Hoppa till innehåll

Foto
* - - - - 1 Betyg

Flickväns lillasyster.

• Vänligen logga in för att kunna svara
23 svar till detta ämne

#1 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 25 mars 2017 - 07:06

Elsa har brunsvart hår blågröna ögon och ett väldigt busigt utseende som ofta fångar min blick. Hennes leende är varmt och på något sätt väldigt busigt. hon är 15 år med lite hull men samtidigt väldigt kurvig och sexig kropp även fast hon inte verkar veta om det. Hon är väldigt osäker av sig då hon blivit väldigt mobbad under sin uppväxt. Och nu var hon något av ett problem barn som stack ut på nätterna och inte hörde av sig till någon. Det började komma rykten om att hon sålde sex ibland men dessa försvann snabbt då de inte var sanna. Elsa har i snart två år haft ett stigande intresse för mig. Hennes storasysters pojkvän. Hon försöker alltid komma nära mig när vi stått själv i något rum eller liknande. Alltid med samma busiga blick. Jag som gett henne många gillande blickar tillbaka har välkomnat dessa närmanden med försiktighet. En gång när vi var där så vart jag inskickad i henne rum för att väcka henne. Men hon var redan vaken och var väldigt rödflammig i ansiktet så jag förstog ju självklart vad hon gjort precis när jag kom in. Jag log mot henne och sa va det skönt och blinkade lite förföriskt. Hon svarade med att bli pionröd i ansiktet och stammade jjaaa, jag log Och gick ut. Hon kom ut från sitt rum 30 minuter senare sminkad och iförd ett par korta jeansshorts som inte lämnade någonting åt fantasin och ett tajt vitt linne med en svart bh under. Jag kände hur det rörde sig i dom nedre regionerna och hon kom fram och viskade i mitt öra att jag skulle kolla min telefon, sen gick hon hemifrån till skolan. Jag tog upp telefonen samtidigt som min flickvän kom och frågade var fan jag tog vägen så jag la ner den igen och sa väckte din syster sen va jag och kissade haha sen gick vi tillbaka in på hennes rum och fortsatte titta på filmen som hon satt på. Ca en timme senare fick jag chansen att ta upp telefonen och såg ett medelande från just elsa. Ett mms medans bilden laddade så läste jag det hon skrivit och fick en smärre chock, hon skrev: om du vill se mer och kanske göra något med mig så va vaken inatt klockan två men se till att moa sover. När klockan blivit 2 så gå på toan närmast mitt rum / elsa och en bild där och sitter i bara stringtrosor och topless med ett busigt leende och ett finger i munnen sådär sjukt sexigt som man bara ser i porrtidningar. Jag håll på att få kåt slag men bestämde mig snabbt att göra som det står i meddelandet. Klockan tickade otroligt långsamt kändes det som... men tillslut blev klockan två och jag hade övertalat min väldigt lätt väckta flickvän att ta en sömntablett så hon sov som en stock. Jag smög upp och fram till toan den var öppen och det var mörkt därinne men jag gick in och direkt när jag gått in kom elsa fram bakom dusch draperiet så jag stängde och låste dörren. Hon såg på mig och såg väldigt blyg och skamsen ut, men jag bara stod där och log och tog in hela hennes utstyrsel. Hon var klädd i en klippt vit skjorta som var knuten precis under brösten vita knästrumpor och ett par jeansshorts där hon klippt upp grenen så det blev som en kjol som inte täckte någonting. Jag tog ett steg mot henne och sa ner på knä med en bestämd ton, hon såg lite överraskad ut men gjorde som jag sa. Sen drog jag ner kalsongerna och hon flämtade till. Och ärligt så ha dom flesta tjejer gjort samma sak inklusive hennes storasyster som fortfarande har problem med att ta hela kuken och vägrar analt då kuken är 27 cm lång och som en öl flaska i omkrets jag sa åt henne att om hon vill det här finns ingen återvändo jag bestämmer helt över henne och om hon svara ja på det här så är hon min punkt slut. Hon ser upp på mig och säger med en viskning: gör mig till din. När hon dessa ord kom ur hennes mun sa jag åt henne att gapa och svälja kuken så långt som hon kan. Hon tog tag den och slukade den men fick knappt in 1/3 så jag tog tag bakom hennes huvud och tryckte till och hon klöktes men jag sa till henne att sitta still så jag fortsatte att hårdknulla hennes mun och tillslut lyckades jag komma ner i halsen så näsan trycktes mot magen och man såg hur det buktade ut i hennes hals. Hon började gripas av panik När hon inte fick någon luft och jag såg skräcken i hennes ögon. Tillslut släppte jag taget och hon började hosta högt och tillslut spydde hon över sig själv, så jag sa åt henne att ta av sig och ställa sig i duschen. Hon gjorde som jag sa och började skölja av sig, när hon var klar frågade jag henne hur många hon haft sex med och om hon haft analt med någon. Hon svarade att hon haft sex med 2 stycken men inget analt, jag skrattade till och sa den ska in i din lilla rumpa så småningom mig lilla slyna. Hon såg på mig med stora ögon men sa ingenting. Jag sa till henne att suga efter bästa förmåga till jag kommer sen ska du svälja allt. Hon började med att slicka längs hela skaften innan hon kysste ollonet och började sen trycka in kuken så mycket hon kunde och fick sig själv att klökas för att tillfredsställa mig efter ca 30 minuters sugande sprutade jag i hennes mun och hon svalde precis som jag sagt. Jag sa att hon måste träna med gurkor för att kunna ta in hela nästa gång, sen reste jag mig upp ch gick ut och in till min sovande flickvän och somnade

Redigerat av Kukarnaskuk!, 25 mars 2017 - 07:07.

• Kukarnaskuk! gillar detta

#2 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 29 mars 2017 - 05:31

Finns en hel serie om jag va får lite feedback

#3 runkarn666

runkarn666

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 114 inlägg
  • 20 thanks

Postad 29 mars 2017 - 13:13

Älskart. Ser gärna mer =D

#4 Anonymtkulq

Anonymtkulq

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 182 inlägg
  • 13 thanks

Postad 11 april 2017 - 13:42

Fan va porrigt! Se till få en bild med kuken i mun eller röv på henne!

#5 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 12 april 2017 - 05:11

Fan va porrigt! Se till få en bild med kuken i mun eller röv på henne!

Genom att göra det skulle jag ju röja vår relation och sen skulle det inte bli nått mer?:)

#6 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 12 april 2017 - 05:24

Del 2
 Nästa chans jag fick med elsa var en dag jag messat henne på natten och sagt va sjuk från skolan idag och jag va hemma från jobbet så klockan 8 på morgonen var vi ensamma. Jag gick in på hennes rum och sa åt henne att om tio minuter vill jag ha dig våt och redo att knullas på alla fyra i din säng med ögonbindel.
Efter jag tagit en cigg och druckit lite vatten så gick jag in och där stod hon på alla fyra och det verkligen rann från henne. Hon hade en halsduk över ögonen och jag sa lägg dina händer på ryggen och så drog jag fram ett par stripes och spände fast hennes händer och efter det spände jag fast varje fot i en sängstolpe. Jag kommer nu smiska dig och om du gör ett enda ljud börjar jag om jag ska upp på 20 slag okej? Hon svarade med en trotsig ton och sa asså det här vill int men innan hon avslutat meningen  så landade första slaget på hennes rumpa och hon skrek till och det blev en röd hand direkt. Jag sa jaha lilla du då blir det 20 nya då och hon kved och sa snälla vad som helst utom det här men jag sa bara va tyst och lär dig okej? Hon mumlade ett tyst okej och bet sedan tag i en kudde och jag slog en gång två tre fyra ända fram till 17 och rumpan var lysande röd som hon brast ut i storgråt och jag satt mig bredvid henne och klappade på hennes kind och sa söta lilla elsa din storasyster klarar inte ens tio du var jätteduktig och hon slutade gråta direkt och sa snyftande så du börjar inte om? Jag skrattade lite och sa nej inte idag, jag trodde knappt du skulle klara 5 men det gjorde du så nu ska du få en liten belöning. Jag klippte bort stripesen och tog bort ögonbindeln och hon tog sig direkt för rumpan och gnydde lite och frågade vad belöningen var och jag sa du ska få 1 orgasm så lägg dig på rygg och hon gjorde som jag sa och jag dök direkt ner och började slicka hennes slätrakade lilla fitta dem var redan glänsande och glänste ännu er när jag började slicka hon vred sig som en mask och stökade högre och högra och jag verkligen surlplade i mig hennes saften som smakade så ljuvt och började nafsa i hennes klitoris och  förde samtidigt in två fingrar och då gick hon direkt upp i brygga och skrek ut sin orgasm. När hon kvicknat till efter orgasmen såg hon på mig med tårar i ögonen och sa jag älskar dig. Klockan hade nu blivit 12 på dagen och klara hade duschat och gjort sig i ordning för att gå ut och träffa kompisar. Hon kom och kysste mig hejdå när hon skulle gå men då sa jag bara att du ska vara hemma om 3 timmar prick är du inte det så kommer jag bestraffa dig hårt. Hon såg på mig med orolig blick och sa okej och precis innan hon går sa jag en sak till min lilla slyna. Hon kom tillbaka med ett lite trotsigt uttryck men var tyst och väntade på vad jag skulle säga. Kom hit och ta av dig trosorna innan du går, hon stirrade på mig och jag förstärkte ordet NU och hon gjorde snabbt som jag sa och kom fram och gav mig trosorna. Sen gick hon med ett litet leende på läpparna. Hon var hemma 3 timmar på sekunden senare. Nu var alla hemma, men jag gick på toan.Och messade elsa att hon skulle gå ut samtidigt som jag skulle åka och handla så vi gick ut tillsammans och hon hoppade in i bilen med mig och jag tog fram kuken direkt och sa åt henne att börja suga och hoh började suga och hade verkligen tränat för nu Fick hon in mer än hälften in i munnen och jag sa åt henne att sluta, då såg hon upp på mig och sa var jag inte duktig? Jodå lilla hjärtat men vi är framme, jag hade kört in på en grusväg så vi gick ur bilen och jag sa åt henne att klä av sig naken här och nu och hon gjorde direkt som jag sa. När hon stod där naken sa jag åt henne att fortsätta suga. Hon arbetade mycket  med tungan och hennes tungpiercing kittlade skönt på ollonet. När jag kände att jag var på väg tog jag ut den ur hennes mun och sprutade ner hela hennes ansikte och sa nu åker vi och handlar och du får inte tvätta ansiktet bara skopa upp det med fingrarna och svälja. Vi gick in på Ica tillsammans och hon var väldigt rufsig o håret och på vissa ställen såg man små vita prickar och droppar i håret. Jag handlade det vi skulle ha sen åkte vi hem. Bär vi kom hem fick hon min tillåtelse att duscha. Så hon sprang in och duschade.

#7 Anonymtkulq

Anonymtkulq

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 182 inlägg
  • 13 thanks

Postad 12 april 2017 - 15:14

Haha Fuck dude! Ta en bild!

#8 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 12 april 2017 - 18:03

Haha Fuck dude! Ta en bild!

Är du efterbliven?

#9 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 837 inlägg
  • 5704 thanks

Postad 14 april 2017 - 15:11

Är du efterbliven?

Mun kan ju fundera. Men en del vet jag i alla fall!!  Han har dator (eller annan internetuppkopplad utrustrning), internetuppkoppling och kan skriva på Svenska........  :biggrinff:  :biggrinff:  :biggrinff:  :biggrinff:

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#10 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 15 april 2017 - 08:21

Mun kan ju fundera. Men en del vet jag i alla fall!! Han har dator (eller annan internetuppkopplad utrustrning), internetuppkoppling och kan skriva på Svenska........ :biggrinff: :biggrinff: :biggrinff: :biggrinff:

borde finnas restriktioner...

#11 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 837 inlägg
  • 5704 thanks

Postad 15 april 2017 - 08:24

borde finnas restriktioner...

Jo man kan tycka det. Men det skulle få katastrofala följder för många politiker.... :biggrinff:  :biggrinff:

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

#12 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 16 april 2017 - 16:30

Jo man kan tycka det. Men det skulle få katastrofala följder för många politiker.... :biggrinff: :biggrinff:

sant sant

#13 mannebusen

mannebusen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 51 inlägg
  • 4 thanks

Postad 19 april 2017 - 16:21

Seriöst? Det finns verkligen muppar som tror att det här inte är påhittat? När han började svamla om 27 centimeter kuk höll jag på att garva läppen av mig.

#14 Rudess

Rudess

Me luv u long time

• Members
  • 710 inlägg
  • 48 thanks

Postad 19 april 2017 - 19:25

Vill inte vara otrevlig eller så. Berättelsen var det inget fel på men nästa gång får du gärna göra styckeindelning. Det är min lilla synpunkt och jag hoppas du inte tar illa upp.

Redigerat av Rudess, 19 april 2017 - 19:26.

#15 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 20 april 2017 - 08:16

Vill inte vara otrevlig eller så. Berättelsen var det inget fel på men nästa gång får du gärna göra styckeindelning. Det är min lilla synpunkt och jag hoppas du inte tar illa upp.

förstår dig men sjukt drygt när man sitter på telefonen och fixar detta:/

#16 Rudess

Rudess

Me luv u long time

• Members
  • 710 inlägg
  • 48 thanks

Postad 20 april 2017 - 10:15

Ah då förstår jag :) sluta inte skriva iallafall :)

#17 Super Swede

Super Swede

TheOneAndOnly

• Members
  • 12 837 inlägg
  • 5704 thanks

Postad 20 april 2017 - 11:33

förstår dig men sjukt drygt när man sitter på telefonen och fixar detta:/

Om du sitter på telefonen är jag djupt imponerad att du överhuvudtaget kan skriva något alls. Sticker du in fingrarna mellan telefonen och din egen bakdel då eller? :biggrinff:  :biggrinff:  :biggrinff:  

Men det måste ju dessutom vara riktigt obekvämt att sitta på en telefon, fast en smarttelefon är väl skönare än de där gamla bakelitvarianterna.  :biggrinff:

• nisse-hult gillar detta

#18 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 21 april 2017 - 05:32

Om du sitter på telefonen är jag djupt imponerad att du överhuvudtaget kan skriva något alls. Sticker du in fingrarna mellan telefonen och din egen bakdel då eller? :biggrinff: :biggrinff: :biggrinff:

Men det måste ju dessutom vara riktigt obekvämt att sitta på en telefon, fast en smarttelefon är väl skönare än de där gamla bakelitvarianterna. :biggrinff:

själva skrivandet är inget problem haha

#19 ryman89a

ryman89a

Member

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 april 2017 - 12:37

du kan ju lägga upp dina noveller på antingen sexhistorier.se eller sexiganoveller.se det är de bästa sidorna med flest besökare :) bra början men se till att jobba med stycke indelning för det blev jobbigt att läsa nu när allt var ihoptryckt.

#20 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 25 april 2017 - 07:35

du kan ju lägga upp dina noveller på antingen sexhistorier.se eller sexiganoveller.se det är de bästa sidorna med flest besökare :) bra början men se till att jobba med stycke indelning för det blev jobbigt att läsa nu när allt var ihoptryckt.

aa jag vet fast dom är lite korta för att läggas upp där om jag inte smäller ihop dom till en ända och styckes indelning är sjukt svårt på tfn att göra:/

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------