Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Vad är din SexFantasi???

• Vänligen logga in för att kunna svara
140 svar till detta ämne

#21 sunrise_

sunrise_

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 08 januari 2007 - 19:36

min största fantasi i nuläget är att jag bak binder och ögonbindlar min mulliga tjej iförd minikjol, utan trosor och låter henne sitta på knäna på golvet medans jag smårunkar och smeker hennes bröst. sedan så munnknullar jag henne hårt och länge tills jag känner mig sugen på att knulla hennes fitta, grand finale blir när jag sprutar henne över brösten och låter henne suga ur de sista dropparna sperma ur min kuk.

#22 Björnligan

Björnligan

Äkta Snuskare

• Members
  • 8 507 inlägg
  • 66 thanks

Postad 11 januari 2007 - 19:43

Min är att jigsaw suger av mig.
En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem

#23 HOtBabe

HOtBabe

Dieselbilar drar minst bensin

• Members
  • 267 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 januari 2007 - 00:03

Min är att jigsaw suger av mig.

Awww, vilken bild jag fick i huvudet nu, och inte var den trevlig...

Jag har ingen speciell sexdröm tror jag, jag tänker oftast på äldre män, har vissa jag tänker på. Det e något med äldre män, damn!. Okej då kanske en polis som har handbojor,eller vilken man som helst.
:passa:

#24 Evelinas

Evelinas

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 38 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 januari 2007 - 11:30

fantiserar jämmt om äldre männ, älskar porrfilmer med äldre männ, men skulle nog aldrig kunna göra nåt sånnt i riktiga livet utan att känna mig äklig efter hehe

#25 HOtBabe

HOtBabe

Dieselbilar drar minst bensin

• Members
  • 267 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 januari 2007 - 16:38

fantiserar jämmt om äldre männ, älskar porrfilmer med äldre männ, men skulle nog aldrig kunna göra nåt sånnt i riktiga livet utan att känna mig äklig efter hehe

Äcklig? hur menar du? tänker du på typ 70bast eller?. haha. Jag fantiserar också, har väl typ bara hånglat med äldre.
:passa:

#26 fumanch

fumanch

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 29 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 februari 2007 - 12:26

Äcklig? hur menar du? tänker du på typ 70bast eller?. haha. Jag fantiserar också, har väl typ bara hånglat med äldre.

låter intressant...berätta gärna om hånglet du vill...och varför det bara stoppade vid hånglet

#27 fumanch

fumanch

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 29 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 februari 2007 - 12:28

Jag fantiserar om att bli påknullad av ett helt gäng killar, typ på en byggarbetsplats lr liknande...:)
Blir rejält kåt på tanken av att befinna mej någonstans omringad av kåta, desperata killar, iklädd en kortkort kjol, utan trosor och en liten BH...tanken på deras händer som smeker min kropp å våta fitta, och bara utnyttjar den gör mej jävligt kåt! Fantiserar om hur de runkar sina hårda kukar, knullar mej i alla hål och sedan sprutar ner mej med varm, härlig sperma... :blowjob:

Berätta gärna era sexfantasier! Vad fantiserar Du om??

dina fantasier är precis mina fast jag är det killen som styr hela händelseförloppet...

#28 jatta12

jatta12

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 30 mars 2007 - 13:03

min fantasi når jeg leser ditt innlegg er at jeg hadde vært en av byggningsarbeiderne og at jeg hadde kjent under din korte kjol og slikket deg nesten fram til orgasme og knullet deg helt fram. Det er min fantasi

#29 bbastard

bbastard

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 203 inlägg
  • 0 thanks

Postad 31 mars 2007 - 12:56

Har en om 2en kvinnlig polis som sätter fast mig med handbojor i ett galler. Och dominerar mig fullständigt.

#30 ladyc

ladyc

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg
  • 0 thanks

Postad 20 april 2007 - 11:53

Att kunna/våga "sexfantisera" är ju den där extra kryddan i vår tillvaro, inte sant? Personligen har jag väl många sexfantasier, de brrukar variera - i fantasin är väl nästa allt tillåtet, så varför nöja sig med bara lite??? *s*

Fast att sitta och flirta med en främling på ett fik eller så, för att till slut hamna på toaletten där jag först suger av honom och därefter blir tagen (och då menar jag tagen!) och sedan gå ut därifrån utan att i stort sett ha sagt ett endast ord (varför skulle man behöva det när blickar avslöjar vad man vill?) - det är en undebar sexfantasi som jag har...

Duger den, tro? ;-)

#31 jatta12

jatta12

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 april 2007 - 22:16

Att kunna/våga "sexfantisera" är ju den där extra kryddan i vår tillvaro, inte sant? Personligen har jag väl många sexfantasier, de brrukar variera - i fantasin är väl nästa allt tillåtet, så varför nöja sig med bara lite??? *s*

Fast att sitta och flirta med en främling på ett fik eller så, för att till slut hamna på toaletten där jag först suger av honom och därefter blir tagen (och då menar jag tagen!) och sedan gå ut därifrån utan att i stort sett ha sagt ett endast ord (varför skulle man behöva det när blickar avslöjar vad man vill?) - det är en undebar sexfantasi som jag har...

Duger den, tro? ;-)

Ja den duger. Den høres deilig ut den. Tenk om man kunne ha levt ut fantasien nån gang. ?:thumb_up:

#32 djorgazmo

djorgazmo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 17 inlägg
  • 1 thanks

Postad 27 maj 2007 - 22:24

min start 4:a.

Jag, Carola, Tilde de Paula, Sofia Wisdam

#33 isagonomin

isagonomin

Jag dricker för att göra andra personer intressanta.

• Members
  • 3 772 inlägg
  • 4 thanks

Postad 05 juli 2007 - 07:27

Just nu har jag fria fantasier om en sommarvikarie på mitt jobb. En söt och frusterande sexig 19 årig blondin. På jobbet en kväll... Vårt lilla kontor en ledig stund... Hon på skrivbordet... knullar henne omsorgsfullt... Under hennes kjol...

#34 kraxmaskin

kraxmaskin

Älska Snuska!

• Members
  • 78 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 juli 2007 - 15:59

Har en fantasi som brukar återkomma vid speciella skinnrullningstillfällen;)
Att munknulla en tjej riktigt hårt! Typ gagfactorstil. Fast i fantasin så är det inget dregel och tjejen är helt med på det.
Inget jag skulle vilja pröva i verkligheten dock;)

En annan är att testa fisting...

#35 potatis2006

potatis2006

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 juli 2007 - 22:07

Metal sade:

Jag skulle gärna ha sex mad min sambo och henne GRYMT sexiga syster. Eller bara se dom leka med varran!!! WOW!!!

Jag håller med men jag skulle gärna lägga till en av min sambos kompisar ;)

#36 potatis2006

potatis2006

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 juli 2007 - 22:50

(ursäkta jag glömde...)
och såklart flickvännens ena heta kusin

#37 Brock Landers

Brock Landers

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 53 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 juli 2007 - 01:17

Jag tycker väldigt mkt om att vara i sängen med de brudar som är ca 8-12 år äldre än mig. Fina milfar finns det gott om, klart bäst i sängen! =)

#38 Brock Landers

Brock Landers

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 53 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 juli 2007 - 04:01

Annars är även mor och dotter tillsammans eller tvillingar en skön fantasi

#39 dildo-sexleksaker

dildo-sexleksaker

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 juli 2007 - 01:16

Min sexfantasi är att smaka på en sexmaskin typ den som finns hos Sexleksaker sextoysonline.se - gratis dildo, gratis, kondomer.

Bifogad fil(er)

#40 dildo-sexleksaker

dildo-sexleksaker

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 juli 2007 - 01:30

Så här som på bilden skulle jag också vilja bli knullad.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  sextoy.jpg   5,39K   477 Antal nerladdningar

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------