Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Hur förlorade ni oskulden?

• Vänligen logga in för att kunna svara
183 svar till detta ämne

#21 Lessebo

Lessebo

Onanist Guru

• Members
  • 80 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 juni 2005 - 13:45

Fortfarande oskuld....lite jobbigt ibland

tjej eller kille? ålder? :klapp:
Have fun and enjoy!

#22 AnnaFlex

AnnaFlex

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 70 inlägg
  • 1 thanks

Postad 07 juni 2005 - 15:03

hmm...svårt att minnas men det var trevligt. jag var nog 15 o han 17.
han hade rökt på o jag var kåt...*asg*
hamnade i hanns storebrors lgh o senare i hanns säng..
när vi var klara kom hanns bror hem o jag låg kvar under täcket o pratade som att inget hänt.
Hmm konstigt att han inte reagerade på att han hade en främmande tjej i sin säg...brorsan alltså.
Men jag minns inte vad som hände sen men jag har inte träffat mitt ex sen det typ.
Var nog bara tillsammans för att vi ville ha sex...*asg* så när vi haft det var det roliga slut.
Han var för UNG för mig tyckte jag då....hihi

#23 quizmo

quizmo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 20 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 juni 2005 - 16:44

hur myckjet äldre var hon?

Hade jag glömt att kolla denna tråden... jupps.

Hon var 16 om jag inte minns helt fel, hon var konfirmand iaf, svensk amerikan. Har faktiskt fått reda på vart hon finns idag hehe...

Bor i NY :frustrate

#24 Porrslyna

Porrslyna

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 28 juni 2005 - 20:30

Jag var 13, han var 19... Vi var tillsammans, men förhållandet var inte speciellt bra. Han slog mig alltid, och drog mig in i drogmissbruk, kraftigt för en 13-årig tjej.

Efter ett halvårs frekvent tjatande och hotelser, gav jag så med mig, och släppte till.
Kondomen åkte på, och så försökte vi. Men trots att jag spräckt mödisen själv förut, under någon av mina onanistunder, så gick det bara inte...

Det gjorde så ohyggligt ont att jag trodde att han skulle döda mig, att mitt bäcken skulle gå av på mitten. Jag grät, och det blödde men han bara tryckte på tills jag skjöt honom ifrån mig med all min kraft...

Han kom aldrig in med mer än halva.

Senare våldtogs jag av samma kille hemma i min egen hall, när jag sa att jag ville göra slut. Han flyttade till en annan ort, och jag har än idag inte anmält honom.

Sedan träffade jag en jättefin kille som gjorde mig hel, och jag vågade tro på killar och sex igen, sen dess har jag inte haft fler dåliga erfarenheter... bara jävligt bra ;)

#25 miffo_e

miffo_e

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 juli 2005 - 00:36

jag var nog 15 och hon 13 var min polares lilla syrra
vi hade fest hos dom rätt ofta för deras föräldrar var mycke ute o reste.
jag lekte rätt mycke med hans syrra så jag fick se henne tidigt naken och fick smeka och slicka henne ofta
men på en fest så vart jag rätt full så jag fick henne med att dricka så hon vart full, sen tog jag med henne in på hennes rum och klädde av henne låg nog och hade 69 länge innan jag bara fråga om jag fick knulla henne.
vet inte än i dag vad hon svarade men jag vände på mig och tryckte in den och gjorde så ända tills den var helt inne då sprutade jag henne full.
var nog skit rädd i flera veckor efter det för hon skulle bli med barn men det hände inget.
och vi gjorde det flera gånger efter med kondom

#26 tuvalu

tuvalu

Banned

• Banned
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 juli 2005 - 02:15

hmm......kan berätta om hur en kompis blev av med sin ....jag var hemma hos denna polare då......så ropar hans morsa " Johannes kom jag ska tala med dig om en sak".......jag satt i soffan och väntade......

20 min senare tänker jag " amen vafan ".....så jag öppnar dörren....där ligger min polare med sin mamma.......jag blev chockad....hahaha fyjisses vad pinsamt det var.....

han förklarade senare att de har en "fri sexualitet" inom familjen....och att de alltid använder skydd...hursomhelst så va det lite äckligt...

#27 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 13 juli 2005 - 13:11

hmm......kan berätta om hur en kompis blev av med sin ....jag var hemma hos denna polare då......så ropar hans morsa " Johannes kom jag ska tala med dig om en sak".......jag satt i soffan och väntade......

20 min senare tänker jag " amen vafan ".....så jag öppnar dörren....där ligger min polare med sin mamma.......jag blev chockad....hahaha fyjisses vad pinsamt det var.....

han förklarade senare att de har en "fri sexualitet" inom familjen....och att de alltid använder skydd...hursomhelst så va det lite äckligt...

Jag antar att du skämtar?

#28 Glimmer

Glimmer

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 29 inlägg
  • 0 thanks

Postad 18 juli 2005 - 14:01

Jag är 31 och ännu oskuld.

#29 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 18 juli 2005 - 15:18

Jag är 31 och ännu oskuld.

Hmm ja om du vill hitta mus i sommar så tycker jag du skall ta dig
till Göteborgskalaset nu i agusti. Göteborgskalaset är utan tvekan Sveriges absolut största fylla ;)

Bara till att vara ute och synas och försöka hänga med folkmassan.

#30 ZippO

ZippO

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 4 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 juli 2005 - 01:20

Första posten här så jag tänkte att det är lika bra att börja från början :goodwork:

Jag var väl 13 och jag och min dåvarande flickvän hade varit tillsammans i någon vecka, vi var på fest och jag fick migrän så jag spydde och gick och lade mig innan jag ens hade börjat dricka, efter ett par timmar så öppnas dörren och flickvännen kommer in lagom dragen och har också precis spytt, hon lägger sig bredvid och sen började det på en nedlegad tältsäng som gnisslad som satan, när vi var klara och kom ut så hade man ju ett smajl från öra till öra, men så här i efterhand så var det ju förjäkla äckligt egentligen :hapbir:

#31 Rusty_Nails

Rusty_Nails

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 juli 2005 - 08:57

Min familj hade dratt ner vår husvagn till stranden där jag och mitt exex övernattade i en vecka, någon gång under dom dagarna så hände det ju uppenbarligen. Vi hade sex sex gånger den dagen/kvällen.

#32 Lollipop

Lollipop

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 23 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 juli 2005 - 15:23

Oj...

Jag var på fest. Jag var 14 år och skitfull... Han var 16 år och vi låg med varandra i min kompis rum, medans en kille som var kär i mig stod utanför och bankade på dörren och ville in. Efteråt spydde jag...

Vi var ihop i 4 veckor efter det. Vilket på den tiden var ganska länge för min del....

Ingen höjdare direkt... :botten:
SLYNA

#33 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 18 augusti 2005 - 09:19

Ingen mer som vill dela med sig? :)

#34 SkinOnSkin

SkinOnSkin

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 20 inlägg
  • 0 thanks

Postad 18 augusti 2005 - 13:14

Har haft rätt strulig barndom, så det hände en hel del sexuellt redan då men räknar ändå inte det eftersom man var så ung.

Jag var 19 när brorsan en dag ringde, han var hemma hos en snubbe han nyligen lärt känna typ. Han berättade att han hade en storasyrra som var trevlig o ville prata med mig. Lite senare på dagen träffades vi alla o drog på nån dansträning. Väl på väg hem så stannade vi alla hemma hos oss eftersom morsan var bortrest.
Senare på kvällen frågade hon om hon fick sova över o gentleman som man e så sa jag ok :) . Vi satt uppe rätt länge o kollade på film o så innan vi la oss i morsans dubbelsäng, hon frågade om hon fick värma sig mot mig o vad som hände efter det kan ni nog räkna ut :wild:. Lite jobbigt blev det dagen efter då jag just som hennes pojkvän plötsligt kommit över fatta att hon inte va singel, vi hade precis gått upp ur sängen :ack: . Hur som helst dröjde det inte länge innan han fatta läget o lite senare stod jag ute med han o hans polare o va redo för nävkalas, men inget hände o jag förklarade att jag trodde att hon varit singel.
Hon dumpade honom o senare blev vi ihop. Jag blev den första som fick henne att komma utan klitorisstimulans o vi varade i typ 2 år. Efter ett par år sågs vi igen på af o blev ihop i 3 år. :P
"You got a pussy, I have a dick, so what's the problem?...let's do it quick!" =)

#35 C-Man

C-Man

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 193 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 september 2005 - 22:18

Ja va 14, på en festplats i Falun....en halvfet och ganska ful tjej i min ålder. Va nervös som faan, fick knappt upp den....höll säkert på i 30 minuter....det kom aldrig..Berusad va jag också.

Vette faan om det kan anses som lyckat. :lol:
Nu ska C-Man hitta älskarinna - förslag beaktas.. :angel:

:mongo:

#36 stockis

stockis

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 43 inlägg
  • 0 thanks

Postad 20 september 2005 - 02:11

Kommer ihåg det som det var igår.. =)

Var ute o festa på sommarlovet, full som en gris dumpar tjejen mig..
Det första jag gör när hon gjort slut är att leta upp en annan tjej som jag raggar stenhårt på.. Vi 2 går iväg på stranden och grovhånglar fortsätter dricka osv.. Sen blev jag nå jädra full, kommer inte ihåg någonting sen, men dagen efter ringer det en polare som höll på att köra på oss med moppen när han körde förbi, o sett oss ligga där o knulla.. Det enda minne av samlaget jag har är sand på kuken o en jäävla bakfylla :P

#37 warbrain

warbrain

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 september 2005 - 06:08

första gången. jar var 13 hon 13. vi var på fest och hennes kille dumpa henne. lite berusad som jag var så försökte jag trösta henne. de gick vägen med de. och de slutade att jag vakna upp i hennes säng oh frågade var jag var. så förklara hon vad som hänt kvällen innan och under natten.. en vecka senare var vi ett par och vi var de i ett år efter de. sen så gjorde jag en mindre smart grejj på fyllan. jag strula med en annan tjej..

#38 TRLC

TRLC

Älska Snuska!

• Members
  • 87 inlägg
  • 0 thanks

Postad 26 september 2005 - 22:22

Dagen efter min födelsedag, 16 år. Låg läänge och hånglade en rätt kväll.. hade smekt henne för första gången jag smekt någon i mitt liv tidigare den kvällen när vi låg och tittade på crockodile dunde, inte så hot men ändå. Jag låg över henne och så efter några minuter: jag har kondomer om du vill, jag blev helt paff och sa: jaa, om du vill.. Senare så tog vi fram ett paket, efter en skämmig stund (jag fick inte upp den, fattar fan inte farför) så tog jag på och la mej över.. fick inte in den ordentligt.. :stars: sen lät de som den sprack fast vi hade inte kommit nån vart direkt så jag bytte.. sen var jag så dum så jag satte den UPPOCHNER! hur dum får man bli.. blev tvungen att säga de men hon bara fnissade och gav mej en kyss och sa att de inte gjorde nått som tur var :), sen 3:e gången gillt, jag fick in den... körde på lite i missionär stil.. hon fick orgasm jag sprutade och sedan myste vi hela natten! :)
:eat: Ung och Hungrig! :eat:

#39 Neskoma

Neskoma

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 24 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 oktober 2005 - 22:40

14-15/ 1987,Semester i Spanien med familjen.Fattar inte varför men föräldrarna :wild: släppte ut mig på Discon själv.Träffade tjej från Moss/Norge och ja, det var min första fylla och jag blev av med oskulden bakom en gigantisk högtalare.Att hon dreglade på mina fingrar är nog det jag kommer ihåg mest.
Dagen efter på stranden stötte jag på en tjej hon kom från England/London,knullade henne på en pir samme kväll, hon bet mig i hakan så det blev märke,åkte för övrigt ner 2 ggr till enbart för att träffa henne.Någon dag senare på Hotellet så tog en tjej mig på kuken i poolen när vi spelade vattenpolo med vingvärdarna.Jag pullade henne senare mitt på ljusandagen i poolen 25m från våra föräldrar(hon var plaskvåt :shocked: ).På kvällen så fick hon fick suga av mig på en lekplats och hon svalde.Tror hon var från Linköping, fick aldrig knulla henne tyvärr.
Hade ett helvete å hålla dessa isär under dom sista dagarna,var faktiskt riktigt rädd :bag: att bli upptäckt men det löste sig.Men jag fick knulla å kom hem lagom till skolavslutningen för att ta oskulden på min flickvän,det var en fin kväll.
Jag saknar 87
Fan kom just på,jag hade ingen gummihatt på.
Killar som dansar har inte råd @ hänga i baren. :lala:

#40 Erikystad

Erikystad

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 1 thanks

Postad 19 oktober 2005 - 22:52

Förlorade oskulden med en äldre tjej utomhus när jag var 9år o hon var 11..hade rätt kul men man förlorde den igen på nytt när man var 15. då var det men äldre tjej då med. :) idfag har man en yngre tjej :frenchman
:MrT:

Thanked by 1 Member:
daro4950

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------