Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Fitta skulle smaka gott... 1

• Vänligen logga in för att kunna svara
23 svar till detta ämne

#21 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 44 016 inlägg
  • 26109 thanks
  • Location.se

Postad 18 november 2010 - 07:42

Då väntar vi på bilder på din flickvän och dig "in action" ;)

Är hennes flickvän 15 år, lär det inte hända. Objektet måste ju vara minst 18 år för att få vara med på snuska. Annars är det minderårig - INTE tillåtet. :chillpill:

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#22 fotifittan

fotifittan

Rönken-Rasmus

• Members
  • 172 inlägg
  • 2 thanks

Postad 29 januari 2011 - 10:13

Juridik är mysko... det är lagligt att knulla med någon så fort den personen fyllt 15, men att titta på nakenbilder av någon som fyllt 15 är olagligt... :confused:

Så om jag har en tjej eller knullkompis som är 15 så får vi ha sex på alla sätt och hur mycket vi vill, men om jag skulle ta en bild av henne efter att vi knullat så har jag plötsligt blivit kriminell...... är det rimligt?
Sexiga, svettiga, mörkhyade tjejfötter, storlek 35/36, direkt efter ett träningspass... med strumpor på och sedan utan... MMMMM...

#23 Drir

Drir

Me luv u long time

• Members
  • 133 inlägg
  • 63 thanks

Postad 30 januari 2011 - 02:34

Juridik är mysko... det är lagligt att knulla med någon så fort den personen fyllt 15, men att titta på nakenbilder av någon som fyllt 15 är olagligt... :confused:

Så om jag har en tjej eller knullkompis som är 15 så får vi ha sex på alla sätt och hur mycket vi vill, men om jag skulle ta en bild av henne efter att vi knullat så har jag plötsligt blivit kriminell...... är det rimligt?

Mystisk lag. Jag och min sambo är 19 år, vi blev tillsammans när vi vi var 15. Om vi skulle ha bilder eller filmer på oss vid denna ålder skulle vi båda klassats som brottslingar.

Hur som helst, rar på alla bilder?:thumb_up:

#24 jaquez

jaquez

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 26 inlägg
  • 2 thanks

Postad 26 september 2014 - 08:07

Sjukt är det och det kvittar helt om man är lesbisk eller inte.
Det är olagligt för någon över 15 att ha sex med någon under 15. Den lagen borde vara 18!
Men pedofili är en sjukdom som kräver vård. Inte straff i form av fängelse. Det hjälper heller inte att sitta online och gnälla över hur äckligt det är för oss "normala" människor i det avseendet. Det bästa är nog att ignorera sådana kommentarer och givetvis anmäla bilder på minderåriga.

Pedofili är attraktionen till barn. 15 är väldigt ungt, men det är inte ett barn. Är man 15 och vill ligga med någon, så borde det vara lagligt. Vill man inte, men blir tvingad, är det våldtäckt. Ganska simpelt i teorin. Man skulle väl kunna yrka kass moral på någon över 20 som ligger med någon under 18, men om kass moral inte accepteras på det här forumet så ser jag inte vad någon av oss gör här! ^^

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------