Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Hur förlorade ni oskulden?

• Vänligen logga in för att kunna svara
183 svar till detta ämne

#181 Glimmsan

Glimmsan

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 augusti 2016 - 18:49

Var precis 15, med minlite äldre kusin, vi fortsatte och hade mkt sex och testade allt. Nyfikna och planerade och smygde med detta rätt länge.

• aphjärna, southpaw_ och Isak95 gillar detta

#182 Cuminside

Cuminside

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 50 inlägg
  • 1 thanks

Postad 24 augusti 2016 - 23:53

Jag var 23 och var tillsammans med min första flickvän som var ett år yngre och ganska rädd av sig. Vi var båda oskulder och hade varit tillsammans några månader innan hon gick med på ha sex. Jag hade kondom och det blev inte alls särskilt lyckat eftersom hon hade svårt att slappna av. Kort därefter åkte jag utomlands och sen gjorde vi slut. Några år senare blev jag ihop med en annan tjej som lärde mig att ha sex på riktigt.

Det är skönare att skriva med en hand.

#183 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 128 inlägg
  • 4 thanks

Postad 19 september 2016 - 05:02

Jag var tolv och hon va tolv båda oskulder, vi hade sex ungefär 10 gånger bara den dagen haha. Vi testade nästan alla olika ställningar och hon svalde och fick satser i rumpan. Helt otrolig tjej totalt galen i sex :D

#184 indie_the_nerd

indie_the_nerd

Member

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 november 2016 - 20:40

I en sjukt trång säng med festen pågående utanför. Vi båda kom dock och det var min gate to heaven

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------