Hoppa till innehåll

Foto
* * * * - 6 Betyg

Sandra Grevfe

• Vänligen logga in för att kunna svara
246 svar till detta ämne

#21 jensk

jensk

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 2 thanks

Postad 27 juni 2012 - 22:25

Picture 1 IS Sandra Grefve.

I have checked my picture collection of here and in some of the pictures you can see the brown spot on her belly as in the first picture.

Here is one example from her own web site http://www.sandragre...-havet/dsc_0058

Best regards
Jens

#22 pelle69a

pelle69a

Rönken-Rasmus

• Members
  • 141 inlägg
  • 1 thanks

Postad 28 juni 2012 - 16:20

Picture 1 IS Sandra Grefve.

I have checked my picture collection of here and in some of the pictures you can see the brown spot on her belly as in the first picture.

Here is one example from her own web site http://www.sandragre...-havet/dsc_0058

Best regards
Jens

Picture 1 in the post of the pics "som hon gjorde reklam för..." is not her

#23 snarfus

snarfus

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 24 inlägg
  • 0 thanks

Postad 02 juli 2012 - 15:09

Jädrans vad jag väntar på resten av bilderna (och filmerna!). Kommer det några tro???

#24 sparvagn

sparvagn

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 37 inlägg
  • 2 thanks

Postad 02 juli 2012 - 23:07

Undra om de finns några mer?:)

#25 ramsay

ramsay

Snuska är min bästa vän :-D

• Members
  • 149 inlägg
  • 55 thanks

Postad 03 juli 2012 - 06:59

finns många nakna på henne, men jag vågar inte lägga ut :(

kan byta internt om någon har filmer lr mer naket på henne... :)

#26 White_Giant

White_Giant

Rönken-Rasmus

• Members
  • 285 inlägg
  • 35 thanks

Postad 03 juli 2012 - 14:47

finns många nakna på henne, men jag vågar inte lägga ut :(

kan byta internt om någon har filmer lr mer naket på henne... :)

Och i hur många trådar har du inte skrivit det? Censurera ett par bilder med photoshop och fronta dem så kanske någon lust att byta med dig. Känns lite märkligt att just du sitter på så förbannat mycket "privata" bilder.

#27 sparvagn

sparvagn

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 37 inlägg
  • 2 thanks

Postad 03 juli 2012 - 15:40

- Mycket snack och lite verkstad! har man bilder så dela med sig annars kan man ju vara tyst!

#28 Ejmore

Ejmore

Rönken-Rasmus

• Members
  • 235 inlägg
  • 147 thanks

Postad 03 juli 2012 - 15:50

Jo bilder och video finns ju. Ett tag var hon ju väldigt aktiv. Jag fick en vädjan om att inte lägga ut då hon numera har familj och barn. Och meningen kan ju inte vara att vi ska förstöra livet för någon så att vi kan få dregla några minuter.
Jag har liksom många andra bidragit med många bilder. Det är jävligt tröttsamt att vissa tjatar och så fort de inte får se något eller får vänta snackar om tt det inte finns eller att dt är falska bilder. Det är oftast samma som inte bidrar med något själva.
Bert, dags att du rensar eller varnar såna. Annars kommer jag och många med mig tröttna på det eviga gnället!
Till er övriga, snuska på!!!!

#29 snabelanka

snabelanka

Rönken-Rasmus

• Members
  • 199 inlägg
  • 3 thanks

Postad 03 juli 2012 - 15:55

Ni som säger att ni har bilder/filmer pp lite mer intima delar kan väl photoshopa bort just det intima för att bevisa att det inte är en massa snack och lögn. Ramsay och dekator tex?

#30 ramsay

ramsay

• Members
  • 149 inlägg
  • 55 thanks

Postad 03 juli 2012 - 17:13

till er tvivlare...

slänger upp en bild som inte är på nätet, dock förminskad.

behöver egentligen inte bevisa mig.
inget bullshit, har mkt resurser på datorn :)

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  Clip.jpg   27,95K   6374 Antal nerladdningar

• HoneyBareBear gillar detta

#31 gimmeass

gimmeass

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 03 juli 2012 - 17:16

Jo bilder och video finns ju. Ett tag var hon ju väldigt aktiv. Jag fick en vädjan om att inte lägga ut då hon numera har familj och barn. Och meningen kan ju inte vara att vi ska förstöra livet för någon så att vi kan få dregla några minuter.
Jag har liksom många andra bidragit med många bilder. Det är jävligt tröttsamt att vissa tjatar och så fort de inte får se något eller får vänta snackar om tt det inte finns eller att dt är falska bilder. Det är oftast samma som inte bidrar med något själva.
Bert, dags att du rensar eller varnar såna. Annars kommer jag och många med mig tröttna på det eviga gnället!
Till er övriga, snuska på!!!!

Kan du vara mer specifik om vilken typ av bilder/filmer det handlar om?
Filmer där hon suger kuk eller blir påsatt i röven? Vore kulöatt veta även om man aldrig kommer få se bilderna/filmerna

#32 snabelanka

snabelanka

Rönken-Rasmus

• Members
  • 199 inlägg
  • 3 thanks

Postad 03 juli 2012 - 17:30

hon hade ett tag att man kunde köpa bilder av henne där man beskrev hur fotot skulle se ut, dock utan könsbilder. precis som din bild. alltså fortfarande inge bevis på intima bilder än.

#33 Kuppz90

Kuppz90

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 2 inlägg
  • 0 thanks

Postad 03 juli 2012 - 17:47

Digg :D

#34 gimmeass

gimmeass

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 03 juli 2012 - 18:05

hon hade ett tag att man kunde köpa bilder av henne där man beskrev hur fotot skulle se ut, dock utan könsbilder. precis som din bild. alltså fortfarande inge bevis på intima bilder än.

Om det inte finns bilder/filmer där hon suger kuk eller bli påsatt, vem bryr sig liksom? Trodde Sandra hade gjort porr på riktigt. Inte första gången en tjej visar lite fitta och röv på bild.

#35 sparvagn

sparvagn

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPipPip
  • 37 inlägg
  • 2 thanks

Postad 03 juli 2012 - 19:46

Någon som har bilder på henne som kan bekräfta om de finns filmer eller "porr"?

#36 iceman68

iceman68

Me luv u long time

• Members
  • 151 inlägg
  • 15 thanks

Postad 03 juli 2012 - 22:01

Film vet jag inte men det finns grövre bilder på henne

#37 ramsay

ramsay

• Members
  • 149 inlägg
  • 55 thanks

Postad 04 juli 2012 - 07:17

då får du leva utan bevis... vinner inget på att bevisa det och vill inte exploatera henne på nätet.

detta får räcka som bevis att jag har material som inte finns på nätet. :)

tjingtjong

#38 White_Giant

White_Giant

Rönken-Rasmus

• Members
  • 285 inlägg
  • 35 thanks

Postad 04 juli 2012 - 09:47

Dekator: Varför startade du tråden då och la upp en censurerad bild när du bara kunde sagt att du blivit ombedd att ej posta mer? Då hade du kanske sluppit det du kallar "gnäll", när det egentligen är förhoppningar om att få se de bilder som tråden tycks utlova. Sedan att det är Sandra på samtliga bilder är ju inget snack, oavsett vad folk säger.

Ramsey: Ditt "bevis" låg uppe på hennes blogg för ett par år sedan och bevisar noll, så tjingtjong själv. Gå in på någon annan tråd nu och erbjud att byta privata bilder som du inte har.

#39 gimmeass

gimmeass

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 2 thanks

Postad 04 juli 2012 - 09:52

Det har vart så mycket tjat om Sandras porrbilder/filmer och många av oss har förväntat oss bilder/filmer där hon suger kuk eller blir påsatt i röven, faktum är att tjejen har bara visat lite fitta och röv på bild, NO BIG DEAL!

Lika bra att koncentrera sig på riktigt porriga brudar, inte nån jävla 2-barns morsa.

#40 Ejmore

Ejmore

Rönken-Rasmus

• Members
  • 235 inlägg
  • 147 thanks

Postad 04 juli 2012 - 22:53

[quote name='redlinealert']Dekator: Varför startade du tråden då och la upp en censurerad bild när du bara kunde sagt att du blivit ombedd att ej posta mer? Då hade du kanske sluppit det du kallar "gnäll", när det egentligen är förhoppningar om att få se de bilder som tråden tycks utlova. Sedan att det är Sandra på samtliga bilder är ju inget snack, oavsett vad folk säger.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------