Hoppa till innehåll

Foto
* * * * - 1 Betyg

Emma Holten

Naken Hemma Tuttar danska stripp

• Vänligen logga in för att kunna svara
6 svar till detta ämne

#1 Knullar_unga_tjejer

Knullar_unga_tjejer

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 208 inlägg
  • 188 thanks
  • LocationKristinehamn

Postad 08 oktober 2016 - 03:08

Hej!

Förmodligen har dessa bilder på denna trevliga danska varit uppe förut.

Jag kan emellertid inte låta bli att exponera henne igen,

• killenmK, hunden122 och nebbish gillar detta

Thanked by 4 Members:
nebbish , Tjockespindel , WanderleiKicksAss , mammut

#2 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 44 716 inlägg
  • 26819 thanks
  • Location.se

Postad 08 oktober 2016 - 07:04

De har nog varit uppe innan ja, men vem bryr sig? Hon tål att synas igen. 

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#3 wajtnajt

wajtnajt

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 45 inlägg
  • 5 thanks

Postad 08 oktober 2016 - 08:29

Troligen inget en tjej vill ha på CVt, men hon kommer alltid kunna sätta "världskänt runkobjekt" som en punkt där.
Kommer nog aldrig under hennes livstid sluta finnas män som runkartill de bilderna, de finns på nästan varenda sajt man söker på, oftast med bilderna från hennes egna försök att släta över händelsen. De är också runkvänliga, det är typ hennes kvalitet.

#4 pirrex

pirrex

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 205 inlägg
  • 25 thanks

Postad 11 oktober 2016 - 06:44

http://www.sydsvensk...nya-nakenbilder

"Den manliga blicken är borta" säger hon i en av bilderna... var får de allt ifrån. Personligen har jag verkligen ingen emot att se lite nakenhet även mer vanliga sammanhang. :P

#5 Gefle89

Gefle89

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 30 oktober 2016 - 18:36

Edit: Saxat från Sydsvenskan
Allt startade hösten 2011 när Emma Holten var tjugo år och hade börjat studera vid Köpenhamns universitet. En morgon kunde hon inte logga in på Facebook och sitt e-postkonto.
När hon med nya lösenord till slut kom in hade hon fått hundratals meddelanden och mejl om att det fanns intima bilder av henne upplagda på olika bild- och porrsajter. Även namn, adress, telefonnummer och andra personliga uppgifter hade publicerats.
Emma: Det var ett femtiotal bilder av mig när jag var sjutton år och står i sovrummet och poserar i underkläder, berättar hon.
Finns det ingen åldersgräns på den här sidan eller betraktas det som att "Gå Jävligt nära kanten"/Jailbait.? 

Redigerat av Gefle89, 30 oktober 2016 - 18:37.

#6 johan__83

johan__83

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 289 inlägg
  • 5 thanks
  • LocationGöteborg

Postad 30 oktober 2016 - 20:56

Mumsig :)

#7 Knullar_unga_tjejer

Knullar_unga_tjejer

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 208 inlägg
  • 188 thanks
  • LocationKristinehamn

Postad 31 oktober 2016 - 16:47

Edit: Saxat från Sydsvenskan
Allt startade hösten 2011 när Emma Holten var tjugo år och hade börjat studera vid Köpenhamns universitet. En morgon kunde hon inte logga in på Facebook och sitt e-postkonto.
När hon med nya lösenord till slut kom in hade hon fått hundratals meddelanden och mejl om att det fanns intima bilder av henne upplagda på olika bild- och porrsajter. Även namn, adress, telefonnummer och andra personliga uppgifter hade publicerats.
Emma: Det var ett femtiotal bilder av mig när jag var sjutton år och står i sovrummet och poserar i underkläder, berättar hon.
Finns det ingen åldersgräns på den här sidan eller betraktas det som att "Gå Jävligt nära kanten"/Jailbait.? 

Hej!
För det första. Om du läste i genom avtalet när du bestämde dig att bli medlem så står det tydligt att åldersgränsen är 18 år. För det andra så här jag inte läst någon artikel så hade inte koll på hennes ålder. Men hon ser äldre ut än 17år i mina ögon.

Även taggad med Naken, Hemma, Tuttar, danska, stripp

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------