Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Vad är din SexFantasi???

• Vänligen logga in för att kunna svara
140 svar till detta ämne

#41 HOtBabe

HOtBabe

Dieselbilar drar minst bensin

• Members
  • 267 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 juli 2007 - 12:56

låter intressant...berätta gärna om hånglet du vill...och varför det bara stoppade vid hånglet

Vågade inte ha sex.. var typ 15 bast. Och han typ 40 och full haha. Mina fantasier är äldre män.
:passa:

#42 Charlemagn

Charlemagn

Mitt tält är så stort så jag kan stå raklång i det, om jag

• Members
  • 849 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 juli 2007 - 13:16

Min sexfantasi är att ha en romantisk middag med "Hotbabe" och därefter ha sex med henne :kuddle: :fuck:

#43 Charlemagn

Charlemagn

Mitt tält är så stort så jag kan stå raklång i det, om jag

• Members
  • 849 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 juli 2007 - 13:40

Min sexfantasi är att ha en romantisk middag med "Hotbabe" och därefter ha sex med henne :kuddle: :fuck:

Edit. Min sexfantasi är att ha en romantisk middag med "Hotbabe" och att hon därefter vill ha het passionerad sex med mig och att vi också har detta :kuddle: :fuck: .

#44 qwertyszx

qwertyszx

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 18 september 2007 - 15:16

Min flickvän suger underbart men vägrar ta satsen i munnen vilket får bli en av mina sexdrömmar. En annan dröm är jag jag kommer i hennes heta fitta och därefter slickar henne tills vi börjar om igen ;-)

#45 Man64y

Man64y

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 22 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 september 2007 - 15:17

har fantasier om hur jag skulle vilja se min fru bli tagen av flera män, en av fantsierna är att jag kommer på henne på jobbet liggande på rygg på ett mötesbord, kjolen är uppdragen, mellan de vackra stay uppklädda benen sårt en kille o knullar hene förfullt samtidigt som den andre står med kuekn i munnen, en tredje står bredvid o runkar o väntar på att få knulla henne....min fru ser ut att njuta....mmmmmm......en annan fantasi är att vi kommer överens om att hon skall ragga upp några män i hotellbaren för att sen gå upp till rummet, där har vi riggat för videoinspelning, männen går med på det o jag filmar ett hett knull med dubbel, avsugnin o sprut i ansiktet, min fru har svarta stay ups, svart bh o ser riktigt läckert slampigt kåt ut.....mmm...fantasi....fler som fantiserar om sin fru / flickvän...

har även lag in en OMRÖSTNING i denna kategori....titta gärna

#46 Brandman27

Brandman27

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 november 2007 - 12:29

Hej allihopa!
Ny här på forumet, trevligt att råkas med er!

Tänkte dela med mig av en fantasi jag har...
Jag drömmer om att bli bunden av en eller flera tjejer. Liggandes på mage, bunden till händer och fötter. Jag vill bli dominerad av tjejen, spottad på, smsiskad. Sen ska hon ta på sig en strap-on och ta mig i rumpan. Efter att hon knullat mig vill jag knulla henne och slutligen spruta min säd över henne

#47 HOtBabe

HOtBabe

Dieselbilar drar minst bensin

• Members
  • 267 inlägg
  • 0 thanks

Postad 22 januari 2008 - 14:36

(ursäkta jag glömde...)
och såklart flickvännens ena heta kusin

Åh för fan.. Förbjudet som sjutton.. Om jag visste det om min pojkvän skulle jag dumpa honom.. så tänker man bara inte...
:passa:

#48 buster79

buster79

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 januari 2008 - 14:22

KOmmer min fantasi, eftersom jag är såpass lycklig att jag haft 3 tjejer samtidigt (efterfester e alltid bra) och trekanter (charter) så har en annan fantasi dykt upp i huvudet på sistone.

Vill hitta en riktigt porrig tjej, gärna en med sambo, som jag sitter och sexchattar i smyg med över internet. Det blir bättre o bättre tills hon ber om att jag ska knulla på henne. Hämtar upp henne när hon sagt till sin kille att hon ska handla. Kör ut i skogen o stälelr upp henne mot bilen och knullar skiten ur henne i både mus o anal. Lägger hela satsen över ansiktet och kör hem henne sen..... och det är inlededningen till en sexrelation som tar sin början där... där jag utvecklar och underhåller hennes undergivna sida!
:) :) :)
Sex utan kärlek är bättre än inget sex alls.
- Hugh Hefner
:bukkake:

#49 fotifittan

fotifittan

Rönken-Rasmus

• Members
  • 172 inlägg
  • 2 thanks

Postad 27 januari 2008 - 08:47

Hej,

jag är lesbisk och min dröm att ha sex med en afrikansk kompis till mig och hennes trettonåriga syrra... jag fantiserar om att jag ser dom i ett rum utan att de ser mig först, och att jag ser dom sitta och kramas, och att de börjar tungkyssas... syrran tar min kompis fot och börjar slicka mellan hennes tår och under foten... min kompis tar sin syrras fötter och slickar hennes fotsulor... hennes syrra stönar av kåthet och klär av sig, och börjar sedan jucka sin blöta fitta mot min kompis fotsula... jag går in i rummet och tungkysser min kompis, och hennes syrra smeker mitt ansikte med hennes fotsula.... då kan jag inte hålla mig, trots att jag vet att det är förbjudet, utan börjar slicka och suga hennes lilla trettonåriga fot... då börjar hon jucka och gnugga sin clitta hårdare mot min kompis fot, och hon säger till mig att sätta mig gränsle över hennes ansikte... sedan för hon mina fittsaftiga trosor åt sidan och slickar och suger min fitta... hon stönar av njutning när hon slickar i sig mina safter... det gör mig nästan galen av kåthet, och jag slickar hennes lilla svettiga fot hungrigt som en utsvulten vampyr... min kompis har nu tagit tag runt hennes syrras andra vrist och stoppat in syrrans tår i sin fitta... min kompis trycker in hennes syrras fot så långt upp i sin fitta som hon kan, och hennes syrra knullar henne hårt med sin lilla fot... Min kompis stönar högt: "My sister... my sister..." och jag ser att hela hennes kropp börjar skaka, och sedan exploderar hennes orgasm och hon vrålar ut: "MY SIIIIISSTER!"... då brister det för hennes syrra också, som vild av kåthet suger min clitta hårt och kör in ett finger i mitt anus... då vibrerar hela jag och det svartnar nästan för min ögon när jag kommer... ur min fitta forsar fittsaft ner över trettonåringens ansikte, och hon sticker in sin tunga i min fitta och suger i sig min fittsaft... min kompis har vänt på sig och tungknullar hennes syrras fitta, och efter några sekunder hör jag hennes långa kraftiga stön mellan mina ben... hela grejen är så skönt tabu och förbjudet, och att dessutom känna en skitsexig trettonårig tjejs tunga i min fitta samtidigt som hon får orgasm av att hennes storasyster tungknullar henne, det blir helt för mycket, så jag känner en till orgasm byggas upp snabbt... jag sätter min mun mot syrrans fitta och suger i mig hennes unga safter, och då känner jag min fitta börja pumpa och mina orgasmjuice rinner över hela hennes ansikte och hon slickar i sig så mycket hon kan.

#50 Man64y

Man64y

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 22 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 februari 2008 - 18:23

har fantasier om hur jag skulle vilja se min fru bli tagen av flera
män, en av fantsierna är att jag kommer på henne på jobbet liggande på
rygg på ett mötesbord, kjolen är uppdragen, mellan de vackra stay
uppklädda benen sårt en kille o knullar hene förfullt samtidigt som den
andre står med kuekn i munnen, en tredje står bredvid o runkar o väntar
på att få knulla henne....min fru ser ut att njuta....mmmmmm...själv filmar jag allt och käner hur kuken blir hård

#51 Jompa_

Jompa_

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 50 inlägg
  • 0 thanks

Postad 08 februari 2008 - 17:04

Jag fantiserar mycket om klasskompisar/lärare och sådant :D Typ att jag sätter på läraren i klassrummet eftersom jag har fått stanna kvar av någon anledning:D
Den klassiska fantasin typ ^^

#52 baterista

baterista

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 februari 2008 - 18:57

Jag brukar fantisera om en händelse som faktiskt har inträffat: min sambo var riktigt slampig på en resa i Spanien sommaren innan vi träffades. Hon träffade en kille som hon gick ut med nästa dag. Efter ett tag hamnade de i hans bil, och körde ut till något ensligt parti utanför staden (var det Barcelona?). De började under alla omständigheter att knulla efter ett tag, utan kondom. När detta så hade hållit på en stund tänkte hon att det inte var så bra om hon fick hans sperma i sig, så hon drog ut kuken som hon satt grensle över, och satte sig på huk och började suga honom. Sedan gick det inte som hon hade tänkt, eftersom han utan förvarning började spruta henne i munnen. Till min stora häpnad när hon berättar det här förklarar hon sen att hon väntade på att han skulle spruta klart, med sperman fortfarande i munnen, och sen sväljer hon hela satsen i stället för att spotta ut den. Jag tycker hon var en riktig slampa som svalde där...det bästa är att hon håller med mig!

Nästa dag hamnar hon på en nudiststrand med samma kille. Efter ett tag märker hon att hon har ett finger i fittan. Efter att ha suttit så ett tag, går de ut i vattnet, där han knullar henne. Efter ett litet tag går de sen upp vid några klippor som ligger en bit bort, där hon ställer sig mot någon klippformation, och låter sig bli knullad bakifrån av honom. Hon vet inte om någon såg detta. Förmodligen fanns det väl de som gjorde det. Han knullar henne i alla fall, utan kondom, vilket är helt otroligt med tanke på att hon inte verkar kunna avgöra när det ska gå för honom. Lyckligtvis drar han i alla fall ut kuken och sprutar henne över baken, och inte i fittan.

Det jag tänker på oftast i den här historien är när hon svalde sperma, och jag skulle mer än gärna se henne både knulla och svälja med någon lämplig man (i våra fantasier är de alltid mycket lättare att hitta än i verkligheten!).

#53 Crang

Crang

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 50 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 april 2008 - 11:41

Jag fantiserar om att bli bunden och dominerad av en eller flera tjejer

#54 bbastard

bbastard

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 203 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 april 2008 - 00:06

Fan jag har redan levt ut min om en trekant med två tjejer som fullständigt bestämmer.
Dags att hitta på en ny verkar det som. Public sex har jag provat gav en kick men inte mer.

Skulle vara att få slicka fitta läääänge.
Kanske låter som en dum fantasi men det är inte många tjejer som vill bli slickade länge och väl. Det är ju det näst bästa med sexakten.

#55 epa

epa

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 22 inlägg
  • 0 thanks

Postad 20 maj 2008 - 09:21

...men det är inte många tjejer som vill bli slickade länge och väl.

Vad är det du säger ? Har än idag inte stött på en enda tjej som inte älskar att bli slickad i timmar.
Jag njuter som fan av det dock så inte så jag klagar men är inte alls med på det du säger om att dom inte vill...

#56 chiefofficer

chiefofficer

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 23 inlägg
  • 0 thanks

Postad 20 maj 2008 - 12:53

Vågade inte ha sex.. var typ 15 bast. Och han typ 40 och full haha. Mina fantasier är äldre män.

Min fantasier aer yngre tjejer gaerna att jag aer laerare o hon min elev
hon i skoluniform olydig o jag den straenge laeraren
ger henne gammal fostran med smisk paa skaerten
kan inte laata bli att smeka saera hennes ben
ser hur fittlaepparna uppnarsig o kan inte laata bli
fast jag vet att det aer mot skolans regler
kommer naermare o naermare med handen tills jag
smeker klitt o blyglaeppar skaerten aer roed o het
och fittan aer uppen o bloet resten kan man ju skael raekna. Ut o In

#57 jeews

jeews

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 26 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 maj 2008 - 16:21

Ni som snackar om era sambo om att ni vill ha dom i säng med deras vänninor ......Det är bara o fråga dom ...Jag har gjort det mee min dvs frågat och det lede till en underbar kväl o natt....dvs för dom trög fattade trekant...

#58 Lipservice

Lipservice

Det enda som kan hejda håravfall är golvet

• Members
  • 415 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 maj 2008 - 17:59

Drömmer om ett gaytrain med Lassemaja, Surfinbird, Wyatt, Bert, Cja, och Kaycee ^^ :lol2:
Long live the Earp!

#59 isagonomin

isagonomin

Jag dricker för att göra andra personer intressanta.

• Members
  • 3 772 inlägg
  • 4 thanks

Postad 15 juni 2008 - 21:22

Härom dagen fantiserade jag om en trekant med Mat-Tina och Prinsessan Madelene. Jag hann få ut den ur Mat-Tina för att lägga satsen på Madelenes bröst... Undrar om Madelene har haft sperma på sina fina bröst...?

#60 pälle

pälle

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 202 inlägg
  • 7 thanks

Postad 15 juni 2008 - 21:35

Jag brukar fantisera om en händelse som faktiskt har inträffat: min sambo var riktigt slampig på en resa i Spanien sommaren innan vi träffades. Hon träffade en kille som hon gick ut med nästa dag. Efter ett tag hamnade de i hans bil, och körde ut till något ensligt parti utanför staden (var det Barcelona?). De började under alla omständigheter att knulla efter ett tag, utan kondom. När detta så hade hållit på en stund tänkte hon att det inte var så bra om hon fick hans sperma i sig, så hon drog ut kuken som hon satt grensle över, och satte sig på huk och började suga honom. Sedan gick det inte som hon hade tänkt, eftersom han utan förvarning började spruta henne i munnen. Till min stora häpnad när hon berättar det här förklarar hon sen att hon väntade på att han skulle spruta klart, med sperman fortfarande i munnen, och sen sväljer hon hela satsen i stället för att spotta ut den. Jag tycker hon var en riktig slampa som svalde där...det bästa är att hon håller med mig!

Nästa dag hamnar hon på en nudiststrand med samma kille. Efter ett tag märker hon att hon har ett finger i fittan. Efter att ha suttit så ett tag, går de ut i vattnet, där han knullar henne. Efter ett litet tag går de sen upp vid några klippor som ligger en bit bort, där hon ställer sig mot någon klippformation, och låter sig bli knullad bakifrån av honom. Hon vet inte om någon såg detta. Förmodligen fanns det väl de som gjorde det. Han knullar henne i alla fall, utan kondom, vilket är helt otroligt med tanke på att hon inte verkar kunna avgöra när det ska gå för honom. Lyckligtvis drar han i alla fall ut kuken och sprutar henne över baken, och inte i fittan.

Det jag tänker på oftast i den här historien är när hon svalde sperma, och jag skulle mer än gärna se henne både knulla och svälja med någon lämplig man (i våra fantasier är de alltid mycket lättare att hitta än i verkligheten!).

Fan vilken härlig tjej du har som berättar sånt för dig! Jag förstår att du blir kåt!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------