Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Jag njuter av att kåta upp män

• Vänligen logga in för att kunna svara
39 svar till detta ämne

#21 Broadcaster

Broadcaster

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 januari 2011 - 15:26

Hej Sonja!

Vilken härlig bild, sen jag var tonåring har jag fått kåtslag av nakna skrevande kvinnor liggande i solvärmen, det finns inget sexigare.

Och som tur är har min sambo samma läggning som du, hon älskar att kåta upp
män/killar som ligger o smygkikar på hennes nakna kropp, detta tänder oss båda och helst om dom dessutom börjar runka lite grann i smyg.

Vi bor i västsvenska skärgården och även om det inte är så mycket stora nudiststränder händer det mycket trevligt på kobbar o skär.....

#22 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 januari 2011 - 23:29

Tjenare Sonja, du är välkommen ut till Göteborgs norra skärgård och sola naken, vi har fina klippor som du kan ligga och sola naken på.

Hör av dig så skall jag beskriva ställena närmare.

Tack Tomas! Jag är inte så glad i klippbad. Men det kan vara bra att veta var dom ligger i Göteborgsområdet. Någon gång varje sommar är vi där uppe. Har ni några bra sandstränder?
/ S

#23 hw-sonja

hw-sonja

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 24 januari 2011 - 23:39

Hej Sonja!

Vilken härlig bild, sen jag var tonåring har jag fått kåtslag av nakna skrevande kvinnor liggande i solvärmen, det finns inget sexigare.

Och som tur är har min sambo samma läggning som du, hon älskar att kåta upp
män/killar som ligger o smygkikar på hennes nakna kropp, detta tänder oss båda och helst om dom dessutom börjar runka lite grann i smyg.

Vi bor i västsvenska skärgården och även om det inte är så mycket stora nudiststränder händer det mycket trevligt på kobbar o skär.....

Tack för komplimangen av bilden. Visst är det spännande att ligga och sola i provocerande samlagsställningar. Inte minst av den erotiska spänning som uppstår när alla männen går förbi och kollar mig eller alla runkande män. Min man blir vansinnigt kåt på mig också när jag ligger och skrevar.

Har ni varit i Maspalomas på Gran Canaria? Där kan man verkligen ta ut svängarna......

Besök gärna min blogg hotwifesonja punkt blogspot punkt com

/ S

#24 joryyy

joryyy

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 3 thanks

Postad 02 februari 2011 - 19:58

Tack för komplimangen av bilden. Visst är det spännande att ligga och sola i provocerande samlagsställningar. Inte minst av den erotiska spänning som uppstår när alla männen går förbi och kollar mig eller alla runkande män. Min man blir vansinnigt kåt på mig också när jag ligger och skrevar.

Har ni varit i Maspalomas på Gran Canaria? Där kan man verkligen ta ut svängarna......

Besök gärna min blogg hotwifesonja punkt blogspot punkt com

/ S

Och i dynerna på Mellbystrand kan man också ta ut svängarna! Hoppas vi ses!

#25 Kev

Kev

Rönken-Rasmus

• Members
  • 138 inlägg
  • 0 thanks

Postad 05 februari 2011 - 20:35

Wow.

Jag bara älskar kvinnor som du som bejakar sin sexualitet och som gärna
visar det oxå.
Låter hur upphetsande som helst att du gärna visar upp dig på stranden
och kåtar upp andra.
Hoppas på fler bilder från dig..
//Kev

#26 Boy19

Boy19

Me luv u long time

• Members
  • 78 inlägg
  • 2 thanks

Postad 15 februari 2011 - 12:33

mm, ser riktigt härligt ut.
Gillar också sola naken och titta lite på andra som gör det :) Spec mogna.
Någon som vet någon fin nudiststrand i södermanland ?

#27 hyttvagen

hyttvagen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 februari 2011 - 00:27

Hej, jag är ny här på Snuska. Kanske inte så vanligt att mogna äldre kvinnor hittar hit. Men jag kunde ana när jag var ”utanför” att det fanns lite bilder från natursiststränder av älskande par etc. Och det verkade ju spännande, så jag blev medlem.

Jag och min man har de senaste femton åren i stort sett endast solat och badat på naturiststränder. Det är mycket skönare att slippa textilier och det ger mycket vackrare solbränna över hela kroppen. Sedan finns det en erotisk sida också…….

Jag tänder på att ligga och blotta mig och bjuda ut mig naturiststränder. Att ligga fräckt och skreva som på bilden (tagen i somras på Gran Canaria) jag bifogar, är en liten lek med männen som jag inte kan motstå. Vetskapen om att jag kåtar upp männen är ljuvlig.

Nu har jag även andra små nöjen. Med min mans vetskap, har jag behov av andra män. Jag är en s k hotwife, gift men fri och kåt.

/ S

Mas Palomas?:artist:

#28 Emily

Emily

Älska Snuska!

• Members
  • 94 inlägg
  • 0 thanks

Postad 30 maj 2011 - 12:42

HÄrigt Sexigt, Visa GÄrna Mer!
Skulle vilja ha en invandrarkvinna som "hemlig vän"...

#29 snabbis/kille

snabbis/kille

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 05 juni 2011 - 17:24

Är som du Sonja, en mogen kvinna som gärna solar på nakenbad och särar på benen lite extra för kåta män.

du får järna sära för mig

#30 svenne443

svenne443

Älska Snuska!

• Members
  • 86 inlägg
  • 0 thanks

Postad 05 juni 2011 - 20:59

ser gärna mer av dej :)
Mät inte rikedom i hur mycket du saker du äger. Utan i hur mycket du har som du inte skulle byta mot pengar...

#31 maximanen

maximanen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 juni 2011 - 09:41

Mmmm härlig bild hoppas man springer på dig nån gång ;-). Måste bara fråga vad är det för fel på Sandhammaren.

#32 Boy19

Boy19

Me luv u long time

• Members
  • 78 inlägg
  • 2 thanks

Postad 06 juni 2011 - 14:17

Skulle gärna va på en nudist strand med dig :)

#33 Lazze72

Lazze72

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 32 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 augusti 2011 - 23:17

mmm, nog kåtar du upp en...:P

#34 thelostson

thelostson

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 6 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 oktober 2011 - 15:50

Jag blir i alla fall askåt !!!!!

#35 kalle8585

kalle8585

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 28 maj 2012 - 16:05

Sonja är du på nudiststranden i år med? Var där nämligen idag

#36 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 44 040 inlägg
  • 26124 thanks
  • Location.se

Postad 28 maj 2012 - 18:46

Hennes blogg verkar försvunnen från nätet. Eller flyttats?

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#37 Nisse P

Nisse P

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 juni 2012 - 09:49

Hej, jag är ny här på Snuska. Kanske inte så vanligt att mogna äldre kvinnor hittar hit. Men jag kunde ana när jag var ”utanför” att det fanns lite bilder från natursiststränder av älskande par etc. Och det verkade ju spännande, så jag blev medlem.

Jag och min man har de senaste femton åren i stort sett endast solat och badat på naturiststränder. Det är mycket skönare att slippa textilier och det ger mycket vackrare solbränna över hela kroppen. Sedan finns det en erotisk sida också…….

Jag tänder på att ligga och blotta mig och bjuda ut mig naturiststränder. Att ligga fräckt och skreva som på bilden (tagen i somras på Gran Canaria) jag bifogar, är en liten lek med männen som jag inte kan motstå. Vetskapen om att jag kåtar upp männen är ljuvlig.

Nu har jag även andra små nöjen. Med min mans vetskap, har jag behov av andra män. Jag är en s k hotwife, gift men fri och kåt.

/ S

Otroligt fin kropp o en härlig fitta. skulle var fint att få krypa upp där o slicka lite

#38 watcher

watcher

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 04 juli 2012 - 18:05

det tackar vi för fiiint

#39 drce1

drce1

Member

• Members
  • PipPip
  • 15 inlägg
  • 0 thanks

Postad 19 september 2014 - 08:29

var tog ht-sonja vägen? älskar äldre mogna damer. nån som har fler bilder av henne?

#40 KinkyBiKille

KinkyBiKille

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 inlägg
  • 2 thanks
  • LocationStockholm

Postad 13 april 2015 - 16:23

/ S

Du är väldigt sexig och du gör mig väldigt upphetsad! Jag är en ung kille som älskar äldre kvinnor så om du vill ha lite kul med mig så är det bara att hojta till!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------