Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

veldig desperate trenger hjelp

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 gef0rce

gef0rce

Me luv u long time

• Members
  • PipPipPip
  • 61 inlägg
  • 0 thanks

Postad 23 januari 2011 - 12:14

Hei. Jeg har et stort problem, og trenger hjelp, tips eller hjelp.

det er en litt trist historie om meg når jeg var liten.

Jeg var 10 år og begynte og utforske min egen kropp. samt onanere. jeg syntes det var så deilig og få oppleve en så good følelse i min penis og kropp. Jeg holdte på med det hele tiden vær dag.

Jeg fikk vite når jeg var 11 år, at jeg hadde tourettes syndrome.
Jeg ble plaget på skolen vær dag, hele året og fikk aldri fred. Mistet alle mine venner, og ingen feiret bursdagen eller ville komme til min bursdag. Jeg hadde veldig mye tix pågrunn a.v at jeg ikke hadde begynt med medesinen enda.

var 12 år og begynte på Løpsmarka barneskole. Jeg fikk mange venner men mistet dem etter halve året. folk ville ikke være med meg pågrunn av at mine tixx gjorde dem flaue og følte seg dumme med og være med meg. jeg var dypt såret. Og skrek veldig mye.

Jeg begynte i 6.klasse og fant meg en kjæreste. var ilag med hun i 2 år og hadde det kjempe artig. en dag ville hun ha med meg hjem og ville at jeg skulle vaske meg nedentil. Så jeg gikk på badet og vasket penisen.
Når jeg skulle kle av meg, fikk jeg min værste frykt og håpet det ikke skulle skje, men det hendte. Jeg ble avvist pågrunn av at jeg hadde en 6cm erigert penis. Hun gikk ifra meg. Jeg skrek i over 2 mnd og var veldig veldig såret.

1.videregående: dårlig start. fikk ingen venner, fikk ikke være med på klasse turer, ikke bowling ingen restaurant ingen kino ingenting. jeg var alene værja dag. et par mnd senere kom det en hn hjente mot meg. Hun gikk til meg og spurte om jeg vile være med ikantina. Jeg takket ja, men jeg sa at hvorfor meg? Jeg er den upopulære. hun sa: Folk som plager deg pågrunn av tourettes er ingen og samle på, dem har egene problemer og du kan ikke noe for at du har tourettes. vi ble ilag i 2 år, og hadde det artig. vi var på kino og bowlet alt mulig. =)
en dag spurte hun om jeg ville være med hjem og se romantisk film. jeg ble med hjem, og kjente at hun kom nærmere meg hele tiden. jeg kjente at hun holdte handa på magen. Hånda gled ned mot låret, og opp mot min bukse. Hun begynte og ta opp smekken bå buksa, når hun var på tur til og ta av bokser, sa jeg at jeg ikke kunne. Det var ikke pågrunn av deg, men mine egene problemer. hun sa at uansett hva det var, aksepterer jeg deg uansett grunn. Endte med at jeg slo opp for mine egene grunner. Jeg vil ikke bli avvist igjen, jeg har ikke hjerte til og la det skje, selvom at jeg er så desperat med og få oral sex.

jeg hadde bursdag og ble 18 år, ingen kom, ingen hilsning, ingen mailer ingen gaver, Bare gave fra pappa og mamma. Så 18 års dagen var ingen feiring, værste bursdag jeg kunne tenke meg, hadde tenkt og ha stor fest og ha det artig. Men nei, ingen feiring ingen gratulasjoner. Jeg var så såret atr jeg begynte og skrike.

jeg ble 19 og hadde ingen bursdag fest heller. Jeg skrek så mye av og bli såret. Jeg fikk tanker av selvmords tanker. heldigivs bor jeg p omsorgshus, og får mye hjelp der, men har min egen leilighet på 50 kvadrat og har privat liv. jeg holdte på og ta selvmord 3 ganger på 1 uke. Jeg ble hentet av politiet og sendt til legevakta. Ble sendt på Nordlands sykehuset for pysikatisk. Ble der bare en dag men fikk hjelp av spesialister og leger. Siden den dag, har jeg hadt det veldig vannskelig og tungt. Jeg har en drøm om og få oral sex og kjenne den følelsen. Men er veldig redd for og gjøre det, min penis er bare 6 cm erigert, og får ikke utløsning. Men får orgasme.

Har bilder på killar, se der.

Min eneste drøm er og få oral sex og kjenne hvordan det er, og hvordan opplevelse det er. Håper jeg får det en dag før jeg dør.
Og sant, fikk vite at jeg hadde kallmann syndrome. Det er at jeg har lite hormoner, samt testosterone. Ikke smittsomt, er en sjelden sykdom. Får behandlig før d. er ikke kommet i puberteten enda. Er snart 20 år og hele mitt barndoms /ungdomsliv er borte. 20 år med fullt såret.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------