Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Jag njuter av att kåta upp män

• Vänligen logga in för att kunna svara
39 svar till detta ämne

#1 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 28 december 2010 - 17:36

Hej, jag är ny här på Snuska. Kanske inte så vanligt att mogna äldre kvinnor hittar hit. Men jag kunde ana när jag var ”utanför” att det fanns lite bilder från natursiststränder av älskande par etc. Och det verkade ju spännande, så jag blev medlem.

Jag och min man har de senaste femton åren i stort sett endast solat och badat på naturiststränder. Det är mycket skönare att slippa textilier och det ger mycket vackrare solbränna över hela kroppen. Sedan finns det en erotisk sida också…….

Jag tänder på att ligga och blotta mig och bjuda ut mig naturiststränder. Att ligga fräckt och skreva som på bilden (tagen i somras på Gran Canaria) jag bifogar, är en liten lek med männen som jag inte kan motstå. Vetskapen om att jag kåtar upp männen är ljuvlig.

Nu har jag även andra små nöjen. Med min mans vetskap, har jag behov av andra män. Jag är en s k hotwife, gift men fri och kåt.

/ S

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  GCnat2.jpg   324,21K   20101 Antal nerladdningar

#2 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 44 716 inlägg
  • 26819 thanks
  • Location.se

Postad 28 december 2010 - 17:54

Härlig början.......emotser, med stor förväntan, en lika bra fortsättning. ;):D

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#3 Arsenalfan_11

Arsenalfan_11

Alla klagar över sitt dåliga minne men ingen över sitt dålig

• Members
  • 474 inlägg
  • 10 thanks

Postad 28 december 2010 - 18:06

Det får bli en sida att besöka!
  • Mutt3 gillar detta

#4 Bille40

Bille40

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 122 inlägg
  • 14 thanks

Postad 28 december 2010 - 23:04

Fint med solande musar
  • pantheros gillar detta

#5 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 29 december 2010 - 11:57

Oj, vad trevligt med beundrare! Jag älskar dessa lekarna med männen. Det är en enorm erotisk spänning där inget är förutsägbart om vad som skall hända. Vissa män går förbi med fullt stånd och visar mig vad de skulle vilja bjuda mig på. Andra män smyger i buskarna.....Ibland spelar jag och min man ett spel där han sitter och läser en tidning medan hans kåta hustru flirtar öppet med männen.
Tack!
/ S
Min blogg >hotwifesonja punkt blogspot punkt com<

#6 snabel@

snabel@

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 18 inlägg
  • 1 thanks

Postad 29 december 2010 - 19:37

Skanör i sommar?

//@

Hej, jag är ny här på Snuska. Kanske inte så vanligt att mogna äldre kvinnor hittar hit. Men jag kunde ana när jag var ”utanför” att det fanns lite bilder från natursiststränder av älskande par etc. Och det verkade ju spännande, så jag blev medlem.

Jag och min man har de senaste femton åren i stort sett endast solat och badat på naturiststränder. Det är mycket skönare att slippa textilier och det ger mycket vackrare solbränna över hela kroppen. Sedan finns det en erotisk sida också…….

Jag tänder på att ligga och blotta mig och bjuda ut mig naturiststränder. Att ligga fräckt och skreva som på bilden (tagen i somras på Gran Canaria) jag bifogar, är en liten lek med männen som jag inte kan motstå. Vetskapen om att jag kåtar upp männen är ljuvlig.

Nu har jag även andra små nöjen. Med min mans vetskap, har jag behov av andra män. Jag är en s k hotwife, gift men fri och kåt.

/ S

#7 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 31 december 2010 - 15:16

Hej @
Jag känner ibland att Skanör är lite för nära Malmö. Då med risk att träffa på arbetskamrater och andra bekanta. Framförallt inte om jag vill sola lite "kreativt" :). Det finns andra nakenstränder i både syd, väst och öst i Skåne....

/ S

#8 njutavsex

njutavsex

• Members
  • 44 716 inlägg
  • 26819 thanks
  • Location.se

Postad 31 december 2010 - 15:25

Det finns ju en del att välja mellan. Helt klart. Nära Ählm lär det finnas underbara ställen man kan sola "kreativt" ensamna. Done it. ;):D

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#9 gurkdamen

gurkdamen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 januari 2011 - 16:47

Är som du Sonja, en mogen kvinna som gärna solar på nakenbad och särar på benen lite extra för kåta män.

#10 skagot

skagot

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 januari 2011 - 18:03

Ni kåtar upp mig endast genom att skriva, någon av er som har lust att träffas? :)

#11 snabel@

snabel@

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 18 inlägg
  • 1 thanks

Postad 03 januari 2011 - 10:09

Jo, det är sant, har "sett" bekanta människor där, men man är där i samma syfte så det känns (iaf lite) ok.

Skanörs strand är lååång, så det finns utrymme för olika aktiviteter.

Sandhammaren ett alternativ, men inte lika ..kul.

Ses i sommar, kanske.

//@

Hej @
Jag känner ibland att Skanör är lite för nära Malmö. Då med risk att träffa på arbetskamrater och andra bekanta. Framförallt inte om jag vill sola lite "kreativt" :). Det finns andra nakenstränder i både syd, väst och öst i Skåne....

/ S

#12 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 januari 2011 - 17:58

Fint med solande musar (Bille40)! Det gillade jag!

Jag vet att det finns kvinnor som solar tämligen ohämmat på naturiststränder. Jag har sett en hel del. Jag såg en kvinna nere i Spanien på tidigt 90-tal som låg och solade som jag gör numera och hon inspirerade mig (och min man). Kul att du, gurkdamen, finns här på Snuska. Skulle vara intressant att höra lite hur du tänker/hur du solar.

Njutavsex: Ängelholm är bra! Tyvärr har kommunen jämnat alla buskarna med marken bland sanddynerna ovanför stranden. Trist för exhibitionister/voyeurer. Medvetet?

snabel@: Det märks att du är man....ha-ha. En man kan mycket lättare motivera för sin omgivning att han ligger på en naturiststrand. En kvinna däremot betraktas som en nymfoman om hon ligger på samma strand. Skulle jag dessutom sola kreativt....hmm då är jag nog stämplad på jobbet...och på vissa ställen vill jag nog behålla mitt goda rykte.

/ S

#13 skagot

skagot

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 09 januari 2011 - 22:16

Finns det möjligtvis fler bilder? :), eller är det bara att vänta tills nästa strandsäsong är igång? :)

#14 njutavsex

njutavsex

• Members
  • 44 716 inlägg
  • 26819 thanks
  • Location.se

Postad 10 januari 2011 - 06:00

Njutavsex: Ängelholm är bra! Tyvärr har kommunen jämnat alla buskarna med marken bland sanddynerna ovanför stranden. Trist för exhibitionister/voyeurer. Medvetet?

/ S

Mhmm har ju lagt märke till buskagen ja. Men några km utanför finns det ett och annat guldkorn. Var vill jag inte skriva. Vill ju inte att alla ska veta om stället, men man ser iaf Ählm på ena sidan stranden, om man säger så. Dessutom är det en sorts fågelskådarplats......men ändå inte. Skönt är det där, men låååååååånggrunt. Plus en del "skyddande" sanddynor som får en att kunna sola som gud skapade en....fast äldre. Visar dig gärna, bara att säga till. :_deal: :food-smiley-002:

#15 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 januari 2011 - 14:24

Jag vet att det finns kvinnor som solar tämligen ohämmat på naturiststränder. Jag har sett en hel del. Jag såg en kvinna nere i Spanien på tidigt 90-tal som låg och solade som jag gör numera och hon inspirerade mig (och min man). Kul att du, gurkdamen, finns här på Snuska. Skulle vara intressant att höra lite hur du tänker/hur du solar.

snabel@: Det märks att du är man....ha-ha. En man kan mycket lättare motivera för sin omgivning att han ligger på en naturiststrand. En kvinna däremot betraktas som en nymfoman om hon ligger på samma strand. Skulle jag dessutom sola kreativt....hmm då är jag nog stämplad på jobbet...och på vissa ställen vill jag nog behålla mitt goda rykte.

/ S

Det ser ut att vara ganska buskfritt även på din bild :P

#16 snabel@

snabel@

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 18 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 januari 2011 - 18:44

det är inget officiellt nakenbad, på den ..ön, väl ;?

//@

Mhmm har ju lagt märke till buskagen ja. Men några km utanför finns det ett och annat guldkorn. Var vill jag inte skriva. Vill ju inte att alla ska veta om stället, men man ser iaf Ählm på ena sidan stranden, om man säger så. Dessutom är det en sorts fågelskådarplats......men ändå inte. Skönt är det där, men låååååååånggrunt. Plus en del "skyddande" sanddynor som får en att kunna sola som gud skapade en....fast äldre. Visar dig gärna, bara att säga till. :_deal: :food-smiley-002:

#17 snabel@

snabel@

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 18 inlägg
  • 1 thanks

Postad 10 januari 2011 - 18:49

vet iof om det skulle vara så mkt bättre vara man och bli "anklagad" för att sola kreativt på stranden, med stånd eller ngt. överhängande risk bli av med arbetet (kanske inte arbetsrättsligt men av andra mer sociala skäl).

men visst, förstår vad du menar.

sola lugnt i sommar :=

//@

/ S

#18 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 januari 2011 - 23:46

Hej igen vänner,
nej, snabel@, jag tänker inte sola lugnt till sommaren. Det är en del av spänningen att sola provocerande :). Det är mycket komplext det här. En kvinna som ligger och solar med benen brett skrevande anses mycket häftig i vissa kretsar. En man med som går omkring med stånd på stranden ses som lite suspekt och jobbig. Men, jag vidhåller, normen i samhället är att en kvinna får inte vara sexuellt utmanande.

Oja, jag kör buskfritt, Surfinbird :)

njutaavsex; jag blev nyfiken, är det någon av sjöarna öster om Ängelholm du menar?

Skagot;det finns fler bilder. Jag skall återkomma.

#19 snabel@

snabel@

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 18 inlägg
  • 1 thanks

Postad 18 januari 2011 - 20:30

Stranden i Ängelholm, eller dynerna ovanför själva sanddelen, är ganska ansade från träd/buskar.

Bra det, sola provocerande (jag blir dock inte provocerad, kanske mer frestad ;)). Till viss del generationsfråga om vad som är rätt beteende för män och kvinnor, men det lär ta sekel innan vi är jämställda fullt ut, om ens troligt blir det sett generellt globalt. Religion, kultur etc. har inflytande som inte förändras över en natt, om ens vill att något ska förändras. Sedan har vi HBT-aspekten som ska bli accepterad, maktstrukturer in absurdum.

Meeen, fel forum kanske, jatack, posta gärna fler bilder ;)

//@

Hej igen vänner,
nej, snabel@, jag tänker inte sola lugnt till sommaren. Det är en del av spänningen att sola provocerande :). Det är mycket komplext det här. En kvinna som ligger och solar med benen brett skrevande anses mycket häftig i vissa kretsar. En man med som går omkring med stånd på stranden ses som lite suspekt och jobbig. Men, jag vidhåller, normen i samhället är att en kvinna får inte vara sexuellt utmanande.

Oja, jag kör buskfritt, Surfinbird :)

njutaavsex; jag blev nyfiken, är det någon av sjöarna öster om Ängelholm du menar?

Skagot;det finns fler bilder. Jag skall återkomma.

#20 Tomas62

Tomas62

Alla älskar vi Thailand

• Members
  • 1 188 inlägg
  • 29 thanks

Postad 20 januari 2011 - 21:02

Tjenare Sonja, du är välkommen ut till Göteborgs norra skärgård och sola naken, vi har fina klippor som du kan ligga och sola naken på.

Hör av dig så skall jag beskriva ställena närmare.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------