Hoppa till innehåll

Foto

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

#1 tta0212

tta0212

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 5 thanks

Postad 01 januari 2017 - 07:42

Hejsan!

Mina absoluta manliga favorit porrskådisar är:

Shane Diesel

Jack Napier

Shortý Mac

Mandingo

Tycker att det är så grymt upphetsande att se på interracial porr (typ MONSTERS OF COCK).... finns inget som får kuken att

stå så snabby som att se en liten nätt vit kvinna som kvider av att få 28-34cm SVART MONSTER KUK eller har jag fel? men att se något så stort sära en liten våt, trång härlig fitta skulle man låtit sin fru smaka på... kan tänka mig att ta chansen till Cuckold eller trekant eller fyrkant/femkant medans jag filmar min fru när dom Svarta STORA KUKARNA tar min Fru hårt i alla hål och sedan så tömmer dom sig i Fittan o Röven....självklart ska dom in där oxå ;P   Är det någon som har samma smak som jag?

Och kvinnor....hur får jag med mig min fru på lite sånt här?

Mvh

#2 tta0212

tta0212

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 5 thanks

Postad 01 januari 2017 - 07:43

GILLAR MÅNGA AV DOM KVINNLIGA PORRSKÅDISARNA    GRYMT mycket....många man skulle vilja knulla!! :P

Även taggad med Knulla små vita tjejer, svart kuk, stor kuk, trång vit fitta, hård knull, Trånga små vita Slynor!, analsex, bbc

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------