Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

sjukaste stället/grejen /saken ni sprutat på

• Vänligen logga in för att kunna svara
202 svar till detta ämne

#41 killburnspie

killburnspie

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 augusti 2009 - 05:27

kul grej.. samma kompis som spruta i mitt tangentbord när han trodde jag sov.. han låg och runka efter våran utekväll och spruta mig typ i fejjan när han trodde jag sov. normalt??? han har nog ett behov att spruta på nåt speciellt ställe.
  • lakrisen gillar detta

#42 borkaskogen

borkaskogen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 25 inlägg
  • 1 thanks

Postad 23 augusti 2009 - 15:48

Bodde på tältcamping i Visby förra sommaren. Hade sett att det fanns två snygga tjejer där, som bodde i ett tält nästan granne med mitt. Så sent en kväll, då mörkret lagt sig och ljuvliga havsvindar blåste, så smög jag dit och började runka precis utanför deras tältduk. Hörde hur de låg och pratade och fnissade, om de bara visste att jag var mindre än en meter från deras huvuden! Fick en skön orgasm och placerade kaskaderna i kanten av duken, för att inte riskera att de skulle tro att det regnade...=)

#43 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 24 augusti 2009 - 14:50

jag har runkat i min kompis dotters trosor. jag tog dom ur hennes låda och så runka jag i dom och la tillbaka dom i lådan sen.jag undrar om hon kännde något när hon tog på sig dom.

Mycket moget.

#44 moppan

moppan

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 25 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 augusti 2009 - 04:22

Var i stugan ensam och kände mig sugen. Så jag tog en sväng till svärföräldrarnas stuga. Rotade i svärmors byrå. Hittade ett par snygga knästrumpor. Trädde på den ena som en kondom. Hade en mysig stund och släppte satsen i den. Efteråt tvättade ur det värsta. Någon dag senare använde hon de.

#45 Ninjagirl

Ninjagirl

Alla klagar över sitt dåliga minne men ingen över sitt dålig

• Members
  • 386 inlägg
  • 1 thanks

Postad 29 augusti 2009 - 12:12

....jag sprutade mig själv i ansiktet....oavsiktligt....det kom på hakan och ena kinden....hade ett förbaskat tryck i kanonen.

Har en kompis som gjorde samma sak...men det träffade honom rakt i ögat...:wackit:

#46 toxic76

toxic76

Woho över 500 posts!

• Members
  • 574 inlägg
  • 9 thanks

Postad 01 september 2009 - 01:31

Det var ett par där killen bjöd ut tjejen.. Hon gillade sperma och han tände på att se henne bli nersprutad.. Hur jag hamnade i situationen hehe jo jag gick på ett bokat gangbang.. Det lönar sig att hålla utkik på BC grabbar...

Låter som en riktigt trevlig COHF/Bukkake sak!
Hur hamnade du i den situationen?
Eller med andra ord: var anmäler jag mig? :icon_biggrin:

#47 Fenris

Fenris

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 september 2009 - 16:28

Provade frack i en kläduthyrningsbutik och i provrummet hängde en brudklänning så jag passade på att runka av mig och spruta på denna.

#48 porrskojaren

porrskojaren

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 januari 2010 - 13:00

sjukaste platsen jag spruat på var närjag var i 15års åldern.
Sprutade på min systers mage när hon sov i soffan. HAHA ja åren går

#49 Zahra

Zahra

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 71 inlägg
  • 1 thanks

Postad 06 januari 2010 - 14:25

På T-banan i Stockholm en sommar sent hem från fest satte sig en gubbe mitt emot mig. Jag var full och bakis på en gång. Väldigt.
Efter ett tag frågade han om det gjorde nåt om han runkade.
-Gör det du... Sa jag.
Det gjorde han väldigt snart. Inte helt oväntat ville han ha hjälp, han ville att jag skulle visa fittan, brösten vad som helst...
Nej, sa jag.
Då ville han spruta på mig. Nej, naturligtvis inte....

Jag sa att han kunde få spruta där jag suttit och reste mig. Vad gjorde han? Jo, ställer sig och tokrunkar och sprutar på sätet. Jag suckade djupt och höll på att kräkas. Vem vet, hankanske hade velat spruta på kräkset...

#50 PolkaStång

PolkaStång

Min flickvän heter .avi

• Members
  • 745 inlägg
  • 2 thanks

Postad 06 januari 2010 - 18:45

...jag hade inte runkat på länge, och bodde jag hos min farmor i några dagar. Till slut höll man på att bli tokig just bara för att man inte fått runka, eller släppa lös sin sats. Så jag gick bara spontant in på hennes toalett för att ta en snabbrunk, som sedan resulterade i ett långa och kraftfulla sprut.
Efteråt så kände jag mig väldigt skamsen och bisarr att göra det just på min farmors toalett, men när man måste, så måste man.
"Mjukisbrallor och Knullruffs"

#51 Motvalls

Motvalls

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 januari 2010 - 16:50

I röven på ett ex första gången vi hade analsex. Hon ville det :icon_biggrin:

#52 corneo

corneo

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 53 inlägg
  • 2 thanks

Postad 09 januari 2010 - 16:58

Har själv sprutat i en burk ansiktskräm åt min frus bitchiga syster
Och sist jag var där stod burken kvar .Men med mycket mindre i den,Tyckte faktiskt bitchen hade mindre rynkor

På exets fula katt, dock så var det oavsiktligt haha
I`ll be back for more! ;)

#53 Oskuld30

Oskuld30

Älska Snuska!

• Members
  • 97 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 januari 2010 - 21:07

Blev kåt efter ätit en kebab tallrik, brukar bli kåt efter ätit skräpmat. Orka inte äta upp allt så jag spruta på maten, härligt med blandad sås!

#54 Gotland31

Gotland31

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 januari 2010 - 11:35

När jag var ung och kåt(are) i 15-års åldern brukade jag gå in i en sommarstuga som stod olåst. Där har jag sprutat lite här och var, i sofforna, i besticklådan, på borden, i byrålådor etc. Låter sjukt när man skriver det så här men då kändes det som rätt sak att göra :)

#55 rockenrollas

rockenrollas

Älska Snuska!

• Members
  • 86 inlägg
  • 0 thanks

Postad 14 januari 2010 - 11:50

jobbarkompisarnas (kvinnornas) kaffemuggar... trosor...tandborstar... i skor... det mesta är skönt om tjejen är skön....

#56 porrskojaren

porrskojaren

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 januari 2010 - 11:18

Fler som har sprutat på sin syrra? :)

Tycker fan det är läckert och avslöja det *S*

#57 porrskojaren

porrskojaren

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 12 inlägg
  • 0 thanks

Postad 18 januari 2010 - 08:43

Sent en vanlig natt så somnade min syster i soffan och hennes kille o jag satt o kolla porrfilm i samma rum.. Efter ett tags runkande så bestämmer sig hennes kille för att spruta på henne.. så han drar av täcket o sprutar på hennes stringröv :P Det var tillräckligt för mig och när han fattade det.. så sa han.. fan.. jag skulle sprutat på ansiktet.. Gör du det istället :P

Sprutade du henne på ansiktet :Eyecrazy:

#58 tyskenfranlund

tyskenfranlund

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks

Postad 31 januari 2010 - 15:17

....jag sprutade mig själv i ansiktet....oavsiktligt....det kom på hakan och ena kinden....hade ett förbaskat tryck i kanonen.

Smarta tjejer använder glasögon :)

#59 JH700

JH700

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 22 inlägg
  • 0 thanks

Postad 20 februari 2010 - 23:57

Haha visst har man några sjuka minnen.

Följde med en något överförfriskad tjej sommarlovet efter 9an. Hon var så borta så hon däckade rätt så omgående, blev ju inte som man tänkt sig natten då. Där fick man polera flöjt själv, tror inte hennes ena strumpa var så trevlig dagen efter. :newlaugh:

#60 coaxial

coaxial

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 februari 2010 - 08:00

Har själv sprutat i en burk ansiktskräm åt min frus bitchiga syster
Och sist jag var där stod burken kvar .Men med mycket mindre i den,Tyckte faktiskt bitchen hade mindre rynkor

Sprutade ner en GB-glass-gubbe utanför en kiosk i somras en natt påväg hem från krogen efter jag och dåvarande kk till mej haft sex bakom kiosken. Pressbyrån på Lindövägen i Norrköping haha.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------