Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

10.000 meters klubben och andra udda platser

• Vänligen logga in för att kunna svara
154 svar till detta ämne

#141 jonas_kawa

jonas_kawa

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 60 inlägg
  • 10 thanks

Postad 12 augusti 2010 - 17:11

I en lekpark med en tjej jag träffade på nätet, hennes unge lekte medans vi höll på....

#142 salmonella

salmonella

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 8 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 september 2010 - 17:24

Hade sex i "bönerummet" eller vad man nu ska kalla det, som fanns inne i biblioteket på mitt regemente där jag gjorde lumpen.
Sen gjorde jag det (med samma tjej) i en tågkupé när en av våra polare i plutonen sov i sängen under oss.
  • chivarsson89 gillar detta

#143 kontotborta

kontotborta

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 51 inlägg
  • 0 thanks

Postad 25 september 2010 - 15:31

filmstaden(biosalongen),rökrummet cinderella,stadsparken,gunillaklockan,skjutbanan,bilar båtar skog mm mm

#144 pälle

pälle

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 202 inlägg
  • 7 thanks

Postad 10 oktober 2010 - 16:48

Jag blev avsugen i en hiss i förra veckan. Jag och en tjej var på väg hem till henne efter krogen när hon ställde sig på knä i hissen och knäppte upp mina byxor och började suga. Jag kom aldrig utan det var bara en start på förspelet. Vi stod dock kvar en stund på rätt våning medan hon sög. Det var förövrigt rätt trevligt att kunna se precis allt hon gjorde i spegeln :-)

#145 Mixerboy

Mixerboy

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 juni 2011 - 17:32

I hytten på ett lok när jag körde...

#146 Gizza81

Gizza81

Älska Snuska!

• Members
  • 361 inlägg
  • 26 thanks
  • LocationJärfälla

Postad 11 september 2011 - 21:14

Ställen jag haft sex på.

På en motorhuv, inne i bilen, var dock samma bil.
Toalett i korridoren på ett av Viking Lines fartyg
På swingersklubb.
Ute i skogen
I friggeboden på föräldrarnas landställe.

#147 martenioh

martenioh

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 4 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 september 2011 - 23:25

ojojoj! Vilka platser.. Känns som man är lite utanför här...
Aja drar väll mina då!

Avsugning på en fest i soffan mitt bland allt folk, vi satt i ett hörn i en soffa som var ganska avlägsen från allt annat så tror inte någon märkte (hoppas jag... Fast neee! :D)

Polarens pannrum bland alla kläder (tjejen hamnade i tvättkorgen en gång) under en hemma fest med nuvarande flickvännen, en kompis kom in, full som fan fattade inte vad vi gjorde, sa "oj förlåt" gick ut och så hörde man hans skratt hela vägen upp på övervåningen!

Baksidan av ett äldreboende!

Fingrat en gammal tjej kompis på en film kväll med henne och en polare, var då 14.... Detta var då oxå tjejen som tog min oskuld dagen efter ;)

På min arton års dag i "garderoben"(klädkammaren) men hela släkten 5 meter bort i köket, AWKWARD! hehe

I El-gigantens lilla bio rum, osäker om dom har sånt överallt men dom har det iaf här jag bor, var ganska pirrigt då man alltid tyckte det kändes som någon stod bakom en, men spännande och upphetsande var det att ha sex på en så pass befolkad plats.

Det är väll mina sk. "udda" platser kanske... Har inte varit på så mycket konstiga ställen då det är skönare att trycka flickan i sängen ;)

#148 James_81

James_81

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 35 inlägg
  • 9 thanks

Postad 29 september 2011 - 14:38

Kl 23 på kvällen på 14 de greenen på en golfbana i mellersta norrland..Och i bilen..Och på mitt dåvarande jobb, är de tre uddaste ställena ja ha haft sex på.
Ring om du vill jag ska virka en duk, räkna med du får suga min kuk !

#149 highlander

highlander

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 november 2011 - 22:49

Den här har jag funderat en tid på om man törs berätta, men what the hell...detta utspelade sig för några år sedan. Jobbade då som deltids brandman, och i vår styrka fanns det en jävligt het tjej. Hon och jag hade utbytt blickar och kom allmänt bra överens. Det fanns en sån där känsla i luften att "bara rätt ögonblick kommer så...".
Efter en julfest blev det återtåg till brandstationen, och bastun knäpptes på. Tog inte länge innan det hela urartade i en unisex-bastukväll. Till saken hör att tjejen i fråga, vi kan kalla henne Lotta, hade skaffat pojkvän och var alltså inte tillgänglig. Det råkade sig så att jag och Lotta var de sista i bastun, nätt och jämnt skylda med några handdukar. De övriga var strax utanför, antingen i duschen eller omklädningsrummet. Hon kände sig uppenbarligen lite obekväm, och gav mig en sån där ursäktande blick, och reste sig för att gå ut. Men hennes blick liksom fastnade på mig och när hon gick förbi mig stannade hon till och utan ett ord kysste hon mig. Och ingen försiktig kyss heller, utan det var handfattning om nacken och rejäl tungkontakt som gällde. Kuken reste sig som ett spett, och handduken gjorde inte mycket för att dölja det hela. Lotta kastade en blick mot duscharna, och rev sedan min handduk åt sidan och grenslade mig. Tyvärr blev det bara typ 10-12 snabba juck innan hon verkade inse vad hon håll på med, gav mig en kyss till och gick ut i duschen. Har garanterat aldrig varit med om något jobbigare än att sitta kvar i bastun, och kolla på medan hon duschar genom glasdörren till bastun, för att sedan gå ut, duscha och sitta ner bland de andra grabbarna och låtsas som inget hänt...

Efter detta blev det aldirg någon chans att få slutföra det hela. Resten av tiden som Lotta jobbade i deltidsstyrkan var hon den perfekta flickvännen, och såg aldrig mer åt mitt håll. Efter en tid slutade jag som brandman, och jag har ingen aning om var hon finns idag. Men minnet lever kvar...

#150 Swaami

Swaami

Alla älskar vi Thailand

• Members
  • 765 inlägg
  • 4 thanks

Postad 29 maj 2012 - 17:53

Var på en övning vid ett regemente. Skulle sova där en natt och en tjej var med.
Vi hade redan innan bytt mobilnummer, så vi smsade ibland.
När det blev läggdags på logementet så fick jag ett sms: Är du kåt? Naturligtvis svarade jag, och lade till att vi kan väl gå ut 5 min efter varandra. Sagt och gjort, hon gick ut och 5 min senare följde jag efter.
Vi lyckades hitta en plats bakom ett vapenförråd i betong. Där hon drog ner sina byxor, blottade en fantastisk rumpa och sade: För in den direkt, jag är så våt. Min kuk stod rakt upp så jag körde in den direkt, och knullade henne mot väggen tills jag sprutade i hennes mus..........En mycket skön snabbis

#151 wtfsicm

wtfsicm

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 september 2012 - 02:42

Aldrig haft sex på 10.000 m höjd, dock runkat på en flygplanstoalett... Men sex med sig själv räknas inte va? :D

#152 He Man

He Man

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 september 2012 - 09:56

Provhytt, hur bra som helst!
Fuck it!

#153 roddyn

roddyn

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationBlekinge

Postad 15 juli 2014 - 09:25

Gick på en promenad med en tjejbekant en höstkväll, slutade vid en parkbänk vid ett hyreshys där vi satte oss och hon började suga min kuk, efter ett tag slet hon av sig sina byxor, slängde dem på backen och gled ner på min kuk, fick trycka ner hennes ansikte mot min axel då hon var väldigt högljudd, vi kom båda väldigt snabbt vilket resulterade i att hon bet mig i axeln för att inte skrika, både hon och jag gillade sexet så mycket attvi träffades några dagar senare fast denna gången i hennes bil på en parkering, slutade iallafallmed att det var för trångt att knulla i bilen så vi gick ut och jag knullade henne bakifrån mot sidodörren istället.
En annan tjej tog jag bakifrån i en roddbåt mitt i en liten insjö. Knullade även denna tjejen på ett kalhygge i anslutning till hennes föräldrars hus. Många trevliga minnen :)

#154 grabben87

grabben87

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 199 inlägg
  • 24 thanks

Postad 15 juli 2014 - 20:42

Avsugning utomhus medans folk gick förbi, sex i poolen, på mugg smockat med folk utanför å lite annat.)

#155 krullaSkruven

krullaSkruven

Alla klagar över sitt dåliga minne men ingen över sitt dålig

• Members
  • 384 inlägg
  • 30 thanks

Postad 18 augusti 2016 - 23:46

Avsugen under körning snacka om att det svartnade till fjälligt när det gick för mig.
I förarhytten på lastbilen.
Vid cykelbanan och vart påkommen av några yngre killar som vandrande förbi ( vi missade dom)
Inne vid ett elljusspår.
Och nu senast uppe i fiket i Kaknästornet.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------