Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

funkar feromer?

• Vänligen logga in för att kunna svara
5 svar till detta ämne

#1 webbo-69

webbo-69

Woho över 500 posts!

• Members
  • 544 inlägg
  • 0 thanks

Postad 21 juni 2006 - 22:49

Någon som testat feromer (på det täcka könet)?
Om det nu går att köpa - dvs om det är sant det som står i all (skräp-) reklam man får i mejlboxen.

#2 webbo-69

webbo-69

Woho över 500 posts!

• Members
  • 544 inlägg
  • 0 thanks

Postad 28 juni 2006 - 09:09

Verkligen ingen som har testat?
Då kanske man kan dra slusatsen att det faktiskt bara är bullshit, som jag trott hela tiden..., eller?
Någon att bevisa motsatsen?

(¯`·.¸¸..->>> :breasts: <<<-..¸¸.·´¯)

#3 Moppen

Moppen

Snuska.com Tech

• Administrators
  • 560 inlägg
  • 1 thanks

Postad 07 augusti 2006 - 11:50

Interessant, skulle gjerne visst :)

#4 magmunnen

magmunnen

Nybörjar-Onanist

• Members
  • PipPip
  • 14 inlägg
  • 0 thanks

Postad 27 augusti 2006 - 22:58

jag såg en reklam för någon spray på tradera en gång... det verkar väldigt intressant... vet ingen som testat dock.. Sen var jag i örebro en gång i nån orentatisk/rave-affär och där kunde man köpa någon fermon rökelse och någon parfym.. det verkade lite skumt men jag var skitsugen på att testa! Får göra det någon gång.. Fast det kanske bara funkar på kvinnor.. Jag är ju en kvinna och inte så intresserad av mitt egna kön så..:smoke:
:bootyshake: lick me!

#5 Deadfish

Deadfish

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 7 inlägg
  • 0 thanks

Postad 17 september 2006 - 04:09

Tror jag såg nån grej på TV när dom testa..
Vanlig pardym funkar bättre -.-

#6 grooove

grooove

Nybörjar-Onanist

• Members
  • Pip
  • 5 inlägg
  • 0 thanks

Postad 12 december 2006 - 00:30

det har länge varit känt att centrat/det som gör att vi uppfattar feromoner inte är kopplat till hjärnan..eller inte lika starkt som hos djur..vi kan uppfatta feromoner men då människan har mer komplexa känslor och värderingar så överväger sånt besluten..funkar inte för sexuellt syfte för människan, vilket är vetenskapligt bevisat!! ge mig pengarna istället, eller spara till en skönhetsoperation, alt psykolog för bättre självförtroende..så får ni nog bättre lycka på tjejfronten..annars finns ju lsd:cheesy:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Vissa sponsorer

Det finns stora kostnader involverade i att driva den här sidan, särskilt med tanke på server hyra och drift. Vi uppskattar att du besöker våra sponsorer då och då. Tack!

----------- Kontakt admin -----------