Hoppa till innehåll

Foto
* * * - - 2 Betyg

Nu räcker det! Admin SE HIT - LÄS OCH LÄR!!

• Vänligen logga in för att kunna svara
2 svar till detta ämne

#1 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 48 028 inlägg
  • 27878 thanks
  • Location.se

Postad 11 november 2017 - 09:16

Nu får det vara nog för min del på Snuska! Flera saker som jag anser vara tvivelaktiga, så jag undrar VAR, NÄR samt VARFÖR inte admin gör något åt det???? 

- Så mycket skit som laddas upp av tvivelaktigt innehåll ifa nonnude och annat. 

- Omyndiga som är inne, trots att det INTE är tillåtet. 

- På snuska ska det talas SVENSKA! Här har vi floder av engelskt skitmaterial från "varelser" som kör med clickbaits(??) 

Listan kan göra längre men orkar inte bry mig numera. Admin ska ju, enligt deras texter, stävja personer under 18 år att ges inträde til Snuska. Här har åtminstone jag sett åtskilliga exempel på att minderåriga registrerat sig, vilket INTE är ok eller acceptabelt! Då tolkar jag det inte på annat sätt som att Snuskas admin ÄR tandlösa troll som vill köra Snuska i botten ännu mer så folk tröttnar och ger sig bort på annat håll. 

Tillråga på allt har Snuskas admin, utan någon information, ändrat i uppladdningsrutinerna så det bara går att ladda ner EN enda fil åt gången! Svagt!! 

Snuska standard lär inte komma att höjas om det fortsätter så. Vill vi verkligen ha det så? Dags att gå vidare till andra bättre siter? Jag tycker det. Så som det set ur i dagsläget. 

• Niro89 och Vircofxxx gillar detta

INGA REQUESTS! NEJ till ALL sorts sexuell kontakt. Du kommer att hängas ut på Snuska! 

Thanked by 1 Member:
Vircofxxx

#2 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Rönken-Rasmus

• Members
  • 164 inlägg
  • 4 thanks

Postad 14 november 2017 - 08:12

Vad finns det för bättre sajter då? Jag vet ärligt ingen alls som snusk...

#3 Bjorn223

Bjorn223

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 november 2017 - 13:59

hitta din dag idag gratis registrering och chatt http://se2.findnewstory.com

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------