men så ser jag genom duschväggen att hennes kläder faller av plagg efter plagg och hamnar på badrumsgolvet.
Hon kommer in i duschen och jag tar en klick tvål och tvålar in henne.
Vi drar av duschen och kliver ut och torkar oss.
- Kom nu, säger hon och går ut ur badrummet.
Jag följer efter henne och vi hamnar i sovrummet.
- Lägg dig du, säger hon.
Jag lägger mig på sängen och hon kryper upp på sidan om mig och böjer ner huvudet och börjar suga långsamt. Hon tar halva nästan direkt den här gången. Jag tar hennes hand med min och för ner den till pungen och hon börjar smeka pungen på mig samtidigt som hon suger.
Jag märker hur hon försiktigt försöker ta den lite längre ner i halsen.
Jag sträcker mig och drar hennes rumpa mot mig.
- Lägg dig över mig, säger jag.
Hon lägger sig gränsle över mig i en 69an och jag låter tungan slicka hennes våta fitta. Ett finger glider in i hennes fitta samtidigt som jag slickar henne.
Hon slutar suga och lägger sig bredvid mig.
- Ge mig din kuk, säger hon.
Jag lägger mig över henne och vi kör missionären.
Jag drar mig ur henne och reser mig upp, lägger upp hennes ben på mina axlar och för in kuken i hennes fitta. Jag kommer riktigt djupt i henne och jag hör på hennes stön hur hon njuter.
- Rid mig Louise, säger jag och drar ut kuken ur henne och lägger mig på rygg.
Hon ställer sig på huk över mig, tar tag o min kuk och för den mot sin fitta och sjunker ner till roten. Med sina händer på mitt bröst rider hon sakta kuken från roten till toppen så den nästan glider ut. Hon sjunker ner till roten och blir sittandes kvar, hon börjar jucka fram och tillbaka.
- Jag kommer snart, säger jag.
- Spruta i mig, får hon fram mellan stönen.
Hon ökar takten och jag känner att hon också är nära att komma.
- Åh jag kommer, stönar jag.
Hennes fitta sluter sig runt min kuk och stråle efter stråle med sperma fyller henne. Hon gör en sista tempoökning och brister ut i ett stort stön.
Det rinner både fittsaft och sperma längs min kuk när hon sakta drar mig ur sig och kliver av mig.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------