Hoppa till innehåll

Foto
* * * * - 1 Betyg

Tjejerna på fest

• Vänligen logga in för att kunna svara
10 svar till detta ämne

#1 donkey81

donkey81

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 3 thanks

Postad 13 oktober 2017 - 09:19

Det finns fortsättningar, kommentera gärna om dessa önskas.

Jessica och Jennifer hade varit bra kompisar ända sedan de började högstadiet, nu hade de nyligen slutat gymnasiet.

Jessica var ca 170cm lång, blond och med en riktigt vältränad kropp. Hon hade fina bröst som fyllde en b-kupa.

Jennifer var lite stadigare, ca 165cm lång, även hon blond. Hon hade inte en lika vältränad kropp, men hennes fotbollsspelande hade ändå gjort henne tränad. Jennifers bröst var mycket större och de rymdes knappt i hennes d-kupa.

De två tjejerna gillade att vara ute och festa, ofta var det tillsammans med deras pojkvänner Alex och Peter. På dagens fest skulle de inte med, de skulle se någon viktig fotbollsmatch med deras grabbgäng.

Jessica och Jennifer skulle hem till en gammal kompis till dem, Sandra, som ordnat en fest. Tjejerna träffades hemma hos Jessica för att göra sig i ordning. Jennifer körde ett par tajta jeans och en tunn blus. Jessica tog på sig en riktigt tajt tubklänning som slutade strax nedanför de minimala trosorna.

När de kom fram till Sandra så hälsade hon dem välkomna, på festen var det 7-8 tjejer och säkert lika många killar. De satte sig, började dricka lite cider de hade med sig och pratade. Det gick någon timme och de fick i sig en hel del innan en kille började stöta på Jennifer, Martin hette han, både Jennifer och Jessica tyckte han var dryg. Han lyckade ändå få med Jennifer ut på balkongen för att prata lite som han sa.

Ute på balkongen var han snabbt framme och började tafsa lite på Jennifer. Hon lyckades värja sig och frågade vad han ville prata om. Han insåg väl att loppet var kört och började fyllesnacka en massa om allting. Jennifer tänkte lyssna en liten stund och sedan gå. Dock kom några andra ut och hon blev kvar ute i säkert 1 timme.

När hon kom tillbaka in kunde hon inte se Jessica någonstans, hon frågade Sandra om hon gått. Men hon skulle vara kvar.

- Kanske bara är på toa sa Sandra.

Jennifer gick mot toaletten, precis bredvid låg ett sovrum där dörren stod lite på glänt. Hon hörde lätta stön där inifrån och tittade in genom dörrspringan.

Där såg hon Jessica stå med ryggen vänd mot en kille som hon tror hette Erik. Erik tryckte sig mot Jessica, kysste hennes nacke. Hans händer låg runt henne och de vandrade upp mot brösten. Hon stönade lätt varje gång han kysste henne i nacken.

Jennifer plockade upp mobilen och började filma genom dörrspringan.

Precis när hon börjat filma så drar Erik med flinka fingrar ner överdelen av klänningen till midjan. Jessicas fina bröst och vältränade mage blottas. Han fortsätter sin ömma behandling till hennes välbehag.

Han nafsar lite i örsnibben och viskar någonting. Jessica ställer sig på alla fyra uppe på sängen med huvudet bort från Jennifer. Erik ställer sig bakom Jessica, föser upp hennes klänning som nu ligger endast runt midjan. De små trosorna drar han sakta av. Sedan ställer han sig på knä på golvet bakom Jessica och börja slicka hennes fitta. Jessica stönar ljudligt när tungan första gången nuddar henne.

Jennifer fortsätter att filma.

Erik slickar Jessica några minuter till hennes ljudliga njutning. Den avtar lite när han ställer sig upp och öppnar byxorna. Hans kuk står rätt upp, han smeker Jessica lite över ryggen innan han riktar in kuken mot blygdläpparna. Han drar kuken lite utanpå innan han sakta stoppar in ollonet. Jessica stönar högt samtidigt som han retas och drar ur kuken. Nästa gång ska han göra lika men hinner inte innan Jessica juckat emot honom och hela kuken är inne i henne. Han står still medans hon rör sig fram och tillbaka. Han låter henne ha kommandot ett tag innan han böjer sig över henne, greppar bägge brösten och börja knulla henne hårdare.

De båda stönar högt och Jennifer tror att de snart kommer båda två. Då säger Erik:

- Vänd dig! Jag vill se dig njuta när jag fyller din fitta!

Jessica vänder sig, Erik står raklång på golvet och knullar henne. Hon blundar, njuter, åmar sig och stönar. Han håller henne om låren och stöter djupt in i henne varje stöt. Hon greppar tag om lakanen och stönar så högt att hon måste dämpa det med kudden.

Jennifer smyger sig nu in bakom Erik utan att de märker något. Hon filmar fortfarande. Erik stönar högt, Jennifer märker att han är på väg att komma. Hon tittar fram på sidan och säger:

- Här är du ju och har det trevligt!
- Va ut brister både Jessica och Erik.

Samtidigt som Erik tittar på Jennifer åker hans kuk ur Jessica, då kommer han. Han stora sats sprutar över Jessica, det mesta flyger upp över brösten och ansiktet.

Jessica är chockad och märker inte att Jennifer filmat. Jennifer skrattar och går ut.

En stund senare kommer de båda ut och det är dags att gå på nattklubb.

På vägen dit säger Jessica:
- Snälla säg inget till Alex!
- Det är lugnt svarar Jennifer.
  • grabben87 gillar detta

#2 grabben87

grabben87

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 203 inlägg
  • 24 thanks

Postad 13 oktober 2017 - 20:16

Fortsättning vore mer än trevligt!

#3 donkey81

donkey81

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 3 thanks

Postad 13 oktober 2017 - 20:20

Detta är en fortsättning på Tjejerna på fest

Jennifer och Jessica hade bokat en tjejresa till Gran Canaria och Maspalomas, de tänkte sola och dricka hela veckan lång. De satt på flyget och pratade.

- När vi kommer ner ska jag direkt ner på stranden sa Jessica.
- Nja inte riktigt svarade Jennifer.
- Vad menar du, vill du inte ner på stranden, klockan är ju bara 12 när vi landar.
- Jo, men först ska du göra något annat sa Jennifer och räckte henne en lapp.

Julias brazilian och kl 13 stod det på lappen.

- Vad är det är sa Jessica och tittade på Jennifer.
- Du ska gå och bli helrakad viskar Jennifer i hennes öra.
- Varför skulle jag göra det säger Jessica nästan så högt så att de på platserna bredvid reagerar.
- För att du ska vara fin när du ska på nudiststrand i eftermiddag fortsatte Jennifer att viska.
- Jag ska inte på nån... sa Jessica högt innan hon dämpade sig.

Jennifer tog fram mobilen gav den till Jessica och startade en film.
- Mmm, mmm, åhh, åhh hördes Jessica stöna högt på filmen.

På filmen såg Jessica hur hon blev knullad av Erik på den där festen. Folk började titta på henne inne på flyget, hon gav snabbt telefonen till Jennifer. Jennifer stoppade filmen och ryckte lite på axlarna åt folk.
- Men, men stammade Jessica lite.
- Ska vi skicka den till Alex när vi landar eller gör du som jag säger.
- Men fortsatte Jessica.
- Hur ska du ha det säger Jennifer.
- Jag går väl dit då sa Jessica.

De landade 30min senare och tog transferbussen till hotellet. Det låg alldeles vid stranden. De fick ett rum högst upp, när de kom in på rummet och började packa upp sa Jennifer:
- Du kan kasta alla dina trosor och du får bara ha kjol på denna resa.
- Men hann Jessica bara säga.
- Samma regler nu sa Jennifer.

Jessica gav henne alla trosor inklusive de hon hade på sig, nu gick hon bara med en tunn topp och kjol.

Förresten fortsatte Jennifer, du får nog gå utan BH också. Jessica skakade på huvudet och tog av sig den, man kunde skymta hennes fasta härliga bröst genom toppen.

- Nu är det dags att du går sa Jennifer. Ta med dig kameran också. Efter du fixat till dig går du ner på nudiststranden och lägger dig för att sola 1 timme. När du solar ska du be valfri man att ta en bild på dig där på stranden, det räcker som bevis för mig. Jag går till poolen så syns vi där.

Jessica tog kameran och gick lite surt iväg. Hon hittade snabbt till Julias brazilian och 30 minuter senare och en del smärta var hon helt ren på hår både fram och bak. När hon skulle betala sa de:
- Det är redan betalt.

Hon gick ner till stranden och tänkte sig få detta avklarat så snabbt som möjligt. Hon klädde av sig och la sig på handduken. Hon spanade lite på vem ska hon fråga om foto. Hon hittade ingen hon ville fråga, men plötsligt landade en volleyboll precis framför henne. En riktigt snygg vältränad och välutrustad kille ursäktade sig, tog bollen och skulle gå när Jessica sa:
- Ursäkta, skulle du bara kunna ta en bild av mig på stranden.
- Visst sa han helt avslappnad.

Hon ställde sig framför vattnet och kände hur blev kåt när kille stod där med sin stora kuk och skulle ta bild på henne. Kuken måste ju nästan vara 20cm trots att den är slak, så stor är ju inte Alex när han är hård. Hon fick tillbaka kameran, la sig på badlakanet igen och tänkte bara på killens stora kuk. Det hade nog gått 1.5 timme innan hon träffade Jennifer vid poolen igen. Jennifer gav henne en drink och frågade efter kameran.

Jennifer fick kameran, började kolla på bilderna i den och sa:
- Snyggt, det blev ju riktigt bra det där.

Tjejerna solade och badade innan de gick upp på hotellrummet för att göra sig i ordning inför kvällen.

Jessica kom ut ur duschen när Jennifer sa:
- De här kläderna ska du ha ikväll och pekade mot sängen.

På sängen låg en lätt genomskinlig blus och en kortkort kjol. Jessicas bröst skulle vara mer eller mindre synliga hela kvällen och minsta hon skulle böja sig fel så skulle hennes fitta synas tydligt för alla. Jessica klädde på sig och de åkte först ut på restaurang för att sedan gå på nattklubb. Jessica blev inte helt otippat väldigt populär bland killarna på nattklubben, varenda kille de passerade tittade in hennes vältränad kropp och fina bröst som bara skyldes lite av blusen. De dansade och hade roligt, precis innan de skulle gå så släppte Jennifer ner rumsnyckeln på dansgolvet och sa åt Jessica att plocka upp den. Jessica var på väg att böja sig försiktigt när Jennifer sa:

- Du får böja dig raklång framåt nu.

Bakom Jessica stod ett grabbgäng och såg som de flesta andra killar mot Jessicas håll. De fick nu se hur kjolen åkte upp lite och de såg hennes nakna skinkor, strax nedanför så blottades hennes välvaxade fitta. Grabbarna såg storögt samtidigt som Jessica böjde sig upp igen och tjejerna gick tillbaka till hotellrummet. När de kom tillbaka så la de sig för att sova.

- Du får sova naken sa Jennifer bara för att bestämma lite mer.

På morgonen gick de ner för att äta frukost, vid frukostbordet sa Jennifer.
- Idag ska du få lite fler utmaningar om du inte vill att filmen ska skickas ut.
- Jaha svarade Jessica lite surt.
- Du ska självklart på nudiststranden idag igen.
- Jag förstod det.
- Men inte bara det, du ska ragga upp en man, minst dubbla din ålder, han ska vara där med sin partner och du ska fråga om du inte kan få suga av honom.
- Men va fan, det är ju inte rimligt.
- Du ska svälja hela satsen, samtidigt som du gör detta ska han ta kort på dig. När du är klar med det ska du fixa två bilder, en där hans fru fotar dig med honom och en där han fotar dig med din fru. Lycka till vi syns kl 13 för lunch sa Jennifer och gick.

Jessica åt klart frukosten och funderade på hur hon skulle göra detta. Hon gick ner på stranden och la sig, där låg hon naken igen och såg sig omkring. Hon började tänka på killen med jättekuken för att bli lite kåt och få mod till att göra hennes uppdrag. Då såg hon en man, kanske 45 år, hans fru var på väg ut i vattnet för ett dopp. Hon gick närma honom och sa lite försynt:

- Ursäkta, jag undrar...undrar om du vill att jag suger av dig.
- Vafan säger du, vad tar du mig för, jag är ju här med min fru blev svaret.
- Förlåt sa hon bara och vek sig undan.

Det gick säkert 30 minuter till innan hon såg en storbystad dam närmare 50år som låg och lekte med sin mans kuk, han började bli hård och hon uppskattade den till att vara kanske 15cm. Hon gick fram till paret och satte sig på huk, damen fortsatte runka sin man som nu såg bara på Jessicas underbara kropp, Jessica sa:

- Hej, jag ser att ni har det lite trevligt.
- Ja, är det ett problem svarade kvinnan.
- Nej inte alls, men om ni vill kanske jag skulle kunna få suga av honom sa Jessica och såg på kvinnan.

Hon såg i sin tur på mannen som bara sa:

- Vi får nog dra oss in bland buskarna.

De rörde sig bak bland buskarna, kvinnan följde med. Jessica började runka mannen och sa:

- Jag vill att du kommer in munnen och då ska du ta kort på mig sa hon och gav honom kameran.

Mannen höll på komma av bara tanken, han var nu stenhård. Jessica slöt läpparna om ollonet och pressade sakta in kuken i munnen, tungan lekte runt ollonet samtidigt som hon började suga. Mannen stönade högt. Jessica tog in nästan hela kuken i munnen när hon sög och mannen hade nog aldrig fått sig en sådan avsugning. Han började fippla med kameran och Jessica förstod att snart var han på väg att komma.

- Åhh nu kommer jag snart, fortsätt sug stönade han högt.

Jessica tittade uppåt mot mannen, han pekade kameran mot henne och stönade högt. Hans varma sats vällde in i munnen och hon trodde hon inte en man kunde ha en så stor sats. Han tog flera bilder samtidigt som han drog ur kuken och Jessica svalde. Hon torkade bort de små rester som fanns runt munnen och ställde sig upp.

- Skulle vi bara kunna ta bilder på oss tillsammans sa hon.

De tog bilder så som Jennifer önskat innan hon tackade för sig och gick tillbaka till hennes plats på stranden.

Hon låg kvar en stund samtidigt som började fundera på vart detta skulle sluta och om hon skulle kunna hämnas på Jennifer.
  • Cybervision gillar detta

Thanked by 1 Member:
sdztest

#4 snekr

snekr

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 november 2017 - 08:24

Fantastiskt bra! Finns det mer?

#5 donkey81

donkey81

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 3 thanks

Postad 02 november 2017 - 11:34

Jessica vaknar helt naken i sin säng på hotellrummet, precis som Jennifer har ställt krav på henne.

- Vad länge du sov säger Jennifer från balkongen.
- Kom ut och ät frukost på balkongen fortsatte hoon.

Jessica letar efter ett par trosor eller en klänning men Jennifer stoppar henne.

- Nej, du ska komma som du är.

Jessica går trevandes ut på balkongen och sätter sig, frukosten var serverad. De hejar på paret vid balkongen brevid, den äldre mannen har svårt att släppa blicken från hennes nakna kropp.

- Vad ska vi göra idag då säger Jessica lite lätt darrande på rösten.
- Ta på dig bikinin, vi ska sola vid poolen svarade Jennifer.

Klockan var halv 10 när de kom ner till poolen, de la sig och sola en stund innan de tog ett dopp. Precis när de kommit upp igen viskar Jennifer i Jessicas öra.

- Ser du mannen där borta?
- Ja svarar Jessica.

De tittar på en man som är där med sin familj, han är ca 40år, lite lönnfet och hans fru domderar med honom. Han får springa och hämta saker hela tiden och hjälpa barnen.

- Du ska få honom att knulla dig på vårat rum innan kl 12.
- Va, hur då?
- Det får du själv lösa. Dessutom får han bara ta dig i rumpan.
- Va!?
- Du har lite mer än 2 timmar på dig, sätt igång.

Jessica gled ner i vattnet och närmade sig mannen. Då kom bollen som de lekte med flygande, den landade bredvid Jessica som gav tillbaka den till mannen. Sedan började de att allmänprata lite en stund och Jessica funderade på hur hon skulle kunna lämna förslaget till honom. Hon tittade på Jennifer sen på mannen, då smällde det i ansiktet på henne. Bollen träffade henne rakt i ansiktet.

- Oj hur gick det sa mannen.

Jessica böjde sig ner, höll sig för ansiktet och låtsades att det gjorde ondare än det faktiskt gjorde.

- Men hjälp henne då skrek hans fru.

Mannen lutade sig över Jessica för att kolla hur det gått och om han kunde hjälpa henne. Då viskade hon till honom:

- Om du vill knulla min tighta tonårsröv så möt mig i rum 334 kl 11, då har det här gått bra, annars kan det gått illa.

Mannen tvekar lite innan han svarar sin fru:

- Allt verkar ok!

Jessica tolkar det som ett ja och kliver leende upp ur bassängen.

Jessica försvinner från poolen vid 10:45, 10 minuter senare hör Jennifer mannen säga:

- Jag har glömt pengarna på rummet, jag är snart tillbaka.

Hon såg hur frun muttrade något.

Det knackar på dörren och Jessica öpnnar spritt språngande naken, mannen ser storögt på hennes underbara kropp. Kom in säger hon och ser att mannen har ett praktstånd i shortsen. Hon går in mot sängen, ställer sig på knä och kastar tuben med glidmedel bakom sig. Sedan böjer hon sig ned på alla fyra, svankar. Allt han ser är hennes fitta och rumpa och en skymt av de vackra brösten.

- Kom och knulla min rumpa ber hon. Men bara röven, jag har inget skydd fortsätter hon.

Mannen tar av sig shortsen, ställer sig gränsle över henne, han smörjer i kuken, sedan tar han och smörjer runt hennes analöppning. Han stoppar in ett finger i rumpan till Jessicas tydliga stön.

- Åhhh, in med kuken också stönar hon.

Mannen sätter kuken mot analöppningen och pressar långsamt tills hela är inne. Han greppar om hennes höfter och börjar sakta knulla henne.

- Åhh vad skönt det är när du knullar min tighta röv stönar hon.

Mannen kan knappt hålla sig utan ökar tempot samtidigt som han börjar frusta.

- Mmmm, kom i mig fyll min röv stönar hon.

Det blir för mycket för honom, han sprutar hennes rumpa full med sperma innan han snabbt rafsar åt sig allt och försvinner. Jessica sjunker sakta ned på sängen.

Senare möts Jessica och Jennifer för lunch. Jennifer frågar lite hur hon haft det och berättar att den dagen blir det inga fler uppdrag.

Dagen efter vaknar Jessica naken igen för frukost på balkongen, mannen sitter så klart på balkongen bredvid och spanar in henne.

- Vad händer idag då säger Jessica.
- Vi ska bada på nudiststranden säger Jennifer.
- Vi? Som i du också säger Jessica.
- Japp svarar Jennifer.

En stund senare är de nere på nudiststranden, de klär på av sig och lägger sig för att sola. De pratar och viskar om folk de ser där. Plötsligt ser Jessica killen från senaste gången, men sin sjukt vältränade kropp och enorma 20cm kuk. Jennifer ser hur Jessica tittar.

- Honom skulle du allt vilja knulla va säger hon.
- Va, ja, nej stammar Jessica.
- Klart du vill säger Jennifer.

De ser hur han går till sitt badlakan, de verkar vara ett gäng på fyra grabbar. Jennifer får en ide:

- Gå och fråga om de vill att du är deras leksak ikväll?
- Allihopa?
- Ja alla.

Jessica reser sig och går mot grabbarna, de tittar allihopa på henne när hon kommer.

- Hej, säger hon.
- Hejsan svarar de glatt och granskar hennes nakna kropp.

Hon kryper närmare och viskar lite:

- Jo jag undrar om ni skulle vilja, hmm, ha mig som sexleksak ikväll.

De tittde på varandra innan de nickade. Jessica fick deras hotell och rumsnummer.

- Hejdå säger hon.
- Syns snart ropar en av dem tillbaka.

Tillbaka på sitt eget badlakan så hör hon Jennifer:

- Vi måste ju ha lite regler. Alla måste få komma i dig, du ska bli fylld i alla hål och allt ska filmas. Förstått?!
- Ja suckade Jessica.

Kvällen kom och Jessica begav sig till deras hotell, hon kliver in på derasrum iklädd endast en tunn klänning. Alla 4 ser på henne, hon låter klänningen glida av så hon blir helt naken, sedan säger hon:

- Jag vill att ni filmar allt annars blir det inget.
- Visst säger en och drar åt sig kameran.

Jessica går mot närmaste killen och öppnar hans byxor, hans slaka kuk är inte jättestor och hon tar hela i munnen. Hon känner hur den sakta växer i hennes mun när hon leker med den. Bakom henne känner hon hur någon särar hennes ben och hon tror att snart kommer en kuk in i henne. Men då börjar en av de andra att slicka henne.

- Mmmm stönar hon samtidigt som hon fortsätter suga den första killen.

Hon suger och blir själv slickad ett tag innan hon känner hur killen bakom henne letar sig uppåt med tungan. Plötsligt virvlar han med tungan i hennes analöppning. Jessica har aldrig känt det förut, men blir riktigt upphetsad.

- Åhhh, mmm, vad skönt stönar hon innan hon börjar frenetiskt suga av den andra killen.

Killen som slickar fortsätter en liten stund innan han ställer sig bakom henne och för kuken mot fittan.

- Va tight du är bruden stönar han när han trycker in den i henne.

Han knullar henne samtidigt som hon suger av den första killen. Killen som knullar henne smeker henne över rumpan innan tummen söker sig till analöppningen. Sakta pressar han in den.

- Åhhh, knulla mig stönar hon, knulla mig.

Hon tar en paus i sugandet, men stönar med öppen mun. Killen framför henne lägger oväntat en stor sats i hennes mun. Jessica sväljer samtidigt som han bakom henne pressar sig mot hennes rumpa, kuken sjunker in helt i henne. Hon hör ett högt stön bakom sig innan hon fylls av hans varma sperma.

Nu hade två stycken kommit i henne, i två av hålen.

Nästa man ger bort kameran och ställer sig bakom då säger han:

- Fan va du kladdat ner fittan.

Väl medveten om att någon måste knulla henne i rumpan säger Jessica.

- Knulla mig i arselet då!
- Vilken tjej utbrister han och för kuken mot röven.

- Vafan, får man knulla rumpa också säger han som kom i munnen. Det vill jag också.

Jessica inser att han inte kommer ge sig förrän han också fått gjort det. Det slutar med att alla de tre knullar hennes rumpa i omgångar och snart så har hon tre satser sperma där bak. Killen med den enorma kuken har närmat sig henne. Innan den tredje har fyllt hennes röv så har hon öppnat byxorna på han med kuken. Hon försöker få in hans slaka 20cm i munnen, men den är nästan för grov. Det blir mer att hon slickar mest på den. Han verkar dock gilla det, kuken styvnar och blir ännu större. När den tredje killen kommit i henne så slutar hon slicka på den, hon backar med huvudet och tittar på den. Den är nog nästa 30cm, minst 28.

- Ska du också knulla mig i rumpan med din jättekuk utbrister hon.
- Vill du hellre bli knullad i fittan så kör vi så säger han.

Han ställer sig bakom henne och för kuken mot den spermadränkta fittan, hon känner hur fittan sakta tänjs ut. Hon flämtar intensivt samtidigt som han trycker kuken in i henne.

- Åhhh den är så stor stönar hon.

Sakta trycker han den ännu djupare innan han börjar knulla henne med långsamma djupa tag. Han knullar henne djupt på alla fyra och hon stönar varje tag han trycker in kuken i henne, i övrigt flämtar hon intensivt.

- Åhhh mmmm åhhhh kvider hon.
- Knulla mig, jag kommer, jag kommer på din stora kuk.

Jessica kom och flämtandet avtar. Han vänder sedan på henne, hon drar benen mot bröstet så han kan komma djupare in i henne. Han lutar sig ner mot henne och börjar knulla henne allt häftigare, hennes intensiva flämtande startar igen. Efter en stund när hela hans stora kuk inne i henne stönar de högt båda två.

- Ååhhhh knulla mig, fyll mig med din härliga kuk stönar hon.
- Fyll min fitta stönar hon ut högt.

Då börjar han hångla med henne för att tysta henne lite, då känner hon hur hans kuk spänner sig och han kommer i henne. Länge håller han den kvar den i henne. När han dragit ut den och ställt sig upp, suger hon av honom en stund innan hon reser sig, tar klänningen och går ut utan att sätta på sig den.

Visst ja filmen säger hon och tar kameran innan hon går.

#6 mikey_81

mikey_81

Älska Snuska!

• Members
  • 268 inlägg
  • 4 thanks

Postad 02 november 2017 - 11:42

Riktigt bra, blev riktigt hård också...

#7 donkey81

donkey81

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 3 thanks

Postad 03 november 2017 - 11:32

Det var morgon och Jessica klev naken ut på balkongen, hon tittade åt det äldre paret på balkongen bredvid innan hon satte sig ner.

- Det ser ut som du hade det bra igår säger Jennifer när hon tittar på filmen i kameran.
- Avundsjuk frågade Jessica lite surt.
- Kanske på han med jättekuken sa Jennifer.
- Vad händer idag då sa Jessica.
- Vet inte, men lite nakenbad tar vi till att börja med.

De tog en heldag på nudiststranden, grabbgänget var där. Vi några tillfällen flörtade han med jättekuken med Jessica.

- Han är ju tänd på dig sa Jennifer.

Jessica svarade inte utan bara tittade på killen.

Lite senare så var tjejerna tillbaka på hotellet för att göra sig i ordning för att gå på nattklubb. Jessica fick ta samma genomskinliga blus som sist och den korta kjolen utan trosor. Jennifer tog en åtsittande klänning.

Jessica funderade på när dagens förnedring skulle komma och hur hon skulle kunna hämnas.

Det tog inte lång stund inne på nattklubben innan Jennifer viskade till Jessica:
- Ser du den ensamma killen i hörnet.
- Mmm sa Jessica.

I hörnet satt en försynt men gullig kille helt själv vid ett bord.
- Du ska smyga dit och suga av honom under bordet.
- Om han inte vill då svarade Jessica.
- Du ska svälja hela satsen sa Jennifer och gick och beställde en drink.

Jessica gick bort till killen och sa:
- Hej!
- Hej svarade han lite förvånat.

Sedan försvann hon ner under bordet och började öppna hans byxor.
- Vad gör du frågade han.
- Slappna av, jag ska suga av dig.

Killen såg sig ängsligt omkring och plötsligt kände han Jessicas sköna läppar runt snoppen. Den växte snabbt i hennes mun, men särskilt stor var den inte, kanske 12-13cm. Jessica tog långa djupa tag, hela snoppen fick ju plats i munnen. Killen stönade lätt av och till.

Då hör Jessica Jennifers röst:
- Hej säger hon till killen.
- Hej flämtar han fram.

Jennifer sätter sig mitt emot honom, hans blick fastnar direkt på hennes urringade d-kupa. Jennifer böjer sig fram över bordet så att brösten nästan ramlar ut. Hon lägger en hand runt hans huvud och drar honom mot sig. Under bordet fortsätter avsugningen. Jennifer sätter hans huvud så han bara ser rätt ner i urringningen och viskar i hans öra.
- Vad ska en tjej göra för att få bli knullad av en man som du. Att man får stå naken på alla fyra och bara vänta på att din kuk ska tränga in i fittan på en.

Jessica känner hur hans snopp är stenhård i munnen och hur han snart borde komma.

Jennifer fortsätter:
- Fast du kanske hellre vill knulla en i röven?
- Åhhhhhh stönar han.

Han lägger hela satsen i Jessicas mun, hon sväljer pliktroget. Jennifer släpper taget reser sig och går, efter någon meter vänder hon sig vinkar och säger:
- Vi kanske ses.

Jessica tråcklar sig ut från bordet och säger:
- Hej då, sedan går hon.

Killen sitter kvar med snoppen framme och undrar vad som hänt.

När Jessica kommit en bit bort från killen ser hon han med jättekuken. Han ser mot henne och kommer närmare. När han kommer fram så presenterar han sig:
- Johan
- Jessica svarar hon.
- Vad snygg du är ikväll fortsätter han.
- Tack svarar hon generat väl medveten om att heenes bröst syns klart genom blusen.

De pratar en liten stund innan Jennifer kommer förbi, hon hejar åt Johan innan hon viskar till Jessica:
- Nu ska du få honom att knulla mig med sin jättekuk, jag väntar på vårt rum.

Sedan gick hon iväg.
- Vad ville hon sa Johan.
- Kom sa Jessica och drog med honom ut.

De kom till en gränd i närheten där de började hångla en stund. Sedan vände sig Jessica sig om och drog upp kjolen, hennes troslösa rumpa blottades.
- Knulla mig sa hon.
- Här svarade Johan frågandes.
- Här och nu sa hon.

Han tog fram kuken som redan var rätt hård, han ställde sig bakom Jessica och började dra kuken längs hennes öppning. Hon var alldeles våt, sakta trängde han sedan in i henne. Långsamt knullade han henne tills han fick in en stor del av kuken, då ökade han tempot till Jessicas förtjusning. Hon stönade högre och högre, hon tog hans händer och förde dem till sina bröst. Hon lutade tillbaka huvudet mot hans och stönade fram:
- Knulla mig, kom i mig.

Johan tog några djupa stadiga tag innan hans kuk exploderade i henne. Han drog sig ur henne och de kysstes. De satte sig sedan ner och Johan frågade om hur de kom sig att hon ville knulla hela gänget. Jessica berätta hon Jennifers utpressning och att hon nu sket i om Jennifer berättade, men att hon ville ha hämnd.
- Å nu vill hon knulla mig sa han.
- Ja svarade Jessica och skakade på huvudet.
- Kan vi inte filma det och pressa henne istället sa Johan.
- Kanske, men helst ska det vara mer sa hon.
- Men om det är ok med dig att jag knullar henne så kan mina polare komma in och ge henne ett rejält gangbang som filmas?
- Nu låter det som en plan sa Jessica och kysste Johan igen.
- Ta vår nyckel sa Johan så återkommer jag med en film sen. Men du måste väl visa mig in först sa han.

De gick till tjejernas rum och Johan ringde sina polare. Först gick Jessica och Johan in, Jessica presenterade Johan innan hon sa:
- Jag går väl ut och låter er roa er.

Jessica gick sedan ut och gänget gick in och gömde sig i hallen med en kamera.

Johan tittade på Jennifer innan han beordrade henne att klä av sig och lägga sig på sängen. Hon drog av sig klänningen, bh och trosor. Hennes fylliga bröst skumpade bär hon la sig ner. Johan dök ner mellan benen och slickade hennes fitta. Jennifer var redan riktigt kåt och efter några minuter så sa Johan.
- Jag hörde att du vill bli knullad av en riktig kuk ikväll.
- Mmm stönade hon.
- En riktigt stor kuk sa han.
- Mmm.
- Säg det!
- Jag vill bli knullade av en stor kuk ikväll.
- Har inte din pojkvän en sån.
- Nää sa hon.
- Ställ dig på alla fyra då sa han.

Jessica flög upp på alla fyra, Johan tog av sig byxorna, förde kuken mot öppningen och pressade lite.
- Åh gud vad stor den är stönade hon.

Då pressade han lite till.
- Stopp den är för stor stönade hon.
- Kan en kuk vara för stor sa Johan
- Nej inte så menar jag, lägg dig på rygg så kan jag rida av dig sa Jennifer.

Johan la sig på rygg, Jennifer satte sig i gränsle över och förde in kuken mot fittan igen. Hon stönade högt när ollonet pressades in, sakta red hon upp och ner längs den enorma kuken. Hon fick snart upp tempot, då gungade brösten i takt och snart gled kuken lätt in och ut. Jennifer stönade, Johan tog tag om henne och drog ner hennes kropp mot sig. Han höll om henne samtidigt som han tog över taktpinnen och knullade henne hårdare.
- Åhh va skönt, ååhhh knulla mig stönar hon.

Johans ena hand glider ner över rumpan och ett av hans fingrar leker med hennes analöppning. Jennifer stönar ljudligt.
- Åhhh låter det högt när fingertoppen glider in i analöppningen.
- Vill du ha mera kuk säger Johan och knullar henne hårt.
- Mmmm stönar hon.
- Säg det då.
- Jag vill ha mera kuk stönar hon högt.

Fullt upptagen av Johans stora kuk märker hon inte hur en av killarna i gänget smyger in i rummet. Han smörjer in kuken med glidmedel och smyger upp bakom henne. Johan lägger en hand på vardera skinka , drar isär dem och blottar analöppningen för sin polare.
- Få höra hur mycket du vill ha mera kuk ikväll säger han till Jennifer.
- Åhh knulla mig så mycket du kan med din stora kuk.
- Vill du ha mer kuk?
- Ja!
- Säg det!
- Ge mig mer kuk!

När hon säger det så trycker polaren kuken mot hennes anal och pressar på.
- Åhhhh stönar hon högt.

Han trycker ner henne mot Johan som ligger still med kuken djupt inne i Jennifer.
Polaren börjar knulla henne hårt i rumpan.
- Kom då viskar Johan i örat på henne.
- Åhhh stönar hon igen och närmar sig en orgasm.

Då hör de killen bakom stöna och han lägger sin sats utöver ryggen på Jennifer.
- Vill du ha mer kuk i röven säger Johan samtidigt som han knullar henne sagt.
- Jaaa.
- Var det så skönt med kuk i rumpan.
- Jaaa.

Nästa kille kommer in och kör in kuken direkt i röven på henne. Hon är på väg att komma av bara känslan av en ny kuk i rumpan. Han knullar henne hårt direkt och Jennifer flämtar häftigt. Efter bara någon minut skakar hon häftigt i en orgasm. Killen fortsätter att knulla henne till han fyller hennes rumpa med sin sperma.
- Det är en till som vill knulla din rumpa säger Johan och efter som vi filmar allt åt Jessica så låter du han knulla dig.

Jessica blev helt stel, båda killarna drog sig ur henne. Den sista killen kom in. Han tog henne i rumpan när hon låg på rygg, när han sedan var på väg att komma drog han ur kuken och förde den till hennes mun:
- Sug och svälj beordrade han.

Hon gjorde som han sa, han la en rejäl sats i hennes mun. Sedan var de klara med henne.

#8 osha

osha

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 70 thanks

Postad 03 november 2017 - 18:04

härlig läsning!

#9 mikey_81

mikey_81

Älska Snuska!

• Members
  • 268 inlägg
  • 4 thanks

Postad 03 november 2017 - 21:32

Wow

#10 donkey81

donkey81

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 3 thanks

Postad 04 november 2017 - 22:54

Jennifer vaknade sent, hon klev ur sängen och gick mot balkongen. Ute på balkongen ser hon Jessica sitter helt naken. Hon går ut mot Jessica som då säger:
- Nu är det min tur att bestämma.
- Vänta nu svarar Jennifer.
- Berättar du för Peter så berättar jag för Alex fortsätter hon.
- Han vet redan sägerJessica och visar ett meddelande på sin telefon.
- Nu näckar du fortsätter Jessica, gör du som jag säger idag är vi kvitt fortsätter hon.

Jennifer ser sig omkring, på balkongen bredvid sitter det äldre paret som vanligt. Mannen ser storögt när Jennifers stora bröst blottas och ännu mer när trosorna åker av. Nakna äter de frukost tillsammans innan de ser damen i det äldre paret reser sig och går.
- Nu går hon ner på vattengympan säger Jessica.
- Ok svarar Jennifer kort.
- Det betyder att du har 30 minuter på dig att få gubben att komma i din mun ute på balkongen medan jag ser på.
- Va säger Jennifer.
- Du hörde mig, tiden går säger Jessica.
- Dessutom får du bara klä på dig när jag säger till fortsätter hon.

Jennifer reser sig och går till dörren, hon öppnar och tittar ut, hon ser ingen så hon går till parets dörr och knackar på. Det tar lång tid.
- Men öppna för fan viskar hon.

Bakom henne raslar det i en dörr och ett par kommer ut och ser på henne, samtidigt öppnar gubben.
- Det är något som måste fixas på din balkong säger hon och drar in gubben.

Chockad följer han med, de kommer ut på balkongen och ser Jessica på balkongen bredvid. Jennifer drar ned shortsen på gubben och börjar suga hans slaka kuk. Sakta reser den sig.
- Den kan inte hålla sig när den blir avsugen av en ung tjej som mig.
- Det är länge sedan va fortsätter hon.
- Mmmm stönar han.

Hon suger allt häftigare och han stönar allt högre.
- Kom, kom i min mun säger hon.

Mannen stönar men han kommer inte.
- Vill du inte komma i min mun stönar hon lite lätt.

Det besvaras med en rejäl sats i munnen som hon sväljer. Sedan reser hon sig och går.

När hon kommer tillbaka till Jessica säger Jessica:
- Klä dig lite, vi har shopping att göra.

Lite senare på stan går de in på en affär med badkläder.
- Gå till provhytten och klä av dig så hittar jag något säger Jessica.

De går åt olika håll. Jessica letar en stund innan hon hittar en röd bikini. Det är minimala stringtrosor som kommer skära in fint mellan skinkorna på Jennifer. Toppen består av två små trianglar som knappt täcker bröstvårtorna, mellan är det bara tunna snören. Jessica tar dem med sig och går till provhytten där Jennifer står helt näck.
- Prova den här säger hon och ger den till Jennifer.

Jennifer tar på sig den och stringen är så minimal att den inte syns mellan skinkorna.
- Du kan behålla den på så går vi vidare säger Jessica.

Hon lägger Jennifers andra kläder i en påse innan de går och betalar, folk runt om dem studerar Jennifers kropp noga.

De går in i en annan affär med sexleksaker och tillhörande kläder.
- Den här ska vi ha säger Jessica och håller fram en tunn vit klänning som är väldigt genomskinlig.
- Ta på dig den säger hon sedan.

Jennifer tar på den och den hänger lite lätt över brösten och döljer knappt något bakom.
- Nu går vi till poolen säger Jessica.

Under timmarna vid poolen så fanns det nog inga mansögon som inte undersökt Jennifers kropp noga. Det var nog fler än en som sprungit in på toa och runkat.

- Jag tänkte vi skulle gå ut ikväll säger Jessica.
- Var då svarar Jennifer.
- Samma ställe som igår, men jag ska byta om säger Jessica.

De går upp på rummet och Jessica piffar till sig, Jennifer väntar bara på att Jessica ska säga något. Då öppnar hon munnen:
- Du kan ta av dig bikinin men behålla resten på.
- Resten? Jag är ju nästan näck då, den är ju helt genomskinlig.
- Ja men bara nästan skrattar Jessica.

Jennifer låter bikinins minimala tygbitar falla i golvet. Jessica ser på henne och säger:
- Du måste nog raka dig helt och pekar mellan benen på Jennifer.

Jennifer hade inte mycket hår där men det syntes tydligt. Hon muttrade lite innan hon försvann in på toa.

Inne på nattklubben var det packat med folk, Jessica såg sig omkring tills hon såg den ensamma killen igen.
- Jennifer, ge honom samma behandling som igår, men innan du går får du locka honom till dansgolvet.

Jennifer gick bort mot killen och hejade, han hejade tillbaka.
- Jag har hört att du har en härlig kuk att suga, får man prova säger hon och dyker ner under bordet.

Killen är stenhård redan innan hon fått upp byxorna. Hon hinner inte suga av honom i en minut innan han fyller hennes mun med sperma.

Jennifer reser sig upp och viskar i hans öra:
- Kom till dansgolvet sen.

Sen går hon ner till Jessica som redan är på dansgolvet. Nere på dansgolvet tittar alla på hennes nästan nakna kropp. Jessica ser killen närma sig och säger då till Jennifer.
- Du ska åma dig med rumpan mot honom tills han är hård igen. Då ska du öppna hans byxa och för in hans kuk i din rumpa. Du ska låta honom knulla din röv på dansgolvet, förstått?
- Förstått.

Killen smyger upp bakom Jennifer, hon börjar genast trycka sig mot honom. Hans armar slingrar sig runt henne och han greppar brösten. Hon känner hur hans snopp styvnar i byxorna. Hon trycker rumpan hårdare mot honom samtidigt som hon öppnar hans byxa. Hon viker upp kjolen lite innan hon greppar hans kuk. Hon för den sakta in mellan skinkorna, hon lutar sig bakåt och viskar till honom.
- Du vill väl knulla mig i rumpan.

Samtidigt pressar hon sig mot hans ollon som tränger in i henne, hon stönar lätt. Hon rör sig fram och tillbaka, hans kuk åker längre in varje gång. Hon tar hans händer för dem mot sina höfter och säger:
- Knulla mig riktigt.

Han tar tag om höfterna och stöter till, de båda stönar och folk runtomkring börjar titta på dem. Han knullar henne häftigare och stönar allt högre, snart kommer hans kuk explodera i henne. Då kommer två stora biffiga vakter och säger:
- Vad händer här då!

De drog isär dem och den ena biffen slängde ut honom från nattklubben samtidigt som han sa till den andra:
- Ta in henne på kontoret.

Den andra vakten tog in henne på ett kontor bakom dansgolvet och sa:
- Klä av dig.

Jennifer lät klänningen åka av ner på golvet, sedan fick hon vänta till den andra vakten kom in och låste dörren och sa:
- Hur vill du ha det, polisanmälan eller betala för dig?
- Hur mycket kostar det sa hon.
- Inget annat en den lille tönten fick.

Vakten satte sig i en stol och knäppte upp byxorna, fram kom en kuk som var mer än 20cm.
- Kom och rid av mig sa han.

Jennifer gick fram och gränslade honom, hon sjönk ner över hans kuk som kändes rätt skön i henne. Hon började sakta rida av honom, hon började långsamt njuta av det. Då hör hon ett bälte öppnas bakom henne, hon försöker vrida huvudet runt. Då tar valten bakom henne ett hårt grepp om håret och vrider hennes huvud framåt.
- Du ville väl ha rejält med kuk sa han och riktade in sin kuk mot hennes anal.

Utan stopp pressar han sakta in nästan hela kuken. Hon stönar högt.
- Du verkar gilla få kuk i röven din lilla slampa säger han.

Med ett hårt grepp om året och den andra handen om hennes höft börjar han knulla henne hårt i rumpan. Den andra vakten började knulla henne med samma tempo. När en kuk åkte in åkte den andra ut, det här hade de gjort förr. Vakten som knullade hennes röv fyllde henne snart. Sedan höll han i håret, drog henne bakåt till ett skrivbord. Han fick henne att vika sig över bordet innan han sa:
- Du måste prova röven på henne, sjukt tight.

Den andra vakten ställde sig bakom henne och körde utan tvekan in kuken i arselet på henne. Han tog tag om höfterna och knullade henne hårt mot skrivbordet.

Efter en lite stund raslar det i låset och dörren öppnar sig, Jennifer försöker vrida huvudet för att se. Vakten som knullar henne sätter händerna på ryggen och pressar ner henne mot skrivbordet.
- Vad händer här då hör hon en mansröst.
- Lugn chefen, vi har bara en dam som vill undvika en polisanmälan sa ena vakten.
- Jaha, då får vi se om hon lyckas då så chefen.

Han gick runt bordet och plötsligt hängde en grov kuk framför ögonen på henne.
- Suga verkar hon inte kunna sa han.

Jennifer fattade vinken och började suga av honom. Kuken växte i munnen på henne. Ett gurgel av stön kom ur henne innan kuken blev för stor att ha i munnen.
Hon började slicka på den istället.
- Åh åh åhhh stönade hon emellanåt när vakten knullade henne.

Sedan kom han i röven på henne.
- Chefen, du måste prova rumpan, det är nog den tightaste vi haft på länge.
- Nog ska jag prova den sa han och drog sig ur munnen på henne.

Han gick runt Jennifer, la en hand på rumpan och skulle föra in kuken i henne då hon vände sig och sa:
- Inte den kuken i rumpan.
- Inte, nämen ringer du polisen då sa han till ena vakten.
- Nä, inte polisen bönade hon.
- Tänkte väl det, håll då käft och njut skrek han.

Han pressade ner Jennifer mot skrivbordet och förde kuken till analöppningen. Sedan tryckte han sakta in den grova kuken i henne. Jennifer blundade och tänkte på vad hon sett, chefen var en man på säkert över 65 år, med en rejäl mage, men också en enormt grov kuk. Till sitt egna högljudda tjut spärrade hon upp ögonen, han hade pressat in kuken i henne. Han tog tag i hennes händer och drog armarna bakåt samtidigt som han hårt stötte kuken djupt i henne. Hon kände hans mage mot hennes skinkor, men framförallt han rejäla kuk i sin rumpa. Hon flämtade och stönade högra och högre.
- Hon gillar att bli rövknullad sa ena vakten.

Chefen knullar henne allt häftigare och hennes kropp trycks hårt mot skrivbordskanten.
- Nu ska jag fylla din lilla slampröv stönar han.
- Åhhhh, åhhhhh stönar hon ännu högre.

Nu får hon inte fram stön längre, hon bara flämtar kraftigt. Hon känner hur hon håller på att krampa i benen och kissa på sig samtidigt. Då kommer plötsligt en fontänorgasm och det bara sprutar ner på golvet. Chefen knullar henne frenetiskt innan han fyller hennes redan spermafyllda röv. Jennifer ligger kvar över skrivbordet när de tre går ut, innan chefen lämnar säger han:
- Om du går nu slipper du en anmälan.

Dörren stängdes, Jennifer tog på sig klänningen, inte för att den dolde något, men ändå. Sedan gick hon ut på dansgolvet.
- Vart tog du vägen fnissade Jessica som sagt till vakterna från början.
- Vi måste gå svarade Jennifer.

De gick ut och gick mot hotellet.
- Är vi kvitt nu frågade Jennifer.
- Nästan sa Jessica.

Sedan gick de vidare. Ungefär halvvägs tillbaka stannar de utanför en dörr till en mörklagd byggnad och Jessica säger:
- En liten sak till sen är vi kvitt.
- Vad är det då svarar Jennifer.
- Du ska gå in där och säga att du är anmäld. När du kommer tillbaka till hotellet är vi kvitt.

Jennifer såg på dörren en stund innan hon öppnade den och gick in. Innanför var det en liten reception, det var ingen där och ljuset var dunkelt. Det fanns en liten ringklocka på bordet som Jennifer använde. Ut genom annan dörr kommer en storbystad dam i 50-års åldern, klädd i bara underkläder.
- Ja sa hon.
- Hej jag är anmäld sa Jennifer.
- Namn?
- Jennifer.
- Nej men va kul, vänta lite sa hon och knappade i datorn.

Hon skrev ut ett papper innan hon sa:
- Du har kryssat i att analsex är ok ser jag och sedan att du vill ha ögonbindel. Stämmer det?

Jennifer funderar på vad det är frågan om innan hon svarar lite tyst:
- Ja.
- Vad bra, skriv under här bara så kan vi starta.

Samtidigt som hon skrev under sa damen:
- Normalt när vi har flickor för gangbang brukar vi undvika ögonbindel, så att flickorna fortfarande kan välja vilka som knullar dem.

Hon satte på Jennifer en ögonbindel och hjälpte henne av med klänningen, sedan sa hon:
- Kom så går vi in då.

En dörr öppnades och de gick igenom den. Jennifer hörde folk. Damen sa med hög röst:
- Det här är Jennifer och hon är er ikväll.

Det dröjde inte många sekunder innan hon kände hur två personer ledde bort henne från damen. De ledde henne till en brits där hon la sig på rygg, de ställde sig på en varsin sida och tog en varsin arm och la dem längs hennes sida. Hon hörde två klick och hennes armar satt fast i britsen. Sedan tog de ett varsitt ben och drog de upp mot hennes mage, de särade dem och låste fast dem i det läget. Nu kunde hon inte göra någonting. Då kände hon direkt hur en kuk landade i ansiktet på henne, hon skulle precis börja suga den när hon hörde en kvinnoröst:
- Stopp nu, damerna först.

Hon hörde skratt innan hon hade en dam sittandes gränsle över hennes ansikte, damen sänkte ner sin fitta mot hennes mun så hon kunde börja slicka henne. Mellan hennes ben känner hon hur någon börjar leka med sin tung runt hennes klitoris. Jennifer gav ifrån sig dova stön samtidigt som kvinnan över henne pressade sig ner och överröstade hennes stön. Den som slickade henne tog ett finger och stoppade in det i fittan på henne, sedan två och tre, de slank lätt in. Då hörde hon en annan kvinnoröst.
- Hon verkar redo nu.

Jennifer stönade högt när den första kuken trängde in i hennes fitta. Själv fick hon fortsätta slicka damen ovanför henne. Nästan samtidigt kom damen som slickade henne och mannen som knullade henne. När de var klara så kom det direkt en ny kuk in i hennes fitta, hon fick även en i munnen. När några stycken hade knullat henne hade de sprutat i både fittan och munnen, över magen och ansiktet. Då hör hon en man säga:
- Nu tror jag det är dags för flickan att få lite kuk i rumpan också.

Han ställde sig som de andra men riktade kuken lite lägre innan försökte tränga in i henne. Det var svårt så han riktade in kuken i fittan istället, knullade henne någon minut innan han försökte med röven igen. Nu kunde han tränga in utan problem. Jennifer stönade högt när hans lår slog mot hennes. Innan mannen hade hunnit komma i henne så stod fontänorgasmen i en hög stråle ur henne. Efter det kom hon säkert var 5:e minut under en lång tid, hon vet inte hur många som knullade henne. Men de varierade hål och ibland kom de även i munnen på henne. Någon gång reagerade hon på att det kändes som att det inte var en riktig kuk som knullade henne. Plötsligt knäpps hon lös, men två personer håller i henne. De hjälper henne ner på golvet och i gränsle över en man, sakta sjunker hon ner på hans kuk. Mannen leker med hennes bröst, en annan kuk styrs mot munnen och hon får börja suga av den. Bakom henne ställer sig en tredje man och riktar sin pjäs mot analen. Innan hon vet ordet av har hon tre kukar i sig samtidigt. De två som knullar henne gör det taktfast, hon avbryter sugandet, håller kuken framför sig. Hon stönar högt:
- Mmm mmm åhhhh.

Hon fortsätter stöna högt och mannen framför henne sprutar henne rakt i ansiktet och in i munnen. De andra två fortsätter i ett högre tempo. Jennifer kommer i en häftig fontänorgasm. De två männen stönar och flämtar innan de fyller ett varsitt hål. Kvinnan från receptionen säger:
- Nu ser hon färdig ut.

Hon hjälper Jennifer ut. Ute i receptionen tar hon av bindeln och säger:
- Du kan duscha där inne och pekar mot en dörr.

Jennifer ser på sig själv, hon har sperma över hela sig. Hon duschar och tar sedan på sig den genomskinliga klänningen. Där efter går hon tillbaka till hotellet. Nu var de kvitt.

#11 tobbeliito

tobbeliito

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 0 thanks

Postad 11 november 2017 - 14:36

Grymt! Skriv gärna en fortsättning! :)

1 användare läser detta ämne

1 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

thaghe
Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------