Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Värsta stället ni har onanerat på

• Vänligen logga in för att kunna svara
23 svar till detta ämne

#21 Bert:s

Bert:s

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 48 inlägg
  • 0 thanks

Postad 18 maj 2015 - 08:48

På ett offentligt naken bad med gott om folk. Ligger på min handduk och solar. Känner att det sväller upp en aning där nere. Kuken reser sig sakta så blir till att rulla över på magen. Ligger så att jag ser rakt upp i skrevet på ett moget par, hon lite fuktig i fittan och han har problem hålla kuken nere.

Efter att "fluktat" ett tag så gnider jag kuken mot handduken, känner kittlingen komma och ollonet svälla när sperman pumpar fram på handduken.

Var bara lite diskret torka av sig och ta ett dopp.

#22 Cuminside

Cuminside

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 50 inlägg
  • 1 thanks

Postad 25 augusti 2016 - 00:24

Har runkat på dotterns dagis några gånger när jag varit där och städat på kvällen. Runkade på jobbet en gång när jag var där på kvällen och la satsen på kollegans skrivbord. Vågade dock inte låta den ligga kvar så jag torkade bort med en gång.

Det är skönare att skriva med en hand.

#23 indie_the_nerd

indie_the_nerd

Member

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 november 2016 - 20:43

I en dusch i ett annat land och jag stod där och runkade. När jag stod där vandrade en för mig känd tjej in och stod och tittade på mig.

Hon stod och tittade på mig som hon redan sett vad jag gjort och tog sig själv på fittan och började

smeka sig själv.

Hon var vacker där i duschen. Naken. Vi älskade

#24 Kukarnaskuk!

Kukarnaskuk!

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 109 inlägg
  • 4 thanks

Postad 16 november 2016 - 09:18

I min flickväns syster säng la satsen på hennes kudde hon har inte sagt något om det men när jag kollade nästa dag var fläcken kvar.
  • jaredallen gillar detta

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------