Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Kuken

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 balookåt

balookåt

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 34 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 mars 2007 - 19:44

Hej!
När jag har stånd står inte min kuk upp som dom flesta kukar gör, alltså min är mer böjd neråt. vad beror detta på tro? gillar brudar sånna kukar eller :(
seriös svar tack:)

#2 Pliskin7

Pliskin7

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 27 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 mars 2007 - 07:55

det är ju bra när man kör bakifrån för då kommer du lättare åt g punkten.

#3 allbin

allbin

Jannis älskar muff!

• Members
  • 460 inlägg
  • 3 thanks

Postad 15 mars 2007 - 10:13

Hej!
1. När jag har stånd står inte min kuk upp som dom flesta kukar gör, alltså min är mer böjd neråt. vad beror detta på tro?

2. gillar brudar sånna kukar eller :(
seriös svar tack:)

1. Din kuk består av 3 svällkroppar som när de fylls av blod, sväller och blir större och hårdare, dvs du får stånd. En ligger underst och inne i den går urinröret, ovanpå den ligger sen två lite större och kompaktare sida vid sida. Vilket håll snorren pekar beror precis som storleken på ståndet på hur svällkropparna ser ut. Om tex din övre vänstra hade varit större än den högra så hade snorren din pekat åt höger istället.

2. Har du nånsin tackat nä till en brud med orsak av hur hennes fitta såg ut? Du kan nog vara rent lugnt sålänge du inte har stora variga vårtor längs ollonet.

#4 jugboy

jugboy

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 juni 2007 - 20:38

är den inte böjd typ 45 grader eller så åt nåt håll är det nog väldigt "normalt" iaf... det normala för snoppar (nu talar jag inte porrfilm) är väl att dom är böjda åt ett eller annat håll... ofta/oftast åt vänster, men nog har jag sett många böjda neråt och uppåt också :-p

är det en ganska extrem böjning kan det vara något en urolog kan titta på och hjälpa dig att fixa med operation, men jag har en känsla att det rör sig om en "normalböjning" ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------