Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Hur förlorade ni oskulden?

• Vänligen logga in för att kunna svara
183 svar till detta ämne

#1 vassmuss

vassmuss

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 mars 2005 - 02:58

själv var man ca 15 år.
efter en låååång natt med "förspel", så kom man äntligen till sak;
kondomen sprack o tjejen blev gravid.
efter långa veckors tjöt, blev d till slut abort.

ruskig upplevelse.

har någon annan nån lite mer trevligare erfarenhet, lr kanske rentav en riktigt rolig upplevelse när ni "blev av med rullstolen"? :D

#2 Lessebo

Lessebo

Onanist Guru

• Members
  • 80 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 mars 2005 - 03:23

Jag var ca 15 o hade precis kommit hem (lagom till mitt utegångsförbud som man då hade) men precis som jag ska gå o lägga mig ringer bruden o frågar om man inte vill komma tillbaks till festen för hon ska spendera natten tillsammans med ett par till. Så man smyger ju självklart ut o efter som att festan va på gården intill så tvekade man ju inte enns....

så jag o min fina blondin som var något år äldre får en bäddsoffa att sova i som självfallet gnisslar som satan o där händer det! varenda jävel som sovit där hadde hört allting, pga den gnisslande bäddsängen...

Men det värsta var när man vaknar på morgonen av att bruden springer in i rummet o säger att mamman har kommit hem... jag trodde ju självklart att hon skojade så jag går upp i fillingarna o precis som jag klivit upp ur bädd soffan så står det e ilsken 40 årig morsa i dörren, :cussing: aningen pinsamt för en 15årig kille... så jag drog snabbt på mig kläderna o smet! :mongo:
Have fun and enjoy!

#3 Fredrik

Fredrik

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 113 inlägg
  • 1 thanks

Postad 07 mars 2005 - 12:08

Jag var 17 år och var på besök på en festival. Jag lyckades hitta en 24 årig brud från malmö som jag strula med större delen av kvällen. Båda var hysteriskt berusade och det slutade med att hon tog med mig ut på en ko äng och ja uttnytja mig till fullo :D Jag vakna senare upp på morgonen med att jag satt lutad upp mot en stubbe med brallorna nere och brevid mig stod det en jobbig skånsk kille och pinka och sa till mig "Jobbig natt?"

Festivaler asså inget för dom med svaga hjärtan :D :D
Fredrik! Kåt & Glad Var Dag! :bananaroc

#4 Bad_boll

Bad_boll

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 173 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 mars 2005 - 02:14

hehe.. kul kul.. tänkte dra min då..
lite kort om vad som hände.

Jag och en tjej 15år fest, höskulle, "feströka" lite efter akten... i höskullen..
den festen fick ett rätt livligt och varmt slut kan man säga.

men hon och ja va fan ett par i en månad efteråt och vi hade inte sex en enda gång efter den första.. det fubka lixom inte.. :uhoh:

#5 ballefjong

ballefjong

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 mars 2005 - 23:34

Genom samlag med min flickvän :tokig:

#6 bandit

bandit

1100

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 mars 2005 - 08:23

Jag var på språkresa i england när jag var 15. Efter en händelselös vecka kom det en ny tjej till familjen (från spanien) som jag tog under mina vingars skydd. En kväll låg vi och snackade på hennes rum och från schackspel till slicka tutte var steget inte långt. Det ena ledde till det andra. Nästa morgon råkade modern i familjen få syn på mig när jag smet ut från hennes rum. Jävlar vilket liv det blev. Vi höll på att bli utkastade på gatan men klarade oss av en lycklig slump och höll oss någorlunda i skinnet resten av vår tid där. :boink:
  • Vircofxxx gillar detta

#7 vassmuss

vassmuss

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 mars 2005 - 00:19

haha. sjukt pinsamt ;) hehe
wooohoooo ! (vassmuss-stylish*)

#8 Lessebo

Lessebo

Onanist Guru

• Members
  • 80 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 mars 2005 - 23:37

Hahahah fan jag vet hur det kan vara med hoast familys. Kan bli aningen pinsamt ibland! :skratt:
Have fun and enjoy!

#9 Staren

Staren

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 9 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 april 2005 - 07:30

Det var en sommar, jag umgicks väldigt mycket med två tjejkompisar, umgicks typ alltid, en vecka bodde vi i en husvagn. Alla tre sov i samma säng, en kväll visade det sig att båda var intresserade av mig. Jag var bara intresserad av den ena så vi låg och mysde tills den andra tjejen somnade då skedde det. Det var jävligt nervöst måste jag säga men spännande på samma gång. Efter den natten sov vi i en annan säng =)
Så här i efterhand kanske man skulle försökt sig på sex med båda samtidigt, inte så ofta man får chansen =)

#10 Fredrik

Fredrik

• Members
  • 113 inlägg
  • 1 thanks

Postad 14 april 2005 - 06:32

Det var en sommar, jag umgicks väldigt mycket med två tjejkompisar, umgicks typ alltid, en vecka bodde vi i en husvagn. Alla tre sov i samma säng, en kväll visade det sig att båda var intresserade av mig. Jag var bara intresserad av den ena så vi låg och mysde tills den andra tjejen somnade då skedde det. Det var jävligt nervöst måste jag säga men spännande på samma gång. Efter den natten sov vi i en annan säng =)
Så här i efterhand kanske man skulle försökt sig på sex med båda samtidigt, inte så ofta man får chansen =)

din jävel hur fan kunde banga att ta dom båda :cussing: hahaha sånna händelser växer tamefan inte på träden här :ack: jag hoppas hon ena bruden var tillräckligt bra så att ja hon kunde knulla för 2st hahaha :bananaroc

#11 Staren

Staren

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 9 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 april 2005 - 09:32

din jävel hur fan kunde banga att ta dom båda :cussing: hahaha sånna händelser växer tamefan inte på träden här :ack: jag hoppas hon ena bruden var tillräckligt bra så att ja hon kunde knulla för 2st hahaha :bananaroc

Nog fan var hon bra men jag ångrar det ändå, inga tillfällen man får dagligen direkt.. Vet iofs inte om tjejerna varit med på det heller men troligen hade det gått att övertala de.. Men man kan inte göra rätt bedömning jämt, och vafan! Var ju rätt nervöst ändå, var ju första gången.. :cussing:

#12 johnny

johnny

Älska Snuska!

• Members
  • 145 inlägg
  • 20 thanks
  • Locationkungälv

Postad 16 april 2005 - 12:59

Jag 14, hon 13... lite halvfulla och nervösa efter en fest.
Gjorde det hemma i hennes mammas säng, hon var borta över natten.
Tog min :scooter: hem till hennes, knullade och somnade. that´s it. hehe...

#13 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 april 2005 - 10:28

Jag 14, hon 13... lite halvfulla och nervösa efter en fest.
Gjorde det hemma i hennes mammas säng, hon var borta över natten.
Tog min :scooter: hem till hennes, knullade och somnade. that´s it. hehe...

Ungefär samma här.

Hon ringde och sa att hennes mor och lillebror hade gått ut så hon var ensam hemma och ja ensam ville hon inte vara. Hon ville ha lite sällskap så jag slängde mig upp på min :scooter: och brumma iväg och väl där så börjades direkt men innan hmm jag hann bli klar så började det låta från ytterdörren och vi blev lite nojiga så jag drog ut soldaten som stod redigt i givakt och vi började snabbt klä på oss och då vi hörde fotsteg mot dörren.. hennes mamma och lillebror hade kommit hem. Trevlig och redig som man är började man direkt prata om väder och nyheter med kära modern som inget hade hänt. *suck*.

Det vara en pinna precis innan jag skulle fylla upp henne med min säd så fick jag dra mig ur det var en hemsk upplevelse lider fortfarande när jag tänker tillbaka på det. :stretcher

Notering. Jag fick fylla upp henne ett xx antal ggr därefter. :Aww_Yeahx

#14 joppe70

joppe70

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 33 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 april 2005 - 03:45

1800 danska kronor för en timme.
Kunde inte blivigt bättre!
http://www.citygirls.dk/isabellny.htm

#15 Fredrik

Fredrik

• Members
  • 113 inlägg
  • 1 thanks

Postad 23 april 2005 - 08:45

hon hade jag också velat förlorat den med :(

#16 Taffsadar

Taffsadar

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 61 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 maj 2005 - 22:48

Fyfan vad dyrt.. :P

Själv var man 14 år gammal och på SSU läger. Lite osäker på hur vi hamnade i säng men det var iallafall både oromantiskt och tråkigt...

#17 quizmo

quizmo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 20 inlägg
  • 0 thanks

Postad 05 maj 2005 - 03:03

Jag var 13. Var på kollo och blev förförd av en äldre tjej.

Blev halft om halft brutalt våldtagen på ett pingisbord ;) Kommer faktiskt inte ihåg så mycket av själva akten, gick runt i nåt slags glädje rus resten av den veckan bara...

Blev inget mer sex mellan oss även om vi strulade hela sommaren fram och tillbaka... *undrar vart hon finns idag*

#18 hemlig1

hemlig1

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 39 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 juni 2005 - 18:39

hur myckjet äldre var hon?

#19 darkst_secret

darkst_secret

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 35 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 juni 2005 - 04:57

Jag var 15, hon 14...
När vi väl var nakna skulle jag ju ha tag i en kondom, som låg i en byrålåda 2 meter från sängen, inte smart då det kan vara lite pinsamt första gången man ser varandra nakna. Lådan fastnar på något sätt, och går inte att få upp... Så jag står där och drar tills den tillslut ger med sig.
Sen när det väl skulle... komam till rkitan var hon så jävla trång att det helt enkelt inte gick, fick töja ut henne med fingrarna 3-4 gånger innan, såd et kanske inte räknas som gången jag örlorade oskulden, men det minns jag inget av så.. ja...

#20 Cristobaldh

Cristobaldh

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 juni 2005 - 09:21

Fortfarande oskuld....lite jobbigt ibland

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------