Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

10.000 meters klubben och andra udda platser

• Vänligen logga in för att kunna svara
154 svar till detta ämne

#21 nisse666

nisse666

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 1 thanks

Postad 16 september 2005 - 01:19

till ZippO. 10,000 metersklubben blir man bara medlem i om man har 6 med
ngn man INTE känner. Det är därför det är så få medlemmar.

Annars så har jag haft 6 på muggen högst upp i WTC. (beat that)

hejsvejs!!!!

#22 Shensa

Shensa

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 1 thanks
  • LocationSkåne

Postad 16 september 2005 - 08:52

På en brand stege Utanför en simhalls parkering! I kalmars äventyrsbad inne i Vattenfallet ;) i en bastu, avsugning på en fest med folk runt om mig ;P hon var under ett täcke alla visste vad som försegick. Vid en lastbrygga i karlshamn under östersjöfestivalen. mm mm...... En del av dem som kanske är mer än vanligt att ha sex på:P

#23 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 september 2005 - 13:10

På en brand stege Utanför en simhalls parkering! I kalmars äventyrsbad inne i Vattenfallet ;) i en bastu, avsugning på en fest med folk runt om mig ;P hon var under ett täcke alla visste vad som försegick. Vid en lastbrygga i karlshamn under östersjöfestivalen. mm mm...... En del av dem som kanske är mer än vanligt att ha sex på:P

Vattenfallet i äventyrsbadet inte dåligt :)

#24 Gunilla

Gunilla

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 28 september 2005 - 08:55

till ZippO. 10,000 metersklubben blir man bara medlem i om man har 6 med
ngn man INTE känner. Det är därför det är så få medlemmar.

Annars så har jag haft 6 på muggen högst upp i WTC. (beat that)

hejsvejs!!!!

Då har jag lyckats bli medlem. Tack och lov för att de nya planen har en toalett som är lite större än de vanliga.

#25 nisse666

nisse666

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 1 thanks

Postad 29 september 2005 - 23:58

Då har jag lyckats bli medlem. Tack och lov för att de nya planen har en toalett som är lite större än de vanliga.

grattis gunilla. du är en av de få,,,,,

finns det ngn mer som fick till det i WTC??

Thanked by 1 Member:
grym_99

#26 shock

shock

Dieselbilar drar minst bensin

• Members
  • 307 inlägg
  • 1 thanks

Postad 03 oktober 2005 - 16:26

Det har blivit en hel del platser. iofs är det inte så länge sedan jag blev av med oskulden (2.5år), men det har blivit endle ändå ...

Det hela började iaf på McDonalds toalett när man var lite överladdad med sin nya flickvänn, sen har det fortsatt ... värre och värre, ska försöka få med dom flesta.

Sen en gång så var det skoförrådet i Bowlinghallen som fick påhälsning

En gång låg jag i sängen och hade sex med en tjej och precis när det börjar kännas att det inte är långt kvar så slår dörren upp och mamma och lillebrorsan kommer in ... turligt nog syns vi inte eftersom vi ligger i en säng som är lixom inskjuten i väggen, men vi bestämmer oss för att fortsätta lite tyst medans mamma sätter sej vid datorn... Det gick iaf bra tillslut

Sen har det blivit en rastplats utanför uddevalla där vi la oss på en filt i gräset och var helnakna. vi blev tvugna att springa som as när en lastbil stannade. tror inte vi blev sedda.

Vi har även hunnit uppsöka en bubbelpool i badhuset här i stan där det satt massa barn .. vet att det inte var smart men eftersom det bubblade så märktes det inte .. vuxna hade märkt men barn fattar inte sånt ..

Sen förra sommaren så hade jag sex utanför en kiosk på ett bord på stranden (kiosken var stängd) men det var folk på stranden ..

Torget i stan efter att ha varit på hotellet och festat .. blev en buske vår tillflyktsort

Men min personliga favorit måste vara på Bio i Sthlm på Kogänget, oxå det bland massa barn ... med föräldrar dock .. men men vad gör man inte för underhållningen(kommer inte ihåg hur kogänget slutade )

Jag har även blivit avsugen på Tåg, Buss och Provrum på JC om vi räknar det

#27 dass_bok

dass_bok

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 130 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 oktober 2005 - 23:10

joo de låter fint det alla skriver, mina erfarenheter då,..
Avrunkning i baksätet i våran bil, brorsan satt bredvid tjejen, mamma å pappa i fram-sätet, hade dock täcke över,
I bastun,
i en sovsäck, när svärföräldrarna låg bredvid och sov,
På ett matbord ute på en udde vid en sjö, tjejen lår ner, jag stod upp :)
bastun hemma, (lite väl vanligt kanske)
avsugning i en polares säng, han låg bredvid deckad,
pullade up en tjejkompis i samma rum som en annan tjejkompis å en kilkompis, efter ett fint parti klädpoker =) nej de får nog räcka:P he he

#28 plutten_1

plutten_1

Älska Snuska!

• Members
  • 82 inlägg
  • 0 thanks

Postad 01 mars 2006 - 11:20

...Fråga mig inte hur jag råka hamna där för jag vet inte riktigt hur det gick till var så full så jag inte såg 30 cm framför mig men fick talat om för mig nästa morgon att jag hade haft en trekant ...P

Been there, done that. Didnt remember that either :bag:

#29 ouvert

ouvert

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 mars 2006 - 17:54

Konstigaste stället jag har gjort de på måste vara en tandläkarstol:) Det kan rekomenderas då stolen går att ställla in i olika lägen...

#30 Nanna o Nisse

Nanna o Nisse

Mitt tält är så stort så jag kan stå raklång i det, om jag

• Members
  • 863 inlägg
  • 2 thanks

Postad 14 mars 2006 - 14:56

Trekant i min rektor från högstadiets säng dock när hon var bortrest :P Fråga mig inte hur jag råka hamna där för jag vet inte riktigt hur det gick till var så full så jag inte såg 30 cm framför mig men fick talat om för mig nästa morgon att jag hade haft en trekant :)

Kommer nu i efterhand ihåg en del av själva akten :P

Ahhhh du hade käppen ute iallafall:smoke:

#31 nice grabb

nice grabb

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 109 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 april 2006 - 07:31

som tex i kyrka nr2 i falun ej den mitt i centrum utan den andra åvanför sjukhuset där hade jag sex på mittpådagen! ingen verkade vara där förutom 3 andra som va med mej, vi var alla i tonåren å som sen va med på toan där sexet kulminerade i en liten gruppis snabbis .ja det var en ganska stor toa men trångt än då! aj kuk i örat ungefär osv.stå knull med öppen gylf å tjejen hade skjol på hedemora stat en kvinlig vakt kom när det var som hetast å vi hånglade så vi knappt hörde men med röda kinder sa hon ansträngt det här är offentlig plats. hade väldigt svårt å sluta den gången. dom andra gångerna är värda en längre berättelse med alla detaljer så får bli en sann novell av det då tror jag!!

#32 norr

norr

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 april 2006 - 12:05

Bubbelpool på Paradisbadet i Ö-vik. Insjö brygga, i bilen mitt i en stad+ lite andra ställen ute i naturen.

#33 digitalfotograf

digitalfotograf

Banned

• Banned
  • PipPipPip
  • 59 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 april 2006 - 05:21

I en bil från en nattklubb då jag körde. Det var jag en tjejkompis som var med. Jag lät två killar åka med hem, rätt vad det var så började min tjejkompis att suga av mig. Hon började givetvis med att retas, men jag var inte sen på att säga nej för jag hade länge varit kåt på henne. Snacka om att killarna glodde storögt. :) Jag och tjejen var då 18. (Har haft sex med henne två gånger efter det. När jag var 25 och 30. Nu är hon bara fet och har många barn. :)

I en brandbil, fråga mig gärna på pm om ni vill veta hur.

Bredvid en kompis i hans säng när han sov. Han blev inte glad när han vaknade. *ler*

På nattklubb, tre gånger totalt. En gång när vakterna kom på oss.

100 m från en motorväg, med helt platt landskap och inget mer än en åker mellan oss och motorvägen.

Avsugen på en buss i Malmö kl 16 ca en vardag.

En park när fyra personer som kom gående började att titta.

Ja det var väl det jag kom på direkt.. *ler*

#34 pimp

pimp

Pimp

• Members
  • 2 144 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 april 2006 - 07:23

I en bil från en nattklubb då jag körde. Det var jag en tjejkompis som var med. Jag lät två killar åka med hem, rätt vad det var så började min tjejkompis att suga av mig. Hon började givetvis med att retas, men jag var inte sen på att säga nej för jag hade länge varit kåt på henne. Snacka om att killarna glodde storögt. :) Jag och tjejen var då 18. (Har haft sex med henne två gånger efter det. När jag var 25 och 30. Nu är hon bara fet och har många barn. :)

I en brandbil, fråga mig gärna på pm om ni vill veta hur.

Bredvid en kompis i hans säng när han sov. Han blev inte glad när han vaknade. *ler*

På nattklubb, tre gånger totalt. En gång när vakterna kom på oss.

100 m från en motorväg, med helt platt landskap och inget mer än en åker mellan oss och motorvägen.

Avsugen på en buss i Malmö kl 16 ca en vardag.

En park när fyra personer som kom gående började att titta.

Ja det var väl det jag kom på direkt.. *ler*

Inte illa. I en brandbil haha. :P

Jag har hunnit med lite med lite mer udda grejer nu sedan min sista post.
I vattnet precis vid en stor hotellstrand men det gick bra jag tror faktist ingen misstänkte så mycket. Senare på kvällen gjorde vi det på strande instället för i vattnet. :smoke:

#35 Eva_Tomas

Eva_Tomas

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 4 inlägg
  • 0 thanks

Postad 26 april 2006 - 09:14

Jag och mitt ex. blev medlemmar i 10.000 meters klubben på flyget mellan Malaysia och Amsterdam, trångt utav bara helvete :)

Har också testat på studsmatta, dagis, tåg, barnbacken i Åre, poolen 10 meter ifrån folk som satt och åt lunch på Sibu Island mm. lite småseg såhär på morgonkvisten, får lägga till mer sen :D

Har ni haft sex på några udda platser kanske? :)

Medlem ;), blev vi förra året på nattflyget mellan Shanghai och Helsingfors ,), 300 när i princip alla somnat och vi hade suttit bredvid varandra och smekts mer och mer så bestämde vi oss, eva gick förswt, sen kon jag, när jag kom hade eva redantagit av sig trosorna och byxorna så vi kunde.....mmmm

#36 zenpoP

zenpoP

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 juni 2006 - 16:05

Har några ställen jag utprovat i alla fall..

En brygga ut i en rätt vältrafikerad sjö mitt på dagen. Båtar som tuffade förbi på inte alldeles för långt avstånd..

Ett "utkikstorn" som överblickar koppargruvan i Falun. Det var visserligen kvällstid, men det gick förbi folk som rastade hundar med mera. Det stället besöktes flera ggr.. *hehe*

Sen minns jag inget mer, kanske har varit mer ställen.. Skriver mer sen isf :)

#37 pher

pher

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 juni 2006 - 23:31

OKej..mitt bidrag
Efter 2 veckors semester med svärföräldrar i husvagn
Så fick det bli i kabinen som går runt kolmårdens djurpark..hehe

#38 Malisex

Malisex

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 juli 2006 - 01:34

Ett kloster! det är svårt att slå

#39 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 juli 2006 - 02:00

Jag är så satans flygrädd att jag inte skulle få upp den ens om 10 Playboybrudar drog in mig på muggen på flygplanet och försökte suga upp den.
Detta till trots flyger jag 3-4 ggr i månaden a jobbets vägnar.
Däremot har jag haft sex på ett museum, i en djurpark och andra sjuka ställen men jag skulle aldrig få det att funka 10 000 meter över Moder Jord :)
RÖR INTE MIN PORR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håll snuska.com rent från politik, feminism och fånerier.

LEVE PORREN!!!!!!

#40 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 juli 2006 - 11:21

Jag är så satans flygrädd att jag inte skulle få upp den ens om 10 Playboybrudar drog in mig på muggen på flygplanet och försökte suga upp den.
Detta till trots flyger jag 3-4 ggr i månaden a jobbets vägnar.
Däremot har jag haft sex på ett museum, i en djurpark och andra sjuka ställen men jag skulle aldrig få det att funka 10 000 meter över Moder Jord :)

Du och 10 brudar på muggen ??? Jo tjenare.... med Din hydda är det ju problem när Du ska in ensam på muggen....... Det mest sjuka stället lär väl vara Rosenbad ??? :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------