Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Anabola

• Vänligen logga in för att kunna svara
150 svar till detta ämne

#141 _Toobbe

_Toobbe

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 maj 2008 - 17:11

om man vill köra en kur Dianabol. såg att de sänkte kroppens Testestoron. men om man bara kör 1 kur och bildar mycket muskler. och de tog 4 veckor tills testestoron nivåerna i kroppen är normala igen. tjänar man mycket muskler på det än man skulle gjort utan Dianabol ? :)

#142 einlajo

einlajo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 mars 2009 - 11:14

Jag går bara efter statistiken och under 2005 så har totalt sex idrottare i Sverige fått avstängningar pga doping och av dessa så kommer fem från dom s.k kraftsporterna och det tycker jag talar sitt tydliga språk om vilka det är som håller på med dopning. Dom/ni får dopa er hur mycket ni vill för mig för det är ju era liv och kroppar, men för mig så är dopning fullständigt IQ-fiskpinne, oavsett om man är bodybuilder eller stavhoppare.

Kom ihåg nu att RFs lista innehåller både motionärer & aktiva idrottare.
T ex F&S har ett tiotal avstängningar numer som drabbar Friidrottsförbundet.
Många klubbar/gym är anslutna till t ex Tyngdlyftningsförbundet och/eller Styrkelyftsförbundet, och motionärerna hamnar du under dessa när de torsakr.

#143 einlajo

einlajo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 mars 2009 - 11:20

Välkommern till sportens värld...

våra kära svenska friidrottare har/håller säkert även de på med en del, anledning till att inte så många åker fast i doping kontroller är för att en doping kontroll inte kan kontrollera alla olika prepps och vad idrottaren tagit för exempelvis nån månad sedan. Dagens prepps kan man få ur kroppen ganska snabbt.

Man kan kolla alla kända preparat.
Hört talas om gaskromatografi-masspektromi?

Sedan verkar du inte vara speciellt bekant med WADA & ADAMS system heller.

#144 einlajo

einlajo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 mars 2009 - 11:22

precis... beläggen är att allmänheten inte vet hur det är och vad som faktiskt krävs för en elit idrottare att komma till den nivån...

gener + extra hjälp är vad som krävs, så har det varit de senaste 30-40 åren

Kontentan är att många torskar internationellt.
Se då till Sverige som har ett av de bäst utbyggda ssytemen för oanmälda tester, och hur få idrottare som torskar, så faller ditt resonemang ihop.

#145 Cockatoo

Cockatoo

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 130 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 mars 2009 - 12:13

Angående steroiders farlighet, så förvånar det mig att det finns massor med kändisar som måste tagit väldiga mängder steroider, men som inte har några tydliga biverkningar. Kolla på Arnold, över de 60 och hälsan själv. Eller Reg Park, som dog nyligen. Vad blev han, 79? Och hur många kända byggare har egentligen fått "roid rage"? Jag känner bara till Craig Titus, men är iofs inte så himla insatt...

#146 westeras1975

westeras1975

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 63 inlägg
  • 0 thanks

Postad 26 april 2010 - 19:39

Angående steroiders farlighet, så förvånar det mig att det finns massor med kändisar som måste tagit väldiga mängder steroider, men som inte har några tydliga biverkningar. Kolla på Arnold, över de 60 och hälsan själv. Eller Reg Park, som dog nyligen. Vad blev han, 79? Och hur många kända byggare har egentligen fått "roid rage"? Jag känner bara till Craig Titus, men är iofs inte så himla insatt...

tJA!
Arnold har opererat hjärtat(så ej direkt helt hälsosam där!)men enligt alla som vet lite så använde arnold mest primobolan+dianabol sägs det(svårt att tänka mig i de doser som ja läst om,växer knappt på dessa själv?)
Jag har personligen kört med steroider i runt 15år och har skador som hör till detta som leder som skadats(vanligt vid winstrol bruk=torkar ut lederna och när man lyfter tungt så knak aj oj oj!)nybörjar fel förståss då dt hände i början!
Kollat hjärtat,lever,njurar osv och hittas inga skador på ngt av organen i kroppen efter en 8månaders ren träning o med tanke på de doseringar jag använt under alla åren+kört året runt kurer(3år utan uppehåll som max o är ej ngt att rekommendera,kraschar fint om man ej vet vad man pysslar med+har stålar att köra med vissa prepp året runt som t.ex hgh"tillväxthormon"är rätt så dyrt o ligga på året runt i doser på 4-8iu/dag en normal kostnad på apoteks hgh överstiger lätt 40000kr(finns kina hgh osv för bråkdelen av det priset,men är förmodligen ej lika potent o fel doserat till o av dessutom!)

Normal kur=som Bas testosteron 1000mg/dianabol 70-120mg/dag/deca600mg och equipoise 800mg(eller antingen eller eq eller deca)

Cutting kur=tren acetate/test propionate/winstrol/proviron m.m under 20veckor(12veckor är mer än nog och även 10veckor räcker för detta)

Bulk kur=anadrol/testo/equipoise/deca/dianabol/proviron/hgh/b12/OBS ej alla prepp samtidigt utan under kuren så bytes vissa saker ut till en annan sort,enda som är kuren igenom är testo/equipoise och deca som är 3bulk prepp i denna blandningen(testo+deca är bland de starkaste bulk steroiderna för injektion och finns även i snabba estrar"kickar igång fortare"och då binder de mindre vätska o därav mindre vikt ökningar o ser ej lika bullig ut!

Jag skulle kunna skriva säker i flera timmar om detta efter allt som jag kört på och använder tills jag är runt 40år sedan så blir det kortare kurer ngn enstaka ggr då o då+ser till att jag är rippad året runt så man ej blir o se ut som t.ex en gammal arnold som ej är direkt vacker när det gäller muskelmassan då han ej kör på med steroider o lika hård träning av uppenbara själ=åldern osv!

Jag rekommenderar alla som funderar att köra med steroider att nå sin max potential i 1a hand och sedan kolla på straffskalan(fängelse osv)även infektioner osv är ej 100% ovanligt då det finns en massa fake prepp som är smutsiga!(snarare vanligt än ovanligt att nybörjare får skit saker än en gammal steroid lirare som kört på i 1-2årtionden(när ja startade så fanns det ej ngra falska prepp omkring mig,det komm ej för än ngt år efter ifrån ryssland o inden osv(akrahin-cytahoch-omnadren-testoviron-parabolan-bioreactor-jelfa osv va vanligast under 80-90talet att få tag på och max pris för ryss5mg va 50öre i dag så finns dessa ej att fåtag på och de som tillverkas kostar ca 2-5kr beroende på mängd/säljare/shopp osv,men ca 3kr är relativt normalt vilket är väldigt dyrt i jämförelse,men lagarna har oxå endrats från lagligt till olagligt sedan ja startade vilket såklart spelar in på priserna osv(om allt vore lagligt att köpa+använda ännu så skulle nog allt vara billigare än de va förr,då thai o kina preppen är billigare i produktion osv)

Jag rekommenderar ej ngn att starta med steroider,det är val som varje person gör!
Om man nu väljer att starta så tänk med insidan av skallen o börja med de mildare steroiderna eller lägre doser på de tyngre klass2steroiderna som är anadrol,testo,dianabol osv!nybörjare brukar öka minst 10kg på endast låg dos dianabol+testo under första 4-6veckorna så förmodligen bästa kuren är den första(minns själv vad ja ökade under 1a kuren,och 23,8kg är rätt stor skillnad,problemet va att jag va en aning ung ännu o hade precis fyllt 20år vilket ej är en ideal ålder utan den tidigaste rekommenderade åldern att börja,jag tycker man minst skall vara 25år då man startar eftersom kroppens egna hormoner börjar sjunka naturligt vid den tidpunkten på de flesta männen!

Kolla upp organen hos en läkare med jämna mellanrum då vissa kan få skador snabbt av steroider(har polare som har dött pågrund av kraftiga doser under flera år utan att kolla upp sig,oxhjärta pang bom!
Rest in peace brothers.

#147 Asynja

Asynja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 februari 2011 - 14:44

Jag har haft pojkvänner som tagit anabola, min erfarenhet är att beroende på hur killen mår innan han trycker i sig grejorna spelar stor roll.
Vissa mår jättebra, de första månaderna är de superkåta (me like :icon_razz: ) men sen försvinner sexlusten mer och mer (tyvärr).
Sen har jag haft nån pojkvän som blivit mer aggressiv när han tog testo men han var det redan innan så han hade det i sig eller vad man ska säga.
Personligen har jag inget emot om killen tar, så länge han sköter det snyggt.

#148 kartellen

kartellen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 30 inlägg
  • 0 thanks

Postad 18 februari 2012 - 03:34

Ja du jagh annser att det är den hemskaste drogen som finns med tankte på dess biverlinngar.

anabola är ingen drog, det är doping. två helt olika saker.

#149 westeras1975

westeras1975

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 63 inlägg
  • 0 thanks

Postad 31 mars 2012 - 16:41

Va tycker ni om anabola? effekter..osv

Hej!
Har kurat med aas prepp(näst intill alla olika sorter under ca:17år,efter3e kuren hade jag ökat 58kg och efter kuren behöll jag ca 43kg,tappade extremt mycket då,förmodligen pågrund av att jag ej va riktigt insatt i pct cycle kuren"efter kurs terapi kuren som återhämtar kropsegna hormonerna"!

har bollarna kvar o de fungerar alldeles utmärkt,under kurernas början skulle jag helst vilja ligga på bruden o pumpa henne full med kuk i alla öppningarna en si sådar 8ggr/d,men detta kan man ju lätt säga ärmindre populärt,har hitills ej träffat en tjej som vill ha kuk i ca10-14timmar/dygn vilket kansnke är en hel del???

men ngra månader in i kuren har sexlusten minskat till ngra ggr/v vilket kankse är mera normalt i min ålder!

jag kan rekomendera saker som:metandienon,oxymetholone,alla testo sorter,masteron.stanozolol,turinabol m.fl även hgh=tillväxt hormonerna är jävligt bra o kostar därefter!

så allt det där att man skulle bli kullös o en impotent snubbe=mycket skrämsel propagande,så länge man använder skallen o ej kurar typ 20år utan uppehåll är risken liiiiiiiten.

lycka till allihopa som funderar på just aas/steroider o androgener,ni som ej gillar detta säger jag bara en sak till=testa o öppna eran hjärna o se att ni faktiskt har fel,alla medeciner har vissa biverkningar även steroider,alvedon döe människor av varje år,morfin dör folk av varje dag osv,osv=farliga saker alltihoppa när det gäller läkemedel om man ej vet hur man skall använda dessa!

mvh

nerobol5(westeras75)

#150 ALL0CA

ALL0CA

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 januari 2014 - 23:25

Dåligt

#151 stadsbo

stadsbo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 167 inlägg
  • 15 thanks

Postad 24 februari 2014 - 13:42

Hej. Eftersom det mesta är sex relaterat här inne så om man ser på den sexuella biten och anabola så i början tänder man på allt och man kan hålla "honom" i givakt i alla väder men efter ett tag så kan man bli glad att få upp honom en gång per månad, detta har många anabola användare sakt till mig genom åren.

Inget skit att ha.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------