Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Anna letar efter seriöst förhållande

seriöst förhållande

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 annapo

annapo

Member

• Members
  • PipPip
  • 16 inlägg
  • 2 thanks
  • LocationStockholm

Postad 07 september 2017 - 11:17

Jag letar efter seriöst förhållande :rolleyes:  Om du gillar mig snälla skriv mig på anna.bennick@hotmail.com  :wub:

Bifogad fil(er)

#2 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 48 034 inlägg
  • 27878 thanks
  • Location.se

Postad 07 september 2017 - 16:11

Har du inte fått nog? 

INGA REQUESTS! NEJ till ALL sorts sexuell kontakt. Du kommer att hängas ut på Snuska! 

#3 mike13

mike13

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 43 inlägg
  • 5 thanks
  • Locationsverige

Postad 07 september 2017 - 23:09

Visa fittan anna så får du popcorn
  • lakrisen gillar detta

#4 cruelyum

cruelyum

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 september 2017 - 02:28

Jag letar efter seriöst förhållande :rolleyes:  Om du gillar mig snälla skriv mig på anna.bennick@hotmail.com  :wub:

Jag har alltid varit en sk snäll kille, problemet var att man aldrig fick ligga. Jag vill träffa nån att skapa en djup vänskap, lojalitet mot varandra,ärlighet ett absolut måste...plus...om jag blir svartdsjuk-ta paus.on hold.men det ska man ikke frukta, jag har mognat bort odipus hamnat i snuskiga fantasier som en sådan vänskap skulle kunna fixa.Du har din hunger att väcka etc Vi har båda livets lidande i erfarenhetskapiral. WE MAY PAINT DIZ TOWN BLUE since suffering seems to rule us  all.puss-jim
:P 
Jag söker någon som respekterar andra, precis som jag. Ärlighet är viktigt i livet,Jag uppskattar ett sinne för humor och glädje. Tyvär är jag lite av en skitgris men det finns tvål och vatten.Slarvig kaospilot som är mitt i insiktsarbetet med mig själv pga detta.Detta är prov på min ärlighet.Kanske även du är i  process för det är nog alla alltid.Världem är i ständig flux, allt är föremål för förändring sedan får konservativa gnälla sig ända in i fascism så mycket dom vill, det enda som är konstant  är just den enda sanningen att allt förändras.men jag gillar snusk också, att predika så här försöker jag lägga ner, jag vill slicka fitta och diskutera rollspel.sånt bör talas om.
puss-jim
kåt gubbe är jag bliven ta hit en bra fiol"! :o  :wub:  :blink:  :ph34r:

Även taggad med seriöst, förhållande

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------