Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Anabola

• Vänligen logga in för att kunna svara
150 svar till detta ämne

#21 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 november 2005 - 22:11

precis... beläggen är att allmänheten inte vet hur det är och vad som faktiskt krävs för en elit idrottare att komma till den nivån...

gener + extra hjälp är vad som krävs, så har det varit de senaste 30-40 åren

håller med till 110%

#22 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 27 thanks

Postad 23 november 2005 - 22:25

Jag går bara efter statistiken och under 2005 så har totalt sex idrottare i Sverige fått avstängningar pga doping och av dessa så kommer fem från dom s.k kraftsporterna och det tycker jag talar sitt tydliga språk om vilka det är som håller på med dopning. Dom/ni får dopa er hur mycket ni vill för mig för det är ju era liv och kroppar, men för mig så är dopning fullständigt IQ-fiskpinne, oavsett om man är bodybuilder eller stavhoppare.

#23 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 november 2005 - 23:22

Jag går bara efter statistiken och under 2005 så har totalt sex idrottare i Sverige fått avstängningar pga doping och av dessa så kommer fem från dom s.k kraftsporterna och det tycker jag talar sitt tydliga språk om vilka det är som håller på med dopning. Dom/ni får dopa er hur mycket ni vill för mig för det är ju era liv och kroppar, men för mig så är dopning fullständigt IQ-fiskpinne, oavsett om man är bodybuilder eller stavhoppare.

håller med dig också till 110%....det är verkligen iq fiskpinne

#24 mrkuuk

mrkuuk

Jannis älskar muff!

• Members
  • 445 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 november 2005 - 23:59

Enligt tidningarna gick ju Carolina Kluft upp ÅTTA kilo muskler på ett år. Men ingen spekulerar i hur. Tänk om det varit en amerikansk (gärna svart) tjej som gjort det. Då hade det nog grubblats lite mer. Har själv tränat en del, samt gått på olika dieter. Kan ju säga att åtta kilo är bisarrt mycket. Måste dock reservera mig lite för att det kan ha varit en tidningsanka, men om så är fallet finns det nog all anledning att undra. För övrigt tycker jag Carro Pippi långstrump Kluft är en rätt vidrig människa.

En annan pryl är ju att det som igår var lagligt är idag dopingklassat. Det har ju T.ex snackats om att förbjuda kreatin? Man slutar kanske inte med nåt bara för att nån annan får för sig att det inte är ok??? :crap:
``I met a gin soaked, bar-room queen in Memphis,
She tried to take me upstairs for a ride.
She had to heave me right across her shoulder
'Cause I just can't seem to drink you off my mind.´´

#25 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 27 thanks

Postad 24 november 2005 - 00:27

Enligt tidningarna gick ju Carolina Kluft upp ÅTTA kilo muskler på ett år. Men ingen spekulerar i hur. Tänk om det varit en amerikansk (gärna svart) tjej som gjort det. Då hade det nog grubblats lite mer. Har själv tränat en del, samt gått på olika dieter. Kan ju säga att åtta kilo är bisarrt mycket. Måste dock reservera mig lite för att det kan ha varit en tidningsanka, men om så är fallet finns det nog all anledning att undra. För övrigt tycker jag Carro Pippi långstrump Kluft är en rätt vidrig människa.

En annan pryl är ju att det som igår var lagligt är idag dopingklassat. Det har ju T.ex snackats om att förbjuda kreatin? Man slutar kanske inte med nåt bara för att nån annan får för sig att det inte är ok??? :crap:

En viss fotbollsspelare i Juventus gick också upp ganska många kilo (muskler) på kort tid :stars:

#26 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 november 2005 - 00:29

kreatin kommer aldrig förbjudas...

#27 cja

cja

Bill Gates 1981: 640 kilobyte borde räcka för vem som helst.

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 november 2005 - 09:34

hon har vart i piller burken det är omöligt att få mer än 3kg muskler på ett år utan piller kan iof vara kost tillskott me skulle gissa mer på det nu när jag tänker efter men utan något kan man bara lägga på sig 3 kg muskler om man så träna dygnet runt i ett helt år.
CJA the one and only

#28 mrkuuk

mrkuuk

Jannis älskar muff!

• Members
  • 445 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 november 2005 - 14:55

kreatin kommer aldrig förbjudas...

Nä det får man väl hoppas. Jag tog dock det som ett exempel. Vem trodde att rökning skulle förbjudas på krogen för 10 år sen?

Min poäng var att det som är ok idag inte behöver vara det i morgon, men det betyder ju inte att folk slutar använda det om dom kan komma undan med det.

#29 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 27 thanks

Postad 24 november 2005 - 15:53

Nä det får man väl hoppas. Jag tog dock det som ett exempel. Vem trodde att rökning skulle förbjudas på krogen för 10 år sen?

Min poäng var att det som är ok idag inte behöver vara det i morgon, men det betyder ju inte att folk slutar använda det om dom kan komma undan med det.

Du har en poäng i din poäng och Wyatt ställer upp på din poäng :)

#30 MyNameIsNobody

MyNameIsNobody

MyNameIsNobody

• Members
  • 662 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 november 2005 - 17:41

han preppar säkert anabola och all möjlig skit, men det är inte det som har fått hans muskler att se ut sådär.. det är, som folk tidigare har konstaterat OLJA!! Han sprutar in olja i musklerna så dom ser större ut..

#31 hajduman

hajduman

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 november 2005 - 18:14

Kvinnor har ca 20 gånger mindre testosteron än killar i allmänhet, en kille i tjugoårsålder skulle mycket väl kunna gå upp 8 kg muskler det första året han tränar (med bra gener). Men att en kvinna skulle gå upp 8 kg är som ni sa omöjligt.

#32 mrkuuk

mrkuuk

Jannis älskar muff!

• Members
  • 445 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 november 2005 - 21:30

Kvinnor har ca 20 gånger mindre testosteron än killar i allmänhet, en kille i tjugoårsålder skulle mycket väl kunna gå upp 8 kg muskler det första året han tränar (med bra gener). Men att en kvinna skulle gå upp 8 kg är som ni sa omöjligt.

Ja o kluft var väl knappast nån nybörjare heller? :crap:

#33 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 27 thanks

Postad 24 november 2005 - 22:29

han preppar säkert anabola och all möjlig skit, men det är inte det som har fått hans muskler att se ut sådär.. det är, som folk tidigare har konstaterat OLJA!! Han sprutar in olja i musklerna så dom ser större ut..

Det låter ju som en riktigt begåvad kille :stars: Ha alltid Q8 i musklerna

#34 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 25 november 2005 - 07:39

Funkar det på andra organ också tror Du ?? :bag:

Ska det vara syntetisk olja ?? Jag har lite kvar sedan senaste servicen. :)

#35 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 27 thanks

Postad 25 november 2005 - 10:37

Funkar det på andra organ också tror Du ?? :bag:

Ska det vara syntetisk olja ?? Jag har lite kvar sedan senaste servicen. :)

Testa ICA's matolja det borde fungera, men du behöver nog drygt 1/2 liter för att den ska komma upp i samma storlek som Wyatt har :)

#36 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 25 november 2005 - 10:53

Testa ICA's matolja det borde fungera, men du behöver nog drygt 1/2 liter för att den ska komma upp i samma storlek som Wyatt har :)

Jaha... så du kan rekommendera ICA:s matolja.... och en halv liter sa du... jag får väl lita på den som har erfarenhet... :1bluewink

#37 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 november 2005 - 18:40

många av dom som har testa ligger i dagens äge 2 meter under marken
mennar oljan
CJA the one and only

#38 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 november 2005 - 19:04

många av dom som har testa ligger i dagens äge 2 meter under marken
mennar oljan

och det även han om ja inte har fel?

#39 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 november 2005 - 22:49

japp tro han dog ett par timmar efter bilderna togs
CJA the one and only

#40 dinku(K)l

dinku(K)l

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 66 inlägg
  • 0 thanks

Postad 26 november 2005 - 00:22

japp tro han dog ett par timmar efter bilderna togs

nej det gjorde han inte...så mycket vet ja...han gick ju runt så där ett tag...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------