Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Kåta byggkillar.

gay glory hole glory anonymt

• Vänligen logga in för att kunna svara
2 svar till detta ämne

#1 Gloryhole

Gloryhole

Älska Snuska!

• Members
  • 80 inlägg
  • 4 thanks
  • LocationSickla/Nacka

Postad 11 augusti 2016 - 10:21

För en tid sen hände en märklig sak när jag satt och klickade mig runt på Bodycontact. Jag hade en äldre annons där jag söker en kuk till mitt gloryhole i källaren. Jag fick ett mycket kort brev i min inkorg där det stod, Jag kan vara hos dig ganska snabbt då jag är och arbetar på bygget i Sickla. Jag kollade in hans profil och han erbjöd 19 cm kuk som såg oerhört lockade ut om du frågar mig. Han hade en gemensam profil med en kvinna med en trevlig presentation.

Jag svarade honom:

Kan du komma nu direkt så går det fint. 
Han svarade snabbt – Vart ska jag?

Jag förklarade resvägen, han svarade att han är på plats om 10 min och hör av sig när han parkerat. Jag smet ner till källaren och låste upp, jag var kåt och sugen på att få se hur hans kuk glider in genom hålet för att tömmas. Att få njuta av en mans kuk utan att se honom, bara höra hans andetag genom en tunn vägg på ett allmänt ställe är en häftig känsla. Jag uppdaterade hela tiden BC för att se om han var framme. Nu hade han parkerat. 

Han fick koden till porten och jag gick in och stängde om mig, nu satt jag där, kåt och väntade på 19 sköna cm att svälja. Jag hörde hur han gick ned för trappan och öppnade dörren till källaren, han stängde den tyst och jag kunde se hans arbetskläder och snygga tatuerade ben genom hålet. Det var tyst och nu han drog ut sin redan styva kuk och körde in den till mig. Jag tog min hand och plockade försiktigt in även hans pung och började sen försiktigt att suga hans härliga kuk. Jag varierade med fingertoppar och munnen och ibland båda två och hans kuk var nu stenhård och ryckte i hålet. Jag slukade nu hela hans kuk till botten och jag lät den ligga där, jag spände halsmusklerna något och min hals kramade om hans kuk långt nere i mitt svalg. Han var nu riktigt kåt. Han juckade försiktigt så jag lät kuken glida ut och in till botten och han sa till mig exakt dessa ord.

Shit så skönt! Jag har aldrig blivit avsugen så här tidigare. Jag var bara tyst och behöll hans kuk i halsen. Han fick styra själv, han började snart att långsamt knulla mig i halsen och njöt verkligen av att få köra ner den tillbaka. Plötsligt utan förvarning fylldes min mun med hans varma sats, stråle efter stråle. Han stönade och körde ner kuken till botten, gnydde till av kåthet och satsen fortsatte att pumpa in i min hals där kuken nu låg stilla och bara ryckte. Det rann ner i min hals, ut ur min mun, ner på mina shorts. Efter en kort stund drog han ut ballen från min hals och ut den långsamt genom hålet. Han knäppte brallan och sa; 
Grymt tack, jag hör av mig igen om det är ok? Jag svarade; visst är du välkommen tillbaka, men den fina kuken! Han fnissade till lite.

Efter att han gått så gick jag upp från källaren och ut i solen fortfarande kåt och med smaken efter hans kuk, fläckar på shortsen. Jag kom tillbaka hem och slängde av mig allt och tog en snabb dusch och sen fick jag ett nytt meddelande på mobilen efter cirka 20 min. 

Det stod:

-Min kompis var just hos dig och berättade att han hade fått den bästa avsugningen på länge i din källare och jag blev sugen och undrar om även jag kan få komma? Han hade inte sprutat på en hel vecka och sa att han har en fin kuk på 18 cm att mata mig med i hålet. Jag hade inte själv runkat av mig så jag var fortfarande sugen så jag sa givetvis ok. Han sa att han skulle höra av sig när han var framme och det skulle ta 10 min även för honom.

Så dags igen, jag gick tillbaka till källaren och när jag var på plats, låst upp hade han skrivit, Kan jag komma ner? 

Jag gav honom koden och gick in i mitt ”bås” och väntade. Den här gången hade jag kört in en plugg i min röv för lite extra njutning. Nu hörde jag hur han kom i trappan och hur han öppnade källardörren och stängde den efter sig. Jag såg hans smala ben och ett par knallgula reflextröja och gråa shorts där kuken redan var ute ur jylfen. Han gick raka vägen fram till hålet, kuken var inne på nolltid och jag började försiktigt leka med mina fingrar, tunga och den reagerade direkt. 

Hans kuk var inte lika lång som hans kompis men den var absolut grövre och han var ruskigt kåt. Jag svalde hans kuk och lät min tunga leka med hans pung. Hela hans balle låg i min hals och han stönade högt och drog hastigt tillbaka kuken och blev tyst, snart kom den in tillbaka igen och jag började åter låta mina fingrar leka med kuken och sen körde jag ner hela kuken i min hals och lekte med tungan igen. 

Det tog cirka 5 min så var min mun åter full med varm sats från nästa byggkille. Han stönade och sprutade minst lika mycket som hans kollega gjort innan, jag kände hur hans slappnade av och andades tungt.  Han sa inget när han var klar, utan han drog sig tillbaka långsamt och försökte få in kuken tillbaka i byxan som fortfarande var halvhård. Han gick snabbt iväg och jag satt kvar med smak av hans kuk i munnen och otroligt kåt. Jag lekte med pluggen och släppte iväg min sats rakt ner på källargolvet utan att röra min kuk. Det blev en ny dusch och ytterligare ett par kladdiga kallingar. 

När jag senare kollade min mobil hade jag meddelanden från de båda!

• Jutrez och Gayman2 gillar detta

#2 mikey_81

mikey_81

Älska Snuska!

• Members
  • 263 inlägg
  • 4 thanks

Postad 12 augusti 2016 - 22:00

Vad hade de skrivit till dig då?

#3 Gloryhole

Gloryhole

Älska Snuska!

• Members
  • 80 inlägg
  • 4 thanks
  • LocationSickla/Nacka

Postad 21 november 2016 - 01:51

Vad hade de skrivit till dig då?

Tack, no more :) 

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------