Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Anabola

• Vänligen logga in för att kunna svara
150 svar till detta ämne

#1 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 oktober 2005 - 00:02

Va tycker ni om anabola? effekter..osv

#2 cja

cja

Bill Gates 1981: 640 kilobyte borde räcka för vem som helst.

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 oktober 2005 - 12:27

Va tycker ni om anabola? effekter..osv

Ja du jagh annser att det är den hemskaste drogen som finns med tankte på dess biverlinngar.

#3 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 oktober 2005 - 15:25

Ja du jagh annser att det är den hemskaste drogen som finns med tankte på dess biverlinngar.

håller med till 110%...skulle aldrig själv trycka i mig sånt...vill ha mina bollar kvar:P :D men kul att höra va folk tycker...

#4 donnatello

donnatello

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 20 inlägg
  • 0 thanks

Postad 30 oktober 2005 - 16:53

Den hemskaste drogen??? Vi talar om MÄNGDER av preparat, någon specifik du tänkte på???

Har tagit en del olika preparat genom åren med olika resultat och jag har aldrig haft några problem!

Tycker att det är helt okej att använda preparat för att uppnå sina mål!

#5 mrkuuk

mrkuuk

Jannis älskar muff!

• Members
  • 445 inlägg
  • 0 thanks

Postad 30 oktober 2005 - 22:53

Den hemskaste drogen??? Vi talar om MÄNGDER av preparat, någon specifik du tänkte på???

Har tagit en del olika preparat genom åren med olika resultat och jag har aldrig haft några problem!

Nåt att rekommendera? :bag:
``I met a gin soaked, bar-room queen in Memphis,
She tried to take me upstairs for a ride.
She had to heave me right across her shoulder
'Cause I just can't seem to drink you off my mind.´´

#6 showmeyourdreams

showmeyourdreams

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 19 inlägg
  • 0 thanks

Postad 31 oktober 2005 - 05:11

Vart beställer du hem dina anabola??har hört om att man kan få ett hjärta som en 80-åring:S..äre sant??

#7 donnatello

donnatello

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 20 inlägg
  • 0 thanks

Postad 31 oktober 2005 - 20:48

Nåt att rekommendera? :bag:

Själv har jag tagit Deca, Primobolan Depot, Winstrol både tabbar och Depot, Andriol, Testosterone Propionate och Testoviron och Sustanon 250!

Vill du bulka på dig så kör Testo, men det är sketna grejor och aromatiserar lätt! Testosterone förvandlas sekundärt till östrogen i kroppen så risk för gynekomasti finns! Knappast troligt vid lite användande men jag har vänner som har haft det problemet! :crap:

Jag tycker att Deca och Primobolan är kanon! Hyfsat rena grejer och det funkar bra på lågkaloridiet! Styrkan kommer och man blir lite hårdare i kroppen!

showmeyourdreams!Jag har alltid känt folk som har grejor till salu så det har aldrig varit några problem! Angående hjärtat så är väl allt möjligt! Som sagt så reagerar olika personer olika på olika preparat!Du kan bli steril, skallig få kraftig acne mm! Jag fick lite acne på axlarna men det försvann snabbt!

Kolla här för lite mera info om preparaten! Googla om biverkningar och sedan är det upp till var och en att avgöra om det är värt det!? :mongo:

http://www.steroidtips.com/

#8 jannis

jannis

[Text på en lapp på en anslagstavla:] "Kollektiv kompis sökes

• Members
  • 973 inlägg
  • 1 thanks

Postad 12 november 2005 - 02:15

ville bara visa dessa bilder på en som heter greg valentino.
han har varit beroende av steroider i 6 år.
vill man ta steroider så är det upp till var och en men han är nog lite för mycket eller?
knulla en milf i röven

#9 honkey

honkey

Rönken-Rasmus

• Members
  • 169 inlägg
  • 2 thanks

Postad 12 november 2005 - 18:24

den där snubben va väl i aftonbladet för ett par år sen?
har för mej att han sprutade in olja i musklerna för att få nån typ av punkttillväxt... ser fördjävligt ut iaf.., han måste ju va helt slut.

#10 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 25 thanks

Postad 12 november 2005 - 18:31

Jag säger bara, kolla på hur Ricky Brusch är idag så förstår ni nog vilka biverkningar som anabola steroider ger vid långvarit bruk. Den som såg TV intervjun med honom för ett par månader sedan kan säkert hålla med mig. Att använda anabola steroider är enligt min mening definitivt ett bevis på IQ-fiskpinne.

#11 mrkuuk

mrkuuk

Jannis älskar muff!

• Members
  • 445 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 november 2005 - 20:15

Jag säger bara, kolla på hur Ricky Brusch är idag så förstår ni nog vilka biverkningar som anabola steroider ger vid långvarit bruk. Den som såg TV intervjun med honom för ett par månader sedan kan säkert hålla med mig. Att använda anabola steroider är enligt min mening definitivt ett bevis på IQ-fiskpinne.

Va? Han e ju fullt normal. Tänker fan inte flytta till nåt radhus i spanien som alla andra russin när jag blir gammal. Nä stänga in sig i ett hus med neddragna persienner o en gigantisk skivsamling, det är grejer det! Jag tänker nog i och för sig författa en del konspirationsteorier med.
``I met a gin soaked, bar-room queen in Memphis,
She tried to take me upstairs for a ride.
She had to heave me right across her shoulder
'Cause I just can't seem to drink you off my mind.´´

#12 johnny

johnny

Älska Snuska!

• Members
  • 133 inlägg
  • 17 thanks
  • Locationkungälv

Postad 19 november 2005 - 13:07

Va snackar ni om egentligen, Gregg Valentino har inget med aas att göra. Den grabben använder synthol och ser helt rubbad ut (olja)

Angående Ricky, så är det nog knappast steroider som gjort han helt väck... pröva droger och brännvin.

#13 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 november 2005 - 17:51

ja du en hel del av våra värst mördare bankrånare m,m har blivit det dom blivit pga anabola pga att det gör att man tappar all självkontroll över huvudtaget man kan inte kontrollera sig för 5 jävla ören el man kan ju men man blir lätt uppretad. och då så ja.
Kan ta ett exempel i från göteborg frölunda faktiskt där bodde en person som höll på med proffsboxning. Han stog utanför ett cafe tro jag det va så kommer hans bästa kompis fram till honom och slår till honom. Bocarn hade kunnat däcka homon på ett ända slag för han va lite och bening men i ställer dra han fram en knogjärnskniv och skär halsen av honom. När dom tog honom 5 min senare och tog prover på honom så vissa det sig att han hade blodet fullt med steorider.

känner till ett antal fler fall där anabola är inblandat.
CJA the one and only

#14 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 25 thanks

Postad 19 november 2005 - 23:56

Va snackar ni om egentligen, Gregg Valentino har inget med aas att göra. Den grabben använder synthol och ser helt rubbad ut (olja)

Angående Ricky, så är det nog knappast steroider som gjort han helt väck... pröva droger och brännvin.

Det är definitivt anabola steroider som har gjort honom så och inte droger och alkohol. Har du inte läst han bok ? där han själv berättar om vilka olika preparat som han använde och alla dom biverkningar som sådana preparat har, ruskig läsning. Anabola sterioder är och förblir totalt livsfarligt och om man tar sådant så är det IQ-fiskpinne.

#15 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 november 2005 - 10:54

Det är definitivt anabola steroider som har gjort honom så och inte droger och alkohol. Har du inte läst han bok ? där han själv berättar om vilka olika preparat som han använde och alla dom biverkningar som sådana preparat har, ruskig läsning. Anabola sterioder är och förblir totalt livsfarligt och om man tar sådant så är det IQ-fiskpinne.

fiskpinne nä du en molikylär microloppa kanske dom brukar ha ungifärligt länge 0,000012mm
CJA the one and only

#16 hajduman

hajduman

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 november 2005 - 20:51

Det finns olika sätt att ta steroider, antingen missbrukande eller kontrollerande.... det krävs ganska mycket kunskap för att kunna yttra sig om AAS över huvudtaget, det är en hel vetenskap. Och det finns puckon och det kommer alltid finnas puckon, som inte vet vad de sysslar med för preps. Med dagens steroider kan du komma undan ganska biverkningsfritt, exempelvis finns det kombinations piller/medel man tar i samband eller efter en steroidkur för att få bort de farliga bieffekterna. Tanken på att kombinera alkohol under en kur är totalt oansvarsfult och de människor som gör det vet inte vad de håller på med, de tror att steroider är nått slags mirakel medel som gör att det växer bara de stoppar/injicerar det i sig (vilket är fel, man höjer enbart kroppens förmåga att bygga muskler snabbare men under samma förhållanden som "ren" träning, alltså mycket mat).

Exempel: En Deca-kur ger enbart i slutändan högt blodtryck under kurens gång om man kombinerar antipillerna (antiöstrogen nolvadex hcg ).

p.s själv har jag aldrig tagit steroider, men är ren bodybuilder... och läser därför på ganska mycket pga intresse.

#17 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 25 thanks

Postad 22 november 2005 - 21:33

Det finns olika sätt att ta steroider, antingen missbrukande eller kontrollerande.... det krävs ganska mycket kunskap för att kunna yttra sig om AAS över huvudtaget, det är en hel vetenskap. Och det finns puckon och det kommer alltid finnas puckon, som inte vet vad de sysslar med för preps. Med dagens steroider kan du komma undan ganska biverkningsfritt, exempelvis finns det kombinations piller/medel man tar i samband eller efter en steroidkur för att få bort de farliga bieffekterna. Tanken på att kombinera alkohol under en kur är totalt oansvarsfult och de människor som gör det vet inte vad de håller på med, de tror att steroider är nått slags mirakel medel som gör att det växer bara de stoppar/injicerar det i sig (vilket är fel, man höjer enbart kroppens förmåga att bygga muskler snabbare men under samma förhållanden som "ren" träning, alltså mycket mat).

Exempel: En Deca-kur ger enbart i slutändan högt blodtryck under kurens gång om man kombinerar antipillerna (antiöstrogen nolvadex hcg ).

p.s själv har jag aldrig tagit steroider, men är ren bodybuilder... och läser därför på ganska mycket pga intresse.

För mig så är detta helt obegripligt och jag trodde i min enfald att idrott (bodybuilding kanske inte är en idrott) handlade om människokroppens naturliga prestationsförmåga och inte om kemisternas förmåga att skapa prestationshöjande kemiska ämnen.

#18 hajduman

hajduman

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 november 2005 - 18:23

För mig så är detta helt obegripligt och jag trodde i min enfald att idrott (bodybuilding kanske inte är en idrott) handlade om människokroppens naturliga prestationsförmåga och inte om kemisternas förmåga att skapa prestationshöjande kemiska ämnen.

Välkommern till sportens värld...

våra kära svenska friidrottare har/håller säkert även de på med en del, anledning till att inte så många åker fast i doping kontroller är för att en doping kontroll inte kan kontrollera alla olika prepps och vad idrottaren tagit för exempelvis nån månad sedan. Dagens prepps kan man få ur kroppen ganska snabbt.

#19 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 25 thanks

Postad 23 november 2005 - 21:45

Välkommern till sportens värld...

våra kära svenska friidrottare har/håller säkert även de på med en del, anledning till att inte så många åker fast i doping kontroller är för att en doping kontroll inte kan kontrollera alla olika prepps och vad idrottaren tagit för exempelvis nån månad sedan. Dagens prepps kan man få ur kroppen ganska snabbt.

Du menar att Carolina Klüft, Stefan Holm, systrarna Kallur, Christian Olsson mfl skull använda dopingpreparat ? Vad har du för belägg för det ?

#20 hajduman

hajduman

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 november 2005 - 22:06

Du menar att Carolina Klüft, Stefan Holm, systrarna Kallur, Christian Olsson mfl skull använda dopingpreparat ? Vad har du för belägg för det ?

precis... beläggen är att allmänheten inte vet hur det är och vad som faktiskt krävs för en elit idrottare att komma till den nivån...

gener + extra hjälp är vad som krävs, så har det varit de senaste 30-40 åren

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------