Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

10.000 meters klubben och andra udda platser

• Vänligen logga in för att kunna svara
154 svar till detta ämne

#41 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 juli 2006 - 14:39

Du och 10 brudar på muggen ??? Jo tjenare.... med Din hydda är det ju problem när Du ska in ensam på muggen....... Det mest sjuka stället lär väl vara Rosenbad ??? :)

Tror du jag flyger reguljärt som alla andra skattebetalare? Minns du inte badrummen på planet vi flög i från VM-finalen igår? Där du hade sex med det där damfotbollslaget som fick följa med?
Det var du och laget plus tre reserver därinne, och ändå var det gott om plats för dig att ta dit även dina piskor, handklovar och övriga attiraljer :)
RÖR INTE MIN PORR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håll snuska.com rent från politik, feminism och fånerier.

LEVE PORREN!!!!!!

#42 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 juli 2006 - 23:24

Tror du jag flyger reguljärt som alla andra skattebetalare? Minns du inte badrummen på planet vi flög i från VM-finalen igår? Där du hade sex med det där damfotbollslaget som fick följa med?
Det var du och laget plus tre reserver därinne, och ändå var det gott om plats för dig att ta dit även dina piskor, handklovar och övriga attiraljer :)

Det minns jag inte....... skriv ner detta åt mig så får jag göra om det i nyktert tillstånd..... :uhoh:

#43 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 juli 2006 - 23:29

Det minns jag inte....... skriv ner detta åt mig så får jag göra om det i nyktert tillstånd..... :uhoh:

Även om fotbolls-VM bara går vart fjärde år så finns det ju fler evenemang som vi använder planet till och nu har vi ju friidrotts-EM, en lång valturne och en näve statsbesök där jag självklart vill ha med min kronprins att se fram emot. Planet blir ju dessutom ditt när jag abdikerar, bara inte borgarna sätter käppar i hjulet för oss i september...

LEVE PORREN!!!!!!

#44 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 juli 2006 - 23:35

Även om fotbolls-VM bara går vart fjärde år så finns det ju fler evenemang som vi använder planet till och nu har vi ju friidrotts-EM, en lång valturne och en näve statsbesök där jag självklart vill ha med min kronprins att se fram emot. Planet blir ju dessutom ditt när jag abdikerar, bara inte borgarna sätter käppar i hjulet för oss i september...

Vi får ordna så att oppositionen får ett eget plan. :uhoh:

#45 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 juli 2006 - 23:49

Vi får ordna så att oppositionen får ett eget plan. :uhoh:

Ja, och i vår egen sköna stil. Jag vet en snubbe som äger en gammal vanskött Cessna från 1976 som inte varit en minut i luften sedan 1985-1987 nånting, den kan dom ta så behåller vi "Airforce Cum" som vi döpt vår goding till plan till ;)

LEVE PORREN!!!!!!

#46 Four Roses

Four Roses

Fråga till supporten: Var sitter controlaltdelete-knappen?

• Members
  • 2 906 inlägg
  • 5 thanks

Postad 11 juli 2006 - 13:46

Ja, och i vår egen sköna stil. Jag vet en snubbe som äger en gammal vanskött Cessna från 1976 som inte varit en minut i luften sedan 1985-1987 nånting, den kan dom ta så behåller vi "Airforce Cum" som vi döpt vår goding till plan till ;)

Njae, ni får allt behålla ert skraltiga och trånga plan. Så fort vi tagit över i höst kommer jag att lägga en beställning på en Airbus 380-800 som kan ta 860 pers.
Det är vad jag kallar för ett flygplan det. Er "Air Force Cum" det är blaha blaha det och kommer att framstå som en gräshoppa vid sidan av vårt plan!! Airbus kommer att prioritera mig och jobba både dag och natt för att få fram det på rekordtid. Har redan kollat upp det. Specialdesign förstås. De flesta sätena urrivna och i ställer massor med sviter för oss i den presumtiva regeringen. Biograf där porr vevas 24 timmar om dygnet, barer med endast de exklusivaste märken på dryckjomet och naturligtvis massor med brudar som kommer att vara tillgängliga under resorna. Det kommer att kosta ett antal miljarder kronor. Ett sådant här mastodontplan kräver dessutom adekvata start- och landningsbanor. Därför har vi inom Alliansen långt framskridna planer på att utrymma hela Lidingön, asfaltera den och ha den som bas för vårt flygplan. Speciell "grädd-fil" kommer att upprättas hela vägen in till Rosenbad. Allt naturligtvis på skattebetalarnas bekostnad :smoke:

Då var det klart. Vi har glufsat i oss det framdukade bordet, tömt skafferierna och ätit oss igenom visthusboden och sänkt Sverige. Amen

#47 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 11 juli 2006 - 14:51

Njae, ni får allt behålla ert skraltiga och trånga plan. Så fort vi tagit över i höst kommer jag att lägga en beställning på en Airbus 380-800 som kan ta 860 pers.
Det är vad jag kallar för ett flygplan det. Er "Air Force Cum" det är blaha blaha det och kommer att framstå som en gräshoppa vid sidan av vårt plan!! Airbus kommer att prioritera mig och jobba både dag och natt för att få fram det på rekordtid. Har redan kollat upp det. Specialdesign förstås. De flesta sätena urrivna och i ställer massor med sviter för oss i den presumtiva regeringen. Biograf där porr vevas 24 timman om dygnet, barer med endast de exklusivaste märken på dryckjomet och naturligtvis massor med brudar som kommer att vara tillgängliga under resorna. Det kommer att kosta ett antal miljarder kronor. Ett sådant här mastodontplan kräver dessutom adekvata start- och landningsbanor. Därför har vi inom Alliansen långt framskridna planer på att utrymma hela Lidingön, asfaltera den och ha den som bas för vårt flygplan. Speciell "grädd-fil" kommer att upprättas hela vägen in till Rosenbad. Allt naturligtvis på skattebetalarnas bekostnad :smoke:

Så Ni krattar manegen till vår återkomst.......

#48 Four Roses

Four Roses

• Members
  • 2 906 inlägg
  • 5 thanks

Postad 11 juli 2006 - 14:57

Så Ni krattar manegen till vår återkomst.......

Ja, clownerna måste ju trivas! :hihi: :hihi:

Då var det klart. Vi har glufsat i oss det framdukade bordet, tömt skafferierna och ätit oss igenom visthusboden och sänkt Sverige. Amen

#49 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 11 juli 2006 - 16:17

Ja, clownerna måste ju trivas! :hihi: :hihi:

Ja.....vi låter dom kratta !! Krattar bäst som krattar sist..... :bag:

#50 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 11 juli 2006 - 16:45

Det är vad jag kallar för ett flygplan det. Er "Air Force Cum" det är blaha blaha det och kommer att framstå som en gräshoppa vid sidan av vårt plan!! Airbus kommer att prioritera mig och jobba både dag och natt för att få fram det på rekordtid. Har redan kollat upp det. Specialdesign förstås. De flesta sätena urrivna och i ställer massor med sviter för oss i den presumtiva regeringen. Biograf där porr vevas 24 timmar om dygnet, barer med endast de exklusivaste märken på dryckjomet och naturligtvis massor med brudar som kommer att vara tillgängliga under resorna. Det kommer att kosta ett antal miljarder kronor. Ett sådant här mastodontplan kräver dessutom adekvata start- och landningsbanor. Därför har vi inom Alliansen långt framskridna planer på att utrymma hela Lidingön, asfaltera den och ha den som bas för vårt flygplan. Speciell "grädd-fil" kommer att upprättas hela vägen in till Rosenbad. Allt naturligtvis på skattebetalarnas bekostnad :smoke:

Härligt, ni tar ju över våra takter. Antar att vi måste skaffa en rymdfärja för att trumfa det där i pris.

Hmmm, var har jag telefonnumret till min polare herr Bush? Han får kontakta NASA och beställa rymdfärjan. Så river vi Kaknästornet eller nåt annat så vi får plats med avfyrningsrampen till farkosten...

LEVE PORREN!!!!!!

#51 Four Roses

Four Roses

• Members
  • 2 906 inlägg
  • 5 thanks

Postad 11 juli 2006 - 17:42

Härligt, ni tar ju över våra takter. Antar att vi måste skaffa en rymdfärja för att trumfa det där i pris.

Hmmm, var har jag telefonnumret till min polare herr Bush? Han får kontakta NASA och beställa rymdfärjan. Så river vi Kaknästornet eller nåt annat så vi får plats med avfyrningsrampen till farkosten...

Se där ja, nu börjar jag på att känna igen er igen. Fläska på bara. Allmogen får ju stå för räkningen. (Gapflabb) :hihi: :hihi: :hihi:

#52 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 11 juli 2006 - 17:51

Se där ja, nu börjar jag på att känna igen er igen. Fläska på bara. Allmogen får ju stå för räkningen. (Gapflabb) :hihi: :hihi: :hihi:

Ja, det är bäst att passa på medan folk fortfarande har lite besparingar.

Den som spar han har nåt att ge..till oss!!!

MUHAHAHAHAHAHA!!!!!

LEVE PORREN!!!!!!

#53 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 11 juli 2006 - 18:12

Ja, det är bäst att passa på medan folk fortfarande har lite besparingar.

Den som spar han har nåt att ge..till oss!!!

MUHAHAHAHAHAHA!!!!!

:1orglaugh: :1orglaugh: :1orglaugh: :1orglaugh: :1orglaugh:

#54 Four Roses

Four Roses

• Members
  • 2 906 inlägg
  • 5 thanks

Postad 11 juli 2006 - 18:50

Hoppas att du får affären med rymdfärjan att gå i lås. Du kommer väl inte att nöja dig med ett begagnat-köp av något av vraken Voyager eller Challenger som varit upp och tillbaka ett antal gånger utan slår till med en ny färja? Det skulle i så fall betyda att den helfeta fakturan så småningom hamnar hos mig och det skulle - glädjande för mig - definitivt betyda sista spiken i kistan för landet med konkurs som resultat!! :) :) :) :)

#55 Four Roses

Four Roses

• Members
  • 2 906 inlägg
  • 5 thanks

Postad 11 juli 2006 - 19:27

Hoppas att du får affären med rymdfärjan att gå i lås. Du kommer väl inte att nöja dig med ett begagnat-köp av något av vraken Voyager eller Challenger som varit upp och tillbaka ett antal gånger utan slår till med en ny färja? Det skulle i så fall betyda att den helfeta fakturan så småningom hamnar hos mig och det skulle - glädjande för mig - definitivt betyda sista spiken i kistan för landet med konkurs som resultat!! :) :) :) :)

Risken med den affären - om det nu är något negativt i det - skulle väl vara att Sverige blir ett protektorat till USA, men det kanske ligger något positivt i det oxå. Vem vet.:bag:

#56 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 11 juli 2006 - 19:50

Ja du får gärna ta credits för vårt verk bara vi får njuta utav helvete innan konkursen är ett faktum...

LEVE PORREN!!!!!!

#57 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 11 juli 2006 - 19:51

Risken med den affären - om det nu är något negativt i det - skulle väl vara att Sverige blir ett protektorat till USA, men det kanske ligger något positivt i det oxå. Vem vet.:bag:

När vi är klara kommer Sverige att vara så utfattigt att t.o.m. Andorra kan annektera landet...

LEVE PORREN!!!!!!

#58 Four Roses

Four Roses

• Members
  • 2 906 inlägg
  • 5 thanks

Postad 11 juli 2006 - 19:56

Ja du får gärna ta credits för vårt verk bara vi får njuta utav helvete innan konkursen är ett faktum...

Låter som om vi är rörande överens om "the happy end"!!!:hihi: :hihi:

#59 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 11 juli 2006 - 22:53

Så länge det finns pengar att dela är kompanjoner alltid överens...... :)

#60 jahbulon

jahbulon

Power Snuskare

• Members
  • 1 808 inlägg
  • 0 thanks

Postad 11 juli 2006 - 22:58

Precis :)

LEVE PORREN!!!!!!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------