Hoppa till innehåll

Foto
* * * * - 4 Betyg

Smygfilmat i soffan (Film på 358 mb)

• Vänligen logga in för att kunna svara
165 svar till detta ämne

#21 laban83

laban83

Rönken-Rasmus

• Members
  • 149 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 maj 2006 - 22:57

Jag ÖNSKAR att man hade eran smak för då hade manju kunnat bli kåt på i princip ALLT som har en puls.

:fing37: tror någon vill bli bannad !!!
Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants........!!

#22 Bronne

Bronne

Banned

• Banned
  • PipPipPip
  • 71 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 maj 2006 - 23:18

Ja det lär man ju bli för här får manju inte utrycka en åsikt.

#23 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 3 thanks

Postad 03 maj 2006 - 07:46

Ja det lär man ju bli för här får manju inte utrycka en åsikt.

Du blir nog inte bannad för Ditt inlägg. Visst får man uttrycka en åsikt, emn man får inte förolämpa andra. Själv tog jag inte åt Dig av Ditt inlägg. Tvärtom.

#24 Nanna o Nisse

Nanna o Nisse

Mitt tält är så stort så jag kan stå raklång i det, om jag

• Members
  • 863 inlägg
  • 2 thanks

Postad 03 maj 2006 - 17:43

Det skulle vara mycket märkligt i så fall:) tro och vetskap är två sklida ting :food-smiley-010:

#25 h8god

h8god

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 maj 2006 - 19:43

killen är från södertälje...

#26 Bronne

Bronne

Banned

• Banned
  • PipPipPip
  • 71 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 maj 2006 - 21:59

Du blir nog inte bannad för Ditt inlägg. Visst får man uttrycka en åsikt, emn man får inte förolämpa andra. Själv tog jag inte åt Dig av Ditt inlägg. Tvärtom.

Vad bra, för jag har aldrig fattat varför man skall lägga ut bilder på tjejer som de ALLRA flesta inte tycker är det minsta snygga. Annars kan ju jag ta bilder på min 65 åriga grannfru som ligger i bikini här på somrarna men 99,99% vill antagligen INTE se det.

#27 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 3 thanks

Postad 03 maj 2006 - 23:10

Vad bra, för jag har aldrig fattat varför man skall lägga ut bilder på tjejer som de ALLRA flesta inte tycker är det minsta snygga. Annars kan ju jag ta bilder på min 65 åriga grannfru som ligger i bikini här på somrarna men 99,99% vill antagligen INTE se det.

"Allra flesta"...... det är ganska vanskligt att påståp något sådant, liksom att 99,99% inte vill se Din grannfru.

Om nu de flesta inte vill se några bilder, men en minoritet vill det, ska man då inte visa bilderna?

I så fall vore det ju lämpligt att ha en omrästning inför varje uppladdning......nej så kan vi självklart inte ha det. Det bästa är att strunta i utseende och låta alla ha sin egen åsikt.

Jag tyckte t ex att Din avatar såg för jävlig ut, men jag har aldrig bett Dig att ta bort den.

#28 Bronne

Bronne

Banned

• Banned
  • PipPipPip
  • 71 inlägg
  • 0 thanks

Postad 04 maj 2006 - 21:02

"Allra flesta"...... det är ganska vanskligt att påståp något sådant, liksom att 99,99% inte vill se Din grannfru.

Om nu de flesta inte vill se några bilder, men en minoritet vill det, ska man då inte visa bilderna?

I så fall vore det ju lämpligt att ha en omrästning inför varje uppladdning......nej så kan vi självklart inte ha det. Det bästa är att strunta i utseende och låta alla ha sin egen åsikt.

Jag tyckte t ex att Din avatar såg för jävlig ut, men jag har aldrig bett Dig att ta bort den.

Hahahahaha, ja din är ju JÄVLIGT snygg!

#29 Grendel

Grendel

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 05 maj 2006 - 00:59

Hahahahaha, ja din är ju JÄVLIGT snygg!

Bronne slår nog rekord i att missa poängen. För övrigt var det uppenbarligen inget större fel på den där tjejen.

#30 sabadongelov

sabadongelov

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 10 maj 2006 - 03:54

Någon som vet vilken kodec som krävs för denna film?

Håller på att bli tokig på alla dessa ständiga hänvisningar till indeo (som jag vet inte har någonting med saken att göra, det är bara det att min dator tror att det är en indeokodec som behövs VARJE gång den inte känner igen kodec:en. Undrar hur mycket Indeo betalade microsoft för den tjänsten...)!

#31 wuzzie

wuzzie

Dagen börjar med Snuska & 4cl vodka

• Members
  • 218 inlägg
  • 2 thanks

Postad 11 maj 2006 - 03:05

Gspot säger precis Ligos Indeo Codec (FourCC IV50)
Rekommenderar att testa o köra filmen i antingen VLC eller testa ett (för mig ypperligt)
codec-paket som heter ffdshow

#32 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 3 thanks

Postad 11 maj 2006 - 13:52

Jag har valt att inte visa kuken på min avatar. Faktiskt så har jag valt att inte visa mitt ansikte heller.

#33 nitalarbralatin

nitalarbralatin

Wyatt Earp luktar vanilj

• Members
  • 259 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 maj 2006 - 13:11

358 MB ...?!?

Yeach. Tänk om någon företagsam snuskare kunde redigera ihop den till lite mer greppbar storlek och posta den här... Snälla?
- Fördomar fördummar för de för de fördomsfulla bakom ljuset
- Otyg som irriterar mig, del I: särskrivning ("Djupfryst kalv lever" - det tror jag knappast!)
- Otyg som irriterar mig, del II: genitiv med ´. På svenska heter det inte Lisa´s Nagelsalong. Inte heller pojken´s mössa. McDonald´s är OK eftersom det är ett (utländskt) varumärke.

#34 Surfinbird

Surfinbird

Äkta Snuskare

• Members
  • 7 648 inlägg
  • 3 thanks

Postad 12 maj 2006 - 13:43

358 MB ...?!?

Yeach. Tänk om någon företagsam snuskare kunde redigera ihop den till lite mer greppbar storlek och posta den här... Snälla?

Varsågod.....scenen är Din ..... :smoke:

#35 gloo

gloo

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 20 inlägg
  • 0 thanks

Postad 13 maj 2006 - 15:04

mera sånt...

#36 megafon

megafon

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks

Postad 15 maj 2006 - 20:20

vad kräva för att se sånna där filmer som man blir vadare länkad ppå????

#37 Wyatt Earp

Wyatt Earp

Äkta Snuskare

• Members
  • 20 056 inlägg
  • 30 thanks

Postad 15 maj 2006 - 20:40

vad kräva för att se sånna där filmer som man blir vadare länkad ppå????

Du får nog förtydliga dig lite, dvs vad/hur menar du ?

#38 Nanna o Nisse

Nanna o Nisse

Mitt tält är så stort så jag kan stå raklång i det, om jag

• Members
  • 863 inlägg
  • 2 thanks

Postad 16 maj 2006 - 05:25

Jag håller med Dig laban. Bronne har inte förstått att smaken är olika och det ska han vara glad för.

Mycket glad för :bag:

#39 sabadongelov

sabadongelov

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 3 inlägg
  • 0 thanks

Postad 16 maj 2006 - 23:08

Gspot säger precis Ligos Indeo Codec (FourCC IV50)
Rekommenderar att testa o köra filmen i antingen VLC eller testa ett (för mig ypperligt)
codec-paket som heter ffdshow

Hjälpte inte. Har redan senaste versionen av vcl, och codec:en gjorde ingen skillnad. Men tack för hjälpen ändå. :)

#40 yoshi82

yoshi82

Banned

• Banned
  • Pip
  • 1 inlägg
  • 0 thanks

Postad 30 maj 2006 - 08:09

den vill ha nån indeo video playback... går inte å installera den
nån som vet hur man kan få igång filmen?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------