Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Hur förlorade ni oskulden?

• Vänligen logga in för att kunna svara
183 svar till detta ämne

#41 bomullspinne

bomullspinne

Älska Snuska!

• Members
  • 97 inlägg
  • 2 thanks

Postad 26 oktober 2005 - 23:08

hmm ja, var 13 år, hade precis blivit ihop med skolans populäraste tjej och min trogna barndomskamrat hade blivit ihop med hennes kompis.. så vi bjöd hem tjejerna till mig, kollade på lite film och redan efter 10 minuter in på filmen hade hon börjat ta mig på genitialerna vilket ingen någonsin hade gjort i sexuellt syfte, så höll just nästan på att komma i byxan.. sen efter att halva filmen gått går min polare ut för att gå på toa, och hon lika så.. fast vad som hände var att han gick in till "gästrummet" eftersom min pappa var hemma på nedervåningen och kollade på tv under mitt rum. När de hade gått ut började de direkt och hon tog av mig mina byxor, o jag kan lova er att det var inte första gången hon hade gjort nåt sånt... sen ledde det ena till det andra till ett relativt kort samlag :P

#42 Kal P Dal

Kal P Dal

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 114 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 november 2005 - 17:55

Förlorade oskulden med en äldre tjej utomhus när jag var 9år o hon var 11..hade rätt kul men man förlorde den igen på nytt när man var 15. då var det men äldre tjej då med. :) idfag har man en yngre tjej :frenchman

Ja visst oj oj oj vad vi tror på den storyn :bag:

#43 scaleo

scaleo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 november 2005 - 21:14

själv e man oskuld och ja hatar de :( har försökt länge att bli av med den.... de e inte de att ja inte kan snacka med tjejer de kan ja och ja har många tjej kompisar men ja blir fan inte av med oskulden :(
I can remember when the air was clean and sex was dirty

#44 popsie

popsie

Banned

• Banned
  • 338 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 november 2005 - 21:49

På ett horhus i Moskva, jag måste ha satt ca 4 brudar där, packad som ett ass var man ;)

#45 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 28 november 2005 - 07:01

själv e man oskuld och ja hatar de :( har försökt länge att bli av med den.... de e inte de att ja inte kan snacka med tjejer de kan ja och ja har många tjej kompisar men ja blir fan inte av med oskulden :(

Hur gammal är du?

#46 scaleo

scaleo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 28 november 2005 - 12:35

Hur gammal är du?

19 år =(
I can remember when the air was clean and sex was dirty

#47 Knull_kåt

Knull_kåt

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 november 2005 - 00:48

Jag var 15år och jag och min bästa tjej kompis som hade varit vänner sedans vi var 9år...

Vi var på en fest jag och hon och hon kom först dit sen kom jag och vi hade jätte kul och till slut när festen närmade sitt slut så var vi lite halft fulla och då såg Jag Angelica (min tjej kompis) ur en helt annan syn...

Vi fick skjuts hem till henne och vi ahde bestämmt innan festen att jag skulle sova hos henne så vi kom in i huset och så tog hon min hand och vi gick upp till hennes rum och så stog vi vid kanten vid sängen och så tittade vi på varandra och så kysste jag henne så började vi hångla och så fick vi av alla kläderna och la oss i hennes princess säng (stor var den) och vi älskade hela kvällen och på morgonen så kommer hennes pappa in i rummet för att se hur vi mådde och så så han oss ligga där helt nakna med mig hållandes om Angelica och han fick typ spel hahaha men hennes morsa tyckte det var helt okej hehehehe!

Detta är min första gång! :hey:

#48 nudie69

nudie69

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 48 inlägg
  • 1 thanks

Postad 22 december 2005 - 12:27

Vi var båda 14 och bästa kompisar. Båda var oskulder och vi hade pratat länge om att vi skulle få det överstökat tillsammans. Så en dag pratatde vi i telefon och bestämde att vi skulle ha sex hemma hos hennes kusin dagen efter.

Gick in och skulle köpa kondomer på tobaksaffären. Pekar nervöst på kondomerna som hängde bakom tanten i kassan. Såklart kom det nån gubbe som skulle lämna in travet just då, så hon ropade till någon i rummet bakom att komma ut och hjälpa till. Det var såklart en tjej i parallellklassen som sommarjobbade där! Gissa om man ville sjunka igenom golvet!!!! Iochförsig så verkade hon också tycka att det var lika pinsamt :)

När jag kom hem till tjejens kusin så var kusinens kille där också. Jag och tjejkompisen smet in på toaletten och låste dörren. Fumlade med kondomen som var lite för stor. Jag satt på toastolen och hon gränslade mig. Givetvis var hon för trång så det vet lite besvärligt och genant. Så hon släckte lampan och vi lade oss på det kalla hårda golvet istället.

Då hade ju hennes kusin listat ut vad vi pysslade med och stod och ryckte i dörrhandtaget, skrattade och frågade vad vi gjorde där inne.

Det slutade iallafall med att båda somnade på golvet och när vi vaknade och tände lampan så låg kondomen på golvet. Den hade åkt av under akten! Hon blev som tur var inte gravid, men vi pratade inte mer med varandra efter det. Förlorade min bästa kompis och jag ångrar det än idag.

#49 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 januari 2006 - 18:54

Enligt mig så är det här en om dom bästa trådarna på Snuska. Hoppas fler vill dela med sig om hur dom förlora sin oskuld. :)

#50 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 januari 2006 - 18:56

Jag var 15år och jag och min bästa tjej kompis som hade varit vänner sedans vi var 9år...

Vi var på en fest jag och hon och hon kom först dit sen kom jag och vi hade jätte kul och till slut när festen närmade sitt slut så var vi lite halft fulla och då såg Jag Angelica (min tjej kompis) ur en helt annan syn...

Vi fick skjuts hem till henne och vi ahde bestämmt innan festen att jag skulle sova hos henne så vi kom in i huset och så tog hon min hand och vi gick upp till hennes rum och så stog vi vid kanten vid sängen och så tittade vi på varandra och så kysste jag henne så började vi hångla och så fick vi av alla kläderna och la oss i hennes princess säng (stor var den) och vi älskade hela kvällen och på morgonen så kommer hennes pappa in i rummet för att se hur vi mådde och så så han oss ligga där helt nakna med mig hållandes om Angelica och han fick typ spel hahaha men hennes morsa tyckte det var helt okej hehehehe!

Detta är min första gång! :hey:

Hade jag varit Angelicas pappa hade jag fått ett frispel :P Tur att hon hade en sådan förstående mor.

#51 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 15 februari 2006 - 18:12

Ingen mer som vill dela med sig utav hur dom förlorade oskulden? :food-smiley-010:

#52 cja

cja

Bill Gates 1981: 640 kilobyte borde räcka för vem som helst.

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 februari 2006 - 05:44

jag tro väl inte jag har berätta om mitt.

Jag var 12år hon va 13. Hon sov över hos mig förstagångne hon sov inne i mitt rum och jag på en maderass ute i tvrummet.
Hur som hälst vid 6 halv 7 tiden på morgon går hon på toa och jag vaknar utav att det spolar på toa.
Så ber hon mig följ ¨med in till mitt rum.
Så jag gjorde det och s¨å låg vi och myste och pratde och hon smekte mig ölvet magen och låren.
Så rätt som det är så frågar hon om jag inte vill ha sex med henne,
Jovisst tänkte jag så hon börjar runka mig.
Sen så gikck det som det gick.
CJA the one and only

#53 cama11

cama11

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 74 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 februari 2006 - 16:35

tänkte släppa mitt strå till stacken....

båda var 15 och yra av att sluta åttonde klass, båda var höga på gräs och kåta därav.
sprang upp i skogen, snabbt av med kläderna, glömde kondom å spruta på hennes blus....
blev kompisar i gymmnasiet å sen KK.

#54 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 17 februari 2006 - 11:48

jag tro väl inte jag har berätta om mitt.

Jag var 12år hon va 13. Hon sov över hos mig förstagångne hon sov inne i mitt rum och jag på en maderass ute i tvrummet.
Hur som hälst vid 6 halv 7 tiden på morgon går hon på toa och jag vaknar utav att det spolar på toa.
Så ber hon mig följ ¨med in till mitt rum.
Så jag gjorde det och s¨å låg vi och myste och pratde och hon smekte mig ölvet magen och låren.
Så rätt som det är så frågar hon om jag inte vill ha sex med henne,
Jovisst tänkte jag så hon börjar runka mig.
Sen så gikck det som det gick.

Wow 12. :-S Fortfarande vänner?

tänkte släppa mitt strå till stacken....

båda var 15 och yra av att sluta åttonde klass, båda var höga på gräs och kåta därav.
sprang upp i skogen, snabbt av med kläderna, glömde kondom å spruta på hennes blus....
blev kompisar i gymmnasiet å sen KK.

Du var inte kompis med henne innan gymnasiet? Bröts kontakten efter ni
hade sex men kontakten återupptogs i gymnasiet senare?

Verkar som många förlorade sin oskuld med en vän och det verkar som att nästan alltid blir vänskapen mer eller mindre förstörd. :/

#55 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 februari 2006 - 13:01

Wow 12. :-S Fortfarande vänner?

Du var inte kompis med henne innan gymnasiet? Bröts kontakten efter ni
hade sex men kontakten återupptogs i gymnasiet senare?

Verkar som många förlorade sin oskuld med en vän och det verkar som att nästan alltid blir vänskapen mer eller mindre förstörd. :/

Nä tyvärr inte det tog slut efter sådär ett halvt år hon ringde mig 2-3 gånger om dagen efter den händelsen och ville ha telefonsex jag orkade inte till slut.

Idag funderar jag ofta på vart hon tog vägen ohc hur det är med henne i dag.
CJA the one and only

#56 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 17 februari 2006 - 13:12

Nä tyvärr inte det tog slut efter sådär ett halvt år hon ringde mig 2-3 gånger om dagen efter den händelsen och ville ha telefonsex jag orkade inte till slut.

Idag funderar jag ofta på vart hon tog vägen ohc hur det är med henne i dag.

Du orkade inte ha telesex? Cja cja vad skall jag göra med dig haha :lol2:..

usch jag tänker på en gammal gammal flamma fortfarande idag. Har möjlighet att kontakta henne men gör det inte. :/

#57 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 februari 2006 - 15:21

Du orkade inte ha telesex? Cja cja vad skall jag göra med dig haha :lol2:..

usch jag tänker på en gammal gammal flamma fortfarande idag. Har möjlighet att kontakta henne men gör det inte. :/

Nä du admin vet inte va du ksall ta dig till

Hade vart söj och höra surfin jah h_fosmo bau m,m
CJA the one and only

#58 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 17 februari 2006 - 15:42

Nä du admin vet inte va du ksall ta dig till

Hade vart söj och höra surfin jah h_fosmo bau m,m

Ja det hade varit intressant att höra ifrån dom. :stpat:

#59 cja

cja

• Members
  • 3 226 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 februari 2006 - 15:44

Ja det hade varit intressant att höra ifrån dom. :stpat:

grym smile :)
CJA the one and only

#60 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 1 thanks

Postad 17 februari 2006 - 15:46

grym smile :)

Saint Patrick. :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------