Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

"Orgasmmigrän"

• Vänligen logga in för att kunna svara
9 svar till detta ämne

#1 Plask

Plask

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 65 inlägg
  • 5 thanks

Postad 08 mars 2009 - 12:49

Någon som också brukar råka ut för det här eller vet att det har hänt? Liksom precis när du skall komma så får du en dånande huvudvärk. Kanske till och med någon som vet mer om fenomenet? Jag vill iaf veta om det är farligt...

Blev säkert i fel kategori nu... Ber om ursäkt för det! Men tjöta tjöta nu så jag för reda på om jag är ensam eller om jag skall gå till doktorn...

Den som säger att man håller sig nykter på vatten har aldrig åkt finlandsfärga!

#2 blomma57

blomma57

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 24 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 mars 2009 - 00:22

har varit med om nåt liknande några gånger.. liksom att det "bränner" längs med nackmusklerna upp i bakhuvudet och sen dunkar de i hela skallen..
De gånger det inträffat har jag inte gjort något utöver det vanliga..

Det har iaf gått över gaska snabbt, som tur är.

#3 JH700

JH700

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 22 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 mars 2009 - 19:49

Det har hänt mig en gång! Jag blev så dålig så jag trodde jag skulle svimma, mådde dåligt i säkert en timme. Nån som har en aning vad det kan bero på?

#4 Plask

Plask

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 65 inlägg
  • 5 thanks

Postad 12 mars 2009 - 19:52

Ja jäkla skumt fenomen.... jag har inte fått den där brännande känslan men huvudvärken dunkar ju! Ja det går ju över men jäklar det gör fan ont som fan i huvudet... fattar inte vad det kan bero på...

Den som säger att man håller sig nykter på vatten har aldrig åkt finlandsfärga!

#5 Narnia

Narnia

Jag dricker för att göra andra personer intressanta.

• Members
  • 3 827 inlägg
  • 18 thanks

Postad 12 mars 2009 - 20:16

Jag har hört att har man det ska man gå till doktorn då, kan vara förstadiet till Hjärnblödning!
Ni pumpar för hårt!!
Sverige, moralisternas högborg

#6 Kaycee

Kaycee

Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron.

• Members
  • 2 361 inlägg
  • 45 thanks

Postad 13 mars 2009 - 02:13

Lägg ner Narnia !

#7 blomma57

blomma57

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 24 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 mars 2009 - 02:55

Jag har hört att har man det ska man gå till doktorn då, kan vara förstadiet till Hjärnblödning!
Ni pumpar för hårt!!

Allt enligt mannen som kvoterades in på läkarlinjen och även kvoterades till godkända betyg på samtliga tentor endast för att han var ett fantasifoster från en skrämmande fantasivärld...

#8 Narnia

Narnia

Jag dricker för att göra andra personer intressanta.

• Members
  • 3 827 inlägg
  • 18 thanks

Postad 13 mars 2009 - 10:30

Lägg ner Narnia !

Detta är inget skämt, jag har hört det någonstans att något är fel då, möjligen svaga blodådror i huvudet eller nåt sådant...
Sverige, moralisternas högborg

#9 nightmad

nightmad

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationVästmanland

Postad 31 juli 2014 - 16:52

lite högt blodtryck kanske alt att hjärtat pumpar på mer av ansträngningen man gör när man har sex och man får upp mer blod i skallen och då kan man få migrän/huvudvärk. bör vara det om man upplever den som pulserande värk.

lider själv av att jag får migrän av fysisk ansträngning har lite högt blodtryck men också att jag är ofta väldigt spänd i musklerna i nacken och hals så kombinationen gör att jag lätt får huvudvärk och migrän.

#10 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 371 inlägg
  • 26 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 01 augusti 2014 - 15:02

Har fått ont i huvudet en gång efter att ha kommit, det började värka som fan i pannan, som migränliknande, undra vad det egentligen kan bero på?

• juhanisivo gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------