Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

När du är min

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 Iminmakt

Iminmakt

Member

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 1 thanks

Postad 30 november 2016 - 18:22

Ser att du står lutad över balkongen och röker ! Du har inte hört mig jag smyger upp och lägger armen runt din hals och du flämtar till ! Jag väser i ditt öra att du ska hålla käften och vara en duktig slyna så kanske du klarar dig undan de värsta straffen . Min andra hand kupar jag runt ditt bröst och när jag känner att du inte har nån bh knipet jag om bröstvårtan som reagerar direkt.jag viskar att dina hål tillhör mig och jag drar in dig i köket ! Klä av dig säger jag med barsk röst du får av dig tröjan och börjar åla dig ur dina tajta jeans -snabbare snabbare men det tar för lång tid jag kastat upp dig på köksbordet med röven i vädret sliter sönder dina trosor ser mig omkring efter nåt att straffa dig med hittar en stor gammal träslev ...forts
  • hubbabubba75k gillar detta

#2 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 837 inlägg
  • 5704 thanks

Postad 01 december 2016 - 12:14

Ursäkta men det där är ingen novell, möjligen en inledning....... om jag skall vara snäll!

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#3 Iminmakt

Iminmakt

Member

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 1 thanks

Postad 01 december 2016 - 15:38

Ja det är en inledning men chefen kom 😱

#4 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 837 inlägg
  • 5704 thanks

Postad 01 december 2016 - 17:13

Ett litet råd: Skriv färdigt och posta efter att du läst igenom och rätta eventuella grammatiska fel och stavfel.

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------