Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

fru som knullar

• Vänligen logga in för att kunna svara
26 svar till detta ämne

#21 Pelle-P

Pelle-P

Newbie

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 3 thanks

Postad 29 oktober 2014 - 12:54

En gammal tråd, jag vet, men som ny medlem så har jag ju läst den först nu.

Det är en dröm jag har också, att se min fru bli ordentligt omhändertagen av en annan man (eller två) där de gör "allt" med henne och sprutar henne full medan jag endast ser på. Sedan när hon blivit "fullsprutad" så tar jag henne, kletigt och härligt, mums!

Detta tänder oss båda, men vi har inte riktigt vågat komma till skott ännu. Vi är båda i 40-årsåldern och har varit gifta i 15 år, det enda "trekantiga" som hänt hittills är lite skoj i bastun vid ett tillfälle. Vi längtar!

Redigerat av Pelle-P, 29 oktober 2014 - 12:54.

#22 pälle

pälle

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 226 inlägg
  • 9 thanks

Postad 30 oktober 2014 - 21:36

Vad hände det för skoj i bastun då? Berätta gärna!

#23 traja

traja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 62 inlägg
  • 4 thanks

Postad 28 november 2014 - 09:03

ja blir så kåt på tanken att se min fru knulla med någon annan man gammal som ung och vi har pratat om det och hon är inte främande för det ,är det någon mer som blit kåt av den tanken ?

Hej

Vi har haft trekant flera gånger med både vita killar och svarta killar och det är otroligt upphätsande att se på helst med en svart kille som har en stor och grov kukl och hon bara skriker och stöna det är häftigt . Tips prova en svart kille dom är ofta ödmjuka och uthålliga

#24 Cuminside

Cuminside

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 51 inlägg
  • 4 thanks

Postad 21 september 2015 - 13:09

Tanken på att min fru skulle bli knullad av någon annan när jag ser på gör mig väldigt kåt, men man vet aldrig hur man reagerar känslomässigt när det väl händer. Det kanske blir jättejobbigt. Jag skulle också gärna se på (och kanske onanera) när några andra har sex. Vet inte riktigt hur man skulle gå tillväga dock, Vi är ganska vanlgia och blyga människor som inte lever ut vprt sexliv så mycket i övrigt, så det som ett ganska stort steg.

Det är skönare att skriva med en hand.

#25 Iamgood

Iamgood

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 114 inlägg
  • 7 thanks
  • LocationVästra Götaland

Postad 20 november 2015 - 17:20

Mitt ex knullar med en gubbe (60år)
Jag titta in i fönstret på altanen och såg gubben och exet knullade och sög av han och tog det i munnen.

Var ganska upphetsande att titta på
I am always readdy :)

#26 LambdaScorpii

LambdaScorpii

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 december 2015 - 14:18

Lever i ett samboförhållande sen åtta år tillbaka.
Det finns inget som får mig att gå igång så mycket som att se min sambo njuta, vare sig det är med mig, eller med någon annan.

Vi började lätt med trekanter och helt ärligt så föredrar jag när det är en extra man med. :)
Att få se henne förspela med allt från kyssar, till smek och sug gör mig galen av kåthet.
Jag har varit svartsjuk tidigt i förhållandet, men det är som bortblåst nu. Visst kan det kännas ett styng av svartsjuka, men för mig är det en del av kicken.
Vi har även kommit till det stadium där vi leker på varsitt håll också.
Jag känner mig oerhört lyckligt lottad!
Kom bara ihåg att man tar en risk varje gång man gör sen sån här sak, så var helt hundra på varandra innan ni testar.

#27 sexigemil

sexigemil

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 72 inlägg
  • 1 thanks

Postad 02 juli 2016 - 23:18

Mitt tjej brukar följa med män hem från fester å kommer hem full med sperma. Underbart å veta hon blivit knullad av andra

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------