Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

Penisförstorings piller

• Vänligen logga in för att kunna svara
17 svar till detta ämne

#1 impotent

impotent

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 mars 2011 - 14:44

Finns det verkligen piller som fungerar för penisförstoring? har läst runt massor om det nu sista dagarna, men vet inte vad man ska tro riktigt, bluff eller fungerar? många butiker som säljer dessa lämnar också pengarna tillbaka garantier.

#2 impotent

impotent

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 06 mars 2011 - 00:18

har nu gjort en beställning på detta: http://potensmedicin...-online-sv.html

ingen som provat? om ni vill kan jag skriva här i tråden om det fungerade lr inte så snart jag fått hem dem.

#3 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 44 716 inlägg
  • 26819 thanks
  • Location.se

Postad 06 mars 2011 - 07:46

Är lika skeptisk mot sådant som att gå ner mycket i vikt snabbt - och sedan hålla vikten.

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#4 kreil

kreil

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 26 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 mars 2011 - 01:29

det går inte att förstora penisen med piller, du får kolla in vakumpumpar eller kirurgi.. eller psykologi ev..

ps. jag har en mellanstor kuk, jag vill såklart ha en större.. men däremot så har jag humor, tunga,fingrar.. dom flesta bryr sig över mötet med en person, inte hur slappa dom är efteråt..

VARNING DOCK.. det finns ingen "vakum" mätare på någon pump jag har sett..(tror tryck mäts i "psi"? motsvarigheten till vakum kommer jag inte ihåg)

HURSOMHELST, det är farligt om det övergår ett visst vakum tryck, och förslitningar mm inträffar, i värsta fall slits den av och du förblöder inom några sekunder.. bästa fall.. du får inte stånd något mer för blodkärlen i penisen är för uttöjda /whatever..

piller funkar inte, om det inte är potens piller och i den bemärkelsen så blir du ju större.. då skulle jag uppsöka läkare för att få recept.. även hört att man kanske blir "något större och ännu hårdare" av dom..
  • kennt66 gillar detta

#5 impotent

impotent

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 10 inlägg
  • 0 thanks

Postad 07 mars 2011 - 06:31

jag har ju inte så liten penis att jag har problem med det och måste uppsöka läkare. men tänkte om det finns piller som kan ge ett par extra centimeter så är jag tacksam för det. Ni som säger piller inte fungerar har ni då provat dessa?

Jag läste att dessa piller skall fungera, och läser man runt har de fått ganska mycket positiv respons, de ska fungera igenom att få cellvävnad i penis att växa lite. Men men jag är skeptiker innerst inne , men samtidigt nyfiken så skall prova och skriva en liten snutt här sen av effekten.

#6 Bono72

Bono72

Dieselbilar drar minst bensin

• Members
  • 352 inlägg
  • 4 thanks

Postad 14 mars 2011 - 12:57

väntar nyfiket på recensionen (O;

#7 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 1 thanks

Postad 14 mars 2011 - 20:55

jag har ju inte så liten penis att jag har problem med det och måste uppsöka läkare. men tänkte om det finns piller som kan ge ett par extra centimeter så är jag tacksam för det. Ni som säger piller inte fungerar har ni då provat dessa?

Jag läste att dessa piller skall fungera, och läser man runt har de fått ganska mycket positiv respons, de ska fungera igenom att få cellvävnad i penis att växa lite. Men men jag är skeptiker innerst inne , men samtidigt nyfiken så skall prova och skriva en liten snutt här sen av effekten.

Om det fanns ett sådant piller skulle det vara allmänt kännt, och alla veta om det. Då skulle inte någon behöva fråga i en tråd på en porrsajt. Då skulle du kunna läsa om det i Expressen. :cool1:

#8 RawBodybuilding

RawBodybuilding

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 11 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 oktober 2012 - 20:44

Ja såg ett tv inslag där dom testade olika saker för penisförstoring..minns fasen inte namnet just nu kanske nån annan som sett den? Dom testade vacumpump, piller och nå kräm och pillret minns ja hette VIgRx och funkade med 1,5 - 2 cm mer i längd samt en del i omkrets och jag har sett att Lustakuten.se har även fått in den..någon som testat VigRx ? Jag har köpt andra varor från Lustakuten tidigare så dom e bra att göra med men vet ej om ja vågar mig på VigRx..

Tips och råd?

#9 njutavsex

njutavsex

The King of SUPERMEGA-Snuska

• Members
  • 44 716 inlägg
  • 26819 thanks
  • Location.se

Postad 16 oktober 2012 - 21:13

http://www.svenska-a...f-rstoring/7853
http://www.plastikop...enisfoerstoring

Ja....den som söker han skola finna......bara att ta sig tid att göra det.

DVDJBiggie_Visual_No_Requests.jpg  All sorts sexuellt kontakt undanbedes och kommer att anmälas och hängas ut på Snuska! Jag är en MAN! 

#10 Caskgretrygak

Caskgretrygak

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 november 2012 - 11:36

Postad bild

#11 Caskgretrygak

Caskgretrygak

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 november 2012 - 11:43

Postad bild

#12 an66er66

an66er66

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 9 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 februari 2013 - 13:55

Finns det verkligen piller som fungerar för penisförstoring? har läst runt massor om det nu sista dagarna, men vet inte vad man ska tro riktigt, bluff eller fungerar? många butiker som säljer dessa lämnar också pengarna tillbaka garantier.

Här finns MYCKET BRA PRODUKTER med snabb leverans och seriösa leverantörer! Allt ifrån:
Potensmedel
Migränmedicin
Viktminskning
mm

#13 juhanisivo

juhanisivo

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 125 inlägg
  • 3 thanks
  • LocationFalun

Postad 01 augusti 2013 - 10:22

Fungerar pillerna?

#14 Super Swede

Super Swede

Hellrider

• Members
  • 12 599 inlägg
  • 5507 thanks

Postad 01 augusti 2013 - 17:09

Fungerar pillerna?

Mirakelpiller brukar fungera på så vis att säljarna blir rika och kunderna blåsta på pengar och effekt!

Man kan ju hoppas att det är "sockerpiller" och inget som skadar användaren......

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#15 Tomazzz

Tomazzz

Member

• Members
  • PipPip
  • 22 inlägg
  • 1 thanks

Postad 05 augusti 2013 - 00:43

Jag funderar på dessa http://www.forstorapenis.se

#16 Super Swede

Super Swede

Hellrider

• Members
  • 12 599 inlägg
  • 5507 thanks

Postad 05 augusti 2013 - 20:43

Jag funderar på dessa http://www.forstorapenis.se

Kolla in denna sida: http://www.xtrasize.se/garanti.html

Sök efter bilder på Dr. Aaron Gale och du kommer att se helt andra personer än på bilden på sidan. Finna flera särskrivningar och underlig grammatik.

För att summera: Jag skulle ALDRIG någonsin testa det de säljer!!

Redigerat av SuperSwede123, 05 augusti 2013 - 20:44.

Kontaktförsök undanbedes. Om du skickar kontaktförsök kan du räkna med obehag!!!!

Besök gärna mitt arkiv: http://snuska.com/to...r-swedes-arkiv/

#17 Knullpåk

Knullpåk

Nybörjar-Onanist

• Members
  • 159 inlägg
  • 4 thanks
  • LocationSkåne

Postad 15 januari 2016 - 10:57

INSE!!! att om det fanns ett piller som fungera på riktigt så hade det varit på varenda j*vla löpsedel i hela världen... Försök vara nöjda med det ni har.. Själv tror jag att många har ett j*vligt dåligt ögonmått..

#18 fjong54

fjong54

Member

• Validating
  • PipPip
  • 13 inlägg
  • 0 thanks
  • LocationStockholm

Postad 11 juli 2016 - 12:49

Det finns INGET som gör en liten penis större. Men du kan göra det mycket skönare för en tjej med din lilla penis som en kille med stor kan göra. Lär dig hur kvinnor fungerar. Visste du att få kvinnor för orgasmen bara genom samlag/penetrering. Vad betyder det? Kanske skall du ta henne snett bakifrån och samtidigt stimulera klitoris analen/brösten. Beroende på vad hon gillar. Börja med klitoris och brösten. Råka nudda analen, och se hur hon reagera.....hon kanske gillar det. Kanske fråga henne vad som är hennes favorit....

Fatta? :ph34r:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------